Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sosiaalisesti erakoitunut niin, että jokainen puhelinsoittokin hermostuttaa ja säikäyttääpi!

Vierailija
21.05.2024 |

ärsyttää kun puhelin soi ja joku häiritseepi, velkin soittelee melkein joka päivä ja sitten on näitä

kavereita, joille en vastaa enää kun alkoi puhelin soida 2 kertaa päivässä eikä mitään asiaa 

ÄLKÄÄ V I d d u soitelko mulle! vain asiaa jos soittaapi ja sekin minuutissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin yhdelle kaverille että kännissä et soita mulle enkä vastaa ja toiselle että kerran kuussa voit soittaa JOS ON ASIAA.

yleensäkin pidän ihmisiä vain työvälineinä ja busineskohteina, minulle ei tarvii soitella jos ei ole mitään järkevää asiaa

Vierailija
2/6 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista sinä paska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Vanhemmat soittaa tiettyinä päivinä, ja jos muulloin puhelin soi niin heti on että  mitähän vit... nyt taas tai toisaalta ettei kai vanhemmilla ole mitään hätää.

Vierailija
4/6 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää suomalaiset v i  d d u u n, en tarvitse teiltä mitään paitsi kelasossun rahat.

ap

Vierailija
5/6 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puh aina äänettömällä. Katson sitten välillä, onko tullut viestejä tai joku muuten tavoitellut.

Syynä tähän on juuri tuo kattoonhyppääminen aina kun soittoääni alkoi. En myöskään tykkää jatkuvasta plim-plim-plim -viedtitulvasta.

Yöksi luuri menee lentotilaan.

Vierailija
6/6 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten tämä he lvetti kun jollain sovelluksella on soitettu niin kohta 

tulee kysely tai klikkaus, että arvioi puhelun laatu oliko hyvä oliko huono

ei hemmetti