Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lakkasi vastaamasta viesteihin reilun 6kk suhteen jälkeen

Vierailija
21.05.2024 |

Jotenkin yllättävää, että +45v. mies päättää suhteen sanomatta mitään. 

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I got dumbed with a "post it"- Sinkkuelämää sarjassa oli tämä. Mutkin on jätetty jättämällä jääkaapin oveen keltainen lappu "heippa, kiitos yhteisistä hetkistä".

Sana on dump, ei dumb.🤭

Vierailija
62/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I got dumbed with a "post it"- Sinkkuelämää sarjassa oli tämä. Mutkin on jätetty jättämällä jääkaapin oveen keltainen lappu "heippa, kiitos yhteisistä hetkistä".

Tätä post-it lappua täytyy kyllä koittaa joskus huvin vuoksi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en nykymenoa arvosta kovin korkealle en siltikään haluaisi palata oman syntymäni aikoihin. Äitini oli kyrpätynnärinä, eli keittäjänä silakkanuotalla, isäntä jos toinenkin sitä nai, eikä äidiltä paljon kysytty haluttiko. Minä sain sitten alkuni ja yksi Matti äitini sitten nai, kun oli nuotan ainoa poikamies. Eikä äitini varmastikaan ollut ainoa joka oli mahapystyssä siellä alttarilla. 

N57

Vierailija
64/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en nykymenoa arvosta kovin korkealle en siltikään haluaisi palata oman syntymäni aikoihin. Äitini oli kyrpätynnärinä, eli keittäjänä silakkanuotalla, isäntä jos toinenkin sitä nai, eikä äidiltä paljon kysytty haluttiko. Minä sain sitten alkuni ja yksi Matti äitini sitten nai, kun oli nuotan ainoa poikamies. Eikä äitini varmastikaan ollut ainoa joka oli mahapystyssä siellä alttarilla. 

N57

No, joo. Ei tarvi yhden saattilla olo reissun jälkeen naimisiin mennä.😂

Vierailija
65/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ottanut periaatteen, että mies liuskaan heti kun jokin vähänkin mättää. Mättää enemmän jatkossakin ja suuri riski miehen olla juuri näitä katoavia tai pers.häiriöisiä.

Vierailija
66/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teillä ollut suhdetta jos kerran ei sanonut kasvokkain että ottaa eron. Teillä oli vain tapailu seksi juttu eli ei rakastumista vaan yhdessä oloa sen kummempaa.

Eipä ne kasvokkain sano vuosienkaan yhdessäolon jälkeen

Vierailija
67/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N57

No, joo. Ei tarvi yhden saattilla olo reissun jälkeen naimisiin mennä.😂

Isäni aina muistaa kertoa, kuinka ei ollut nuorella maalaispojalla rahoja kumeihin. Ja eikä naurata yhtään, kun on saanut koko ikänsä kuulla olleensa vahinko

N48

Vierailija
68/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tässäkin pohjimmiltaan on kyse pettymyksestä, kun suhde päättyi, vielä äkisti eikä omasta aloitteesta.

Loppujen lopuksi ei ole kauheasti väliä, dumpataanko sinut kauniiden korulauseiden kera enkelikuoro taustalla, vai loppuuko vain yhteydenpito.

Melkeinpä itse valitsen jälkimmäisen. Ei tarvi romahtaa ja nolata itseään enää sen toisen edessä, joka ei lopulta välittämyt minusta paskaakaan.

Vierailija
69/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai noinkin vanhat miehet tekee tota. On tää maailma mennyt oudoksi. 

Tuollaisia kusipäitä on aina ollut ja tulee aina olemaan. Nyt vaan kuulet näistä tapauksista, ennen ei ollut nettiä eikä vauvapalstaa.

Vierailija
70/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tässäkin pohjimmiltaan on kyse pettymyksestä, kun suhde päättyi, vielä äkisti eikä omasta aloitteesta.

Loppujen lopuksi ei ole kauheasti väliä, dumpataanko sinut kauniiden korulauseiden kera enkelikuoro taustalla, vai loppuuko vain yhteydenpito.

Melkeinpä itse valitsen jälkimmäisen. Ei tarvi romahtaa ja nolata itseään enää sen toisen edessä, joka ei lopulta välittämyt minusta paskaakaan.

Se, että jättäminen tehdään asiallisesti, on merkki kunnioituksesta toista ihmistä kohtaan.

Vierailija
71/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on aika paska tausta niillä, jotka eivät näe eroa ghostaamisen ja asiallisen jättämisen välillä. Säälin heitä, toki uhrejaan myös. Hei, aina on mahdollista katkaista sukupolvien ketjuja ja elää itse paremmin. 

Vierailija
72/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en minäkään häntä takaisin kaipaa, en tietenkään kun vuorovaikutustaidot ovat tällaiset, mutta todella ihmettelen miten aikuinen ihminen voi käyttäytyä tuolla tavalla. 

Kiinnostaa,  miksi ihminen käyttäytyy kuvatulla tavalla.

AP

Nykymaailman juttuja. Joku on keksinyt että on mukamas hyväksyttävää käyttäytyä noin ja iso osa matkii perässä. "Kun kyllä ne muutkin..."

Taustaltalla on yleensä joku suuri someguru, joka on kehittänyt erilaisten väitteiden pohjalta teorian, jota muut seuraa osaamatta kyseenalaistaa sitä mitenkään. Sitten sille on kehitetty taustalle joku opas, jonka lukemalla sinusta tulee kingi tai kuningatar. Ihmiset ei osaa kyseenalaistaa asioita edes sillä peruskoulussa opetetulla pohjalla ja käyttäytymissäännöillä.

Vierailija
73/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varmaan niitä miehiä jotka "eivät halua draamaa". Itse sitä tuppaavat aiheuttamaan.

Vierailija
74/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli hyvin ja yhtäkkiä mies ei vain enää vastannut. Juu. Ihan varmasti meni juuri näin. 

Vierailija
75/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se niin vaikeaa sanoa ihan ystävällisesti että ei tämä suhde toimi, ja toivottaa hyvää jatkoa toiselle. Lapsellista vaan kadota sanomatta mitään, no toisen tyhmyys, joten olkaa tyytyväisiä että hyvissä ajoin näkyi toisen paska luonne.

Monet pelkäävät draamaa, vaikka enemmän tämmöinen katoaminen sitä draamaa aiheuttaa. Minä nimittäin menen oven taakse, jos ei vastata. 

Vierailija
76/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että jättäminen tehdään asiallisesti, on merkki kunnioituksesta toista ihmistä kohtaan.

Tässä on tainnut ap:lta jäädä kertomatta jotain oleellista. Ei mitään syytä olettaa, että ap käyttäytynyt kunnioittavasti miestä kohtaan. 

Vierailija
77/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai noinkin vanhat miehet tekee tota. On tää maailma mennyt oudoksi. 

Tuollaisia kusipäitä on aina ollut ja tulee aina olemaan. Nyt vaan kuulet näistä tapauksista, ennen ei ollut nettiä eikä vauvapalstaa.

Kyllä, mutta että 35-50-vuotiaat miehet! 

Vierailija
78/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on tainnut ap:lta jäädä kertomatta jotain oleellista. Ei mitään syytä olettaa, että ap käyttäytynyt kunnioittavasti miestä kohtaan. 

No yleensä nämä katoamistemput tehdään niille tylsille ja liian mukaville naisille. Kiinnostus katoaa tai sitä ei koskaan ollutkaan kehittynyt. 

Vierailija
79/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun miesystäväni lopettaisi yhteydenpidon kuin seinään monen kuukauden seurustelun jälkeen, niin ottaisin selvää onko tapahtunut jotain, sairastunut, kuollut. Nuo koronarokotteet kun toimii oikein hyvin depopulaatioon.

Vierailija
80/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teillä ollut suhdetta jos kerran ei sanonut kasvokkain että ottaa eron. Teillä oli vain tapailu seksi juttu eli ei rakastumista vaan yhdessä oloa sen kummempaa.

Kyllä sen silti voi ihan sanallisestikin sanoa, oli suhde millainen tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän