Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen suostuisitko esittelemään peppuasi treffeillä vakuuttaaksesi miehen?

Vierailija
21.05.2024 |

Olisit siis kiinnostunut ja tietäisit, että seuraavaksi mennään kämpille panemaan.

Ja sitten mies sanoo, että haluaisi tarkastaa millainen perse sulla oikein on. Se on hänellä dealbreaker, naisella kuuluu olla kriteerit täyttävä namipeppu.

Joten suostuisitko pyllistämään miehelle ja näyttämään millainen peräsin sulla oikein on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi tunnustella miehen rintalihakset, ettei ole ällöttävät manboobsit.

Vierailija
2/16 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ikinä pyytäisi tuollaista. Joku päiväunelmissaan elävä keskenkasvuinen ehkä kuvittelisi, että nainen on käyttöesine, mutta en deittaile sellaisia märkäkorvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kotiin. Emme selvästikään sopisi toisillemme.

Vierailija
4/16 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi pitkällä tikullakaan tuollaiseen mieheen. 

Vierailija
5/16 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarkistaisin ensin miehen sukuelimet. Minulla on tarkat kriteerit - alkuaikoina työssäni ihmettelin eroja. 

t. hoitsu

Vierailija
6/16 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovimmat kriteerit on niillä pojilla, jotka eivät ole koskaan saaneet kokea naisen kosketusta.

Vierailija
7/16 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu aina ensin kalu näkyville, täyttääkö kriteerit! Ehoton sääntö.

Vierailija
8/16 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on tärkeämpiäkin kriteereitä parinvalinnassa kuten arvot ja samat elämän suunnitelmat 

Vierailija
9/16 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tarkistaisin ensin miehen sukuelimet. Minulla on tarkat kriteerit - alkuaikoina työssäni ihmettelin eroja. 

t. hoitsu

Millaiset kriteerit ne ovat ja tarvitsetko mittanauhaa?

Vierailija
10/16 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ellei mies näytä Mike o Hearn:lta, silloin voisin vilauttaa. Tavisjampalle en vilauta. 

11/16 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä parisuhteessa elävänä ei ole mitään syytä käydä treffeillä, mutta jos olisin sinkku, toteaisin mielessäni:"Ääliö, johon ei kannata haaskata aikaansa.". Olen siis mies ja hetero, mutta se tässä tuskin on tässä ketjussa olennaista

Vierailija
12/16 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, emmä tiedä miksi tää on niin paha juttu. Jos mies kiinnostaa mua ja minä haluan miestä, tottakai hän saa tarkastaa minut, tarkastanhan minäkin hänet. 

Vierailija
13/16 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. hoitsu

Millaiset kriteerit ne ovat ja tarvitsetko mittanauhaa?

En tarvitse mittanauhaa, tuo miesten mittausvimma on hieman huvittavakin, kun ulkonäkö ero ovat muuten niin suuret. Jos olet mies, katselepa vaikka uimahallissa sivusilmällä muita. 

14/16 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis, emmä tiedä miksi tää on niin paha juttu. Jos mies kiinnostaa mua ja minä haluan miestä, tottakai hän saa tarkastaa minut, tarkastanhan minäkin hänet. 

AP:n tekstin muotoilu oli mielestäni niin törkeän esineellistävä, että se häiritsi.

Vierailija
15/16 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin kuka pösilö nyt treffeillä pyytää ketään pyllistämään. Ensin mennään kotiin ja siellä vähän lämmitellään. Sitten kun alkaa olemaan tarpeeksi kuumaa, niin voi alkaa vähän koskettelemaan ja katsomaan tarkemmin, että millaines tää oikein onkaan.

Kyllä sen näkee ilman tarkempaakin kyyläilyä, jos jonkun ulkonäkö täyttää kriteerit.

Vierailija
16/16 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tykkäänkin naisten pepuista, niin tämä nyky muoti, missä naiset pyllistelevät ja esittelevät pyllyjään koko ajan aiheuttaa vaan myötähäpeää ja tuntuu, että joka toinen nainen on aivoton kalkkuna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan