Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö vaan pettää pettäjää

Vierailija
21.05.2024 |

Olen ihan umpisolmussa.

En tietenkään voi pettää kun ei moraali ja luonne anna periksi, mieluummin lähden suhteesta jos sitä ei toimimaan saa. 

Ja se tässä nyt ilmeisesti on edessä, pelottaa vaan ihan hirveästi. Olen siis raskaana, elämä on ollut harvinaisen ihanaa ja liiankin hyvää. 

Ensin tuli pommina nurkan takaa että mies onkin bi, kaikkien valheiden jälkeen on tosi vaikea uskoa etteikö olisi myös pettänyt suhteen aikana minua jo pitkään. 

En edes tiedä mikä tässä eniten satuttaa, enkä tiedä miten kykenen keskittymään raskauteen ja omaan hyvinvointiin kun kokoajan itkettää ja ahdistaa.

En jaksa selostaa miten jäi asiasta kiinni mutta näin nyt vaan kävi. Mies sanoi ettei kertonut koska ei minun olisi kuulunut koskaan asiasta tietää. Toisaalta sanoi että olisi kyllä joskus kertonut kun aika olisi ollut oikea.

En tiedä mikä se aika olisi sit ollut, ehkä silloin kun otettiin yhteiset lainat tai ehkä silloin kun sovittiin että tuodaan maailmaan yhdessä vauva. 

Ei tuo bi puoli edes häiritse, kokeilut on kokeiluja ja menneet menneitä. Ongelma vaan on että eipä tainnut olla mennyt asia vaan läpi suhteen jatkunut, ja siitä en pääse yli. Ihan sama olisiko pettänyt miehen vai naisen kanssa mutta en pääse yli enkä kykene luottamaan.

Ahdistaa aivan tajuttoman paljon. Välillä ajattelen että kyllä se tästä, sitten iskee paniikki ja ei se tosiaan tästä. Ehkä odotan että lapsi syntyy ja yritän alkaa luoda omaa elämää, en todellakaan halua erota enkä halua yksinhuoltajuutta enkä kasvattaa lasta erossa. En vaan pysty tähän suhteeseen enää enkä tiedä mitä enää teen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin panna sua.

Vierailija
2/7 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappih*mopiirteet tulevat esiin naisen ollessa raskaana. Pahimmat tapaukset aloittavat naisen sadististen kohtelun juuri tuossa vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa pettää. Alkuperäinen pettäjä usein vieläpä ottaa sen raskaammin kuin alkuperäinen petetty.

Vierailija
4/7 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olis siis komea ja luulit ettei komea mies koskaan petä vaan on hyvä kumppani aina. No valitettavasti ei ole vaan ne komeat pettää aina. Olisit ottanut ruman miehen niin olisit saanut uskollisen miehen.

Vierailija
5/7 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin pettäjää. Eksäni raahasi jonkun panemaan meidän kotiin kanssaan sillä aikaa kun olin sairaalassa. Oli sitten todella järkyttynyt ja surullinen kun pyörähdin lakanoihin itse sen parhaan kaverin kanssa.

Vierailija
6/7 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä alennu samaan kuin pettäjä. 

Vierailija
7/7 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjää ei voi pettää. Pettäminen on käytännössä sama kuin suhteen avaaminen (vaikka siitä unohtuikin mainita toiselle osapuolelle, hupsis), ja avoimessa suhteessa kumpikin saa käydä vieraissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä