Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lakkasi vastaamasta viesteihin reilun 6kk suhteen jälkeen

Vierailija
21.05.2024 |

Jotenkin yllättävää, että +45v. mies päättää suhteen sanomatta mitään. 

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö aiemmin huomannut kiinnostuksen puutetta? Viesteihin vastaamisen nopeus, viestien sisältö? 

Itsekin syyllistynyt kun ei kiinnosta niin en vastaa tai edes lue wa viestiä kovin nopeasti. 

Mikset sano, ettei kiinnosta, niin et saa turhia viestejä? Ihmeellistä...

Lienee jotain huomionkipeyttä. Ihmiset nauttivat, kun joku "roikkuu" heissä. 

Vierailija
42/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulit että olette parisuhteessa mutta mies pitkin sinua varalla. Häipyi kun sai paremman naisen ja se on ihan tyypillistä miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se niin vaikeaa sanoa ihan ystävällisesti että ei tämä suhde toimi, ja toivottaa hyvää jatkoa toiselle. Lapsellista vaan kadota sanomatta mitään, no toisen tyhmyys, joten olkaa tyytyväisiä että hyvissä ajoin näkyi toisen paska luonne.

Nuo katoajat yleensä ilmestyvät takaisin, vähintään yrittävät panna kerran. Siitä syystä ei voi sanoa, että ei toiminut. Sitten voi tulla takaisin ja selittää, että kun x, y ja z, mutta nyt rakastan taas ihan älyttömästi. Oikeasti kokeilee vaan, onko toinen edelleen hallinnassa. Ap, et ota tota sikaa takaisin! 

Vierailija
44/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihan noin pitkän ajan jälkeen käynyt, mutta kuulemma on täysin normaalia ja hyväksyttävää nykyään. Ilmeisesti kukaan ei ole kenellekään mitään selitystä "velkaa" ja yhteys voi periaatteessa katketa lopullisesti ihan milloin vain sanaakaan sanomatta.

Vaikea tässä on enää edes yrittää mihinkään sitoutua.

Kylmää touhua. Mulle nainen teki noin, että yhtäkkiä katos täysin vailla mitään selitystä. Sitä ekana kuitenkin mietti onko jotain sattunu jne. Siis onnettomuus tai vastaavaa. Sitä tajus, että näin ne asiat ilmeisesti menee, kun selkärangaton ei sano asioita suoraan. Eniten otti päähän, kun kyseinen henkilö otti yhteyttä noin 8kk katoamisen jälkeen ja oli kuin mitään ei olis tapahtunut. Sanoin sille, että taidat pitää vähän mua vähän yksinkertaisena. Estot päälle.

Vierailija
45/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö aiemmin huomannut kiinnostuksen puutetta? Viesteihin vastaamisen nopeus, viestien sisältö? 

Itsekin syyllistynyt kun ei kiinnosta niin en vastaa tai edes lue wa viestiä kovin nopeasti. 

Lienee jotain huomionkipeyttä. Ihmiset nauttivat, kun joku "roikkuu" heissä. 

Niin, Eikä se "roikkuja" väkisin roikkuisi edes. 

Vierailija
46/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vielä tässä.

En soittele perään enää, enkä tästä erityisesti mieltäni pahoittanut. Olen ennemmin tyytyväinen, että ihmisen todellinen luonne paljastui tässä kohtaa.

Oma elämäni on kunnossa, enkä tarvitse tätä kyseistä henkilöä erityisesti elämääni. Oli mukavaa viettää hänen kanssaan aikaa, mutta arvostan siinä määrin aitoa kohtaamista ja kommunikointia, että nostan hattua, vaikka nainen olenkin ja jatkan matkaa.

Mutta kiitos kokemuksista. Elämä opettaa :)

Vierailija
47/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en minäkään häntä takaisin kaipaa, en tietenkään kun vuorovaikutustaidot ovat tällaiset, mutta todella ihmettelen miten aikuinen ihminen voi käyttäytyä tuolla tavalla. 

Kiinnostaa,  miksi ihminen käyttäytyy kuvatulla tavalla.

AP

Miten et puolen vuoden aikana nähnyt, millaisesta tyypistä on kyse?

Vai kävikö niin, että mies aikansa odotti sinun aloitettasi eroon, ja kun sitä ei tullut, hän katosi itse. Oma-aloitteisesti.

Minusta tuntuu, ettei suhteenne ollut kummoinen. Sinullekin riitti, että olit nimellisesti jonkinlaisessa parisuhteessa.

Opetus on tämä: kun aletaan olemaan yhdessä, silloin ollaan oikeasti yhdessä. Sille on sana: sitoutuminen, commitment.

Sitoutuminen on yhteinen, tietoinen päätös olla parisuhteessa tämän toisen ihmisen kanssa. Se on kummallekin selvää, eikä tarvi ihmetellä itsekseen, mitä tässä on meneillään vai onko mitään.

Itse edellytän tämmöistä selkeyttä, jos vielä rakastun niin, että haluan parisuhteen.

Vierailija
48/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Oli yksinkertaisempaa lähteä, kun tiesin miten toinen tulee siihen reagoimaan. Siitä olisi sitten saatu lukea iltapäivälehdistä. 

Vierailija
49/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en minäkään häntä takaisin kaipaa, en tietenkään kun vuorovaikutustaidot ovat tällaiset, mutta todella ihmettelen miten aikuinen ihminen voi käyttäytyä tuolla tavalla. 

AP

Nykymaailman juttuja. Joku on keksinyt että on mukamas hyväksyttävää käyttäytyä noin ja iso osa matkii perässä. "Kun kyllä ne muutkin..."

Heh, miltä vuosikymmeneltä tämä ajanlasku nykymaailma alkaa? Olen 70-luvun lapsi ja isättömien lapsien kohdalla vitsailtiin miten mies lähti kioskille ostamaan tupakkaa eikä koskaan palannut.

Joo mutta nyt tämä on yleistynyt ihan perus deittailuun. Harva pääsee sinne isäksi

Ei, mutta se mun pointti on se, että tosta on tullut ns. HYVÄKSYTTÄVÄ tapa toimia. Ennen noin käyttäytyviä pidettiin ihan luusereina. 

Vierailija
50/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesitkö pimppiäsi kertaakaan tuon 6kk aikana?

Vierailija
51/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voih, vaikka sanot ettei kiinnosta niin menee viikko ja tulee kysymys että olisitko tullut toisiin ajatuksiin? Tai toivottaa hyvää viikonloppua tms. muuta hauskaa.

Kukaan ei jaksa viestien pommitusta ja hyvää huomenta ja hyvää yötä toivotuksia kun ei ole kuin muutama kerta treffattu. 

Vierailija
52/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Nykymaailman juttuja. Joku on keksinyt että on mukamas hyväksyttävää käyttäytyä noin ja iso osa matkii perässä. "Kun kyllä ne muutkin..."

Heh, miltä vuosikymmeneltä tämä ajanlasku nykymaailma alkaa? Olen 70-luvun lapsi ja isättömien lapsien kohdalla vitsailtiin miten mies lähti kioskille ostamaan tupakkaa eikä koskaan palannut.

Joo mutta nyt tämä on yleistynyt i

Ei, mutta se mun pointti on se, että tosta on tullut ns. HYVÄKSYTTÄVÄ tapa toimia. Ennen noin käyttäytyviä pidettiin ihan luusereina. 

Kuka nyt hyväksyy ja kuka ei pidä luuserina? Aika moni ainakin tässäkin keskustelussa perään kuuluttaa edelleenkin peruskäytöstapoja. 

Sinä nyt vaan poljet jalkaa, kun et osaa omaa tahtoasi läpi. Ghostaaminen on jättäjälle helppo, mutta äärettömän itsekäs toimintatapa ja se määritellään henkiseksi väkivallaksi, eikä se ole millään mittarilla hyväksyttävää. 

Vierailija
53/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole sitä mieltä että tuo on hyväksyttävä toimintatapa. Minäkin täällä päivittelen että nykydeittailu on mennyt oudoksi ja ihmisiltä on kadonneet normaalit käytöstavat. En sanonut missään vaiheessa että pidän sitä hyvänä meininkinä, totesin vaan että toimintatavat ovat jotenkin muuttuneet ajan myötä. 

Vierailija
54/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan sama mutta melkein. Huomasin naisen suhteen että olen aina ollut se joka aina ottaa yhteyttä ensin ja vastaus tulee sit joskus ja jouluna. Nyt jätin ottamatta eikä ole kuulunut mitään. Pitänee laittaa viestillä että hyvät jatkot vaan.

Vierailija
55/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole sitä mieltä että tuo on hyväksyttävä toimintatapa. Minäkin täällä päivittelen että nykydeittailu on mennyt oudoksi ja ihmisiltä on kadonneet normaalit käytöstavat. En sanonut missään vaiheessa että pidän sitä hyvänä meininkinä, totesin vaan että toimintatavat ovat jotenkin muuttuneet ajan myötä. 

Minä poljen jalkaa nyt sanaa nykyään vastaan.😂 Kuten itsekin taisit sanoa, sinulla ei ole sitä kokemuksellista vertailupohjaa. 

Vierailija
56/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai noinkin vanhat miehet tekee tota. On tää maailma mennyt oudoksi. 

Naiset saa maistaa vain omaa lääkettään. Eihän ole kovin hääviä? :D

Miten niin omaa lääkettään? Ja mitkä naiset?

Jos omista kokemuksistasi kerrot, niin kyllä sullakin on peiliin katsomisen paikka. Onhan se huonotapaista, kumman vaan, miehen tai naisen  lopettaa suhde edellä kuvatulla tavalla.

Vierailija
57/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas mies. Onko ikävä?!

Vierailija
58/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni muistaa pilluralli-kulttuurin? Et sä enää lauantaina päässyt saman auton kyytiin kuin perjantaina, kun oli uudet tytöt jo kyydissä. Voi sitä pettymysten määrää. 

Vierailija
59/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä poljen jalkaa nyt sanaa nykyään vastaan.😂 Kuten itsekin taisit sanoa, sinulla ei ole sitä kokemuksellista vertailupohjaa. 

Polje ihan mitä haluat. Minulla on mielipiteeni. En ole deittaillut 70-luvulla, koska en ole vanhus, mutta olen deittaillut parikymmentä vuotta sitten. On siinä riittävästi aikaa vertailtavaksi. 

Vierailija
60/86 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I got dumbed with a "post it"- Sinkkuelämää sarjassa oli tämä. Mutkin on jätetty jättämällä jääkaapin oveen keltainen lappu "heippa, kiitos yhteisistä hetkistä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi