Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on nyt sinun BB-suosikki, entä inhokki?

Vierailija
08.09.2008 |

mun suosikki on Marko ja inohkki on Marianna.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sellainen "mä oon hyvä tyyppi ja reilu kaveri" - kuitenkin käyttäytyy näin vain omahyväisyydestään ja siitä syystä, että pitää itseään muita parempana...(tiedän samanlaisia ihmisiä "tosielämässäkin", ällöjä)

Vierailija
22/31 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos pitää itseään parempana, niin sitähän hän onkin.:) Vanhempi, älykkäämpi, koulutetumpi, hillitympi, osaa huomioida toisia jne. Ainoa täysjärkinen tuosta porukasta.

Jotenkin sellainen "mä oon hyvä tyyppi ja reilu kaveri" - kuitenkin käyttäytyy näin vain omahyväisyydestään ja siitä syystä, että pitää itseään muita parempana...(tiedän samanlaisia ihmisiä "tosielämässäkin", ällöjä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se nyt tyhmä ole, tajuaa kyllä missä mennään. Marko on saavuttanut elämässään jo todella paljon ikäänsä nähden.. pitäisikö sen hävetä sitä?????

Minä luulen että Markoa inhoaa juuri kaikki sellaiset pikkuisen onnettomat tapaukset.

Vierailija
24/31 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että Nico tulee voittamaan kisan.

En pidä Cheryllistä.

Vierailija
25/31 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosikkeja Niko, Marianne ja Marko jonka pisteet ovat kyllä hiukan alkaneet tippumaan. Varsinkin kaksi ensiksimainittua aitoja ja viattomia.

Inhokki Marianna joka kuvittelee itsestään liikaa. Ja Minna, onneksi tippui jo!

Vierailija
26/31 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut yhtään hämmästynyt kun kävi ilmi että Marko on kokenut burnoutin 4 vuotta sitten. Olen havainnut sellaisen kaavan, että ylitunnollisille ja kunnollisill ihmisille tulee ensin burnout. Sitten ne saa naminamipositiivisuus-herätyksen, minkä jälkeen niistä tulee sen asian saarnamiehiä. Sitten ne sairastuu siihen positiivisuuteensa, ja lopulta seuraa positiivisuusburnout. Ja SITTEN vasta ruvetaan puhumaan oikeasta paranemisesta, kun ruvetaan katselemaan tarkemmin mekanismeja jotka siihen uupumiseen johtaa.

Vierailija
27/31 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso vauva, erilainen kuin Sauli oli. Voittajaa vaikea veikata vielä.

Vierailija
28/31 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisia inhokkeja ei ole, mutta seuraavaksi saisi poistua joko Marko tai Johan.

Valitsen suosikkini sen perusteella ketä katson mieluiten telkkarista, en kenen kanssa tulisin live-elämässä juttuun.

Voittajaksi veikkaan jotain harmitonta tapausta, joka ei vielä ole herättänyt suurempia tunteita suuntaan tai toiseen (Harri, Andreas, Tero, Marianne).

Vierailija
29/31 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama. Vielä pari päivää sitten tuo Marianna ärsytti tosi paljon, mutta nyt kyllä tykkään. Andreas silti ykkössuosikki.

Inhokki Cheryll.

Suosikit Andreas ja Marianna, hämmästyttävää kyllä. Mariannaakin todella ihhosin aluksi. Mutta mimmillä on talon terävimpiä huomioita.

Vierailija
30/31 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten suosin sellaista kuin itse olen, eli suosikkini on Marko ja inhokki

Marianna.. hänen luonteensa ja olemuksensa ei miellytä minua.

Vierailija
31/31 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokki on Cherylli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän