Kuka on nyt sinun BB-suosikki, entä inhokki?
Kommentit (31)
Ja jos pitää itseään parempana, niin sitähän hän onkin.:) Vanhempi, älykkäämpi, koulutetumpi, hillitympi, osaa huomioida toisia jne. Ainoa täysjärkinen tuosta porukasta.
Jotenkin sellainen "mä oon hyvä tyyppi ja reilu kaveri" - kuitenkin käyttäytyy näin vain omahyväisyydestään ja siitä syystä, että pitää itseään muita parempana...(tiedän samanlaisia ihmisiä "tosielämässäkin", ällöjä)
eihän se nyt tyhmä ole, tajuaa kyllä missä mennään. Marko on saavuttanut elämässään jo todella paljon ikäänsä nähden.. pitäisikö sen hävetä sitä?????
Minä luulen että Markoa inhoaa juuri kaikki sellaiset pikkuisen onnettomat tapaukset.
Veikkaan, että Nico tulee voittamaan kisan.
En pidä Cheryllistä.
suosikkeja Niko, Marianne ja Marko jonka pisteet ovat kyllä hiukan alkaneet tippumaan. Varsinkin kaksi ensiksimainittua aitoja ja viattomia.
Inhokki Marianna joka kuvittelee itsestään liikaa. Ja Minna, onneksi tippui jo!
En ollut yhtään hämmästynyt kun kävi ilmi että Marko on kokenut burnoutin 4 vuotta sitten. Olen havainnut sellaisen kaavan, että ylitunnollisille ja kunnollisill ihmisille tulee ensin burnout. Sitten ne saa naminamipositiivisuus-herätyksen, minkä jälkeen niistä tulee sen asian saarnamiehiä. Sitten ne sairastuu siihen positiivisuuteensa, ja lopulta seuraa positiivisuusburnout. Ja SITTEN vasta ruvetaan puhumaan oikeasta paranemisesta, kun ruvetaan katselemaan tarkemmin mekanismeja jotka siihen uupumiseen johtaa.
iso vauva, erilainen kuin Sauli oli. Voittajaa vaikea veikata vielä.
Varsinaisia inhokkeja ei ole, mutta seuraavaksi saisi poistua joko Marko tai Johan.
Valitsen suosikkini sen perusteella ketä katson mieluiten telkkarista, en kenen kanssa tulisin live-elämässä juttuun.
Voittajaksi veikkaan jotain harmitonta tapausta, joka ei vielä ole herättänyt suurempia tunteita suuntaan tai toiseen (Harri, Andreas, Tero, Marianne).
Mulla vähän sama. Vielä pari päivää sitten tuo Marianna ärsytti tosi paljon, mutta nyt kyllä tykkään. Andreas silti ykkössuosikki.
Inhokki Cheryll.
Suosikit Andreas ja Marianna, hämmästyttävää kyllä. Mariannaakin todella ihhosin aluksi. Mutta mimmillä on talon terävimpiä huomioita.
Joten suosin sellaista kuin itse olen, eli suosikkini on Marko ja inhokki
Marianna.. hänen luonteensa ja olemuksensa ei miellytä minua.
Jotenkin sellainen "mä oon hyvä tyyppi ja reilu kaveri" - kuitenkin käyttäytyy näin vain omahyväisyydestään ja siitä syystä, että pitää itseään muita parempana...(tiedän samanlaisia ihmisiä "tosielämässäkin", ällöjä)