Olen sosiaalisesti erakoitunut niin, että jokainen puhelinsoittokin hermostuttaa ja säikäyttääpi!
ärsyttää kun puhelin soi ja joku häiritseepi, velkin soittelee melkein joka päivä ja sitten on näitä
kavereita, joille en vastaa enää kun alkoi puhelin soida 2 kertaa päivässä eikä mitään asiaa
ÄLKÄÄ V I d d u soitelko mulle! vain asiaa jos soittaapi ja sekin minuutissa.
Kommentit (6)
Samoin. Vanhemmat soittaa tiettyinä päivinä, ja jos muulloin puhelin soi niin heti on että mitähän vit... nyt taas tai toisaalta ettei kai vanhemmilla ole mitään hätää.
menkää suomalaiset v i d d u u n, en tarvitse teiltä mitään paitsi kelasossun rahat.
ap
Mulla on puh aina äänettömällä. Katson sitten välillä, onko tullut viestejä tai joku muuten tavoitellut.
Syynä tähän on juuri tuo kattoonhyppääminen aina kun soittoääni alkoi. En myöskään tykkää jatkuvasta plim-plim-plim -viedtitulvasta.
Yöksi luuri menee lentotilaan.
ja sitten tämä he lvetti kun jollain sovelluksella on soitettu niin kohta
tulee kysely tai klikkaus, että arvioi puhelun laatu oliko hyvä oliko huono
ei hemmetti
sanoin yhdelle kaverille että kännissä et soita mulle enkä vastaa ja toiselle että kerran kuussa voit soittaa JOS ON ASIAA.
yleensäkin pidän ihmisiä vain työvälineinä ja busineskohteina, minulle ei tarvii soitella jos ei ole mitään järkevää asiaa