Bonprix -nettikauppa, onko luotettava?
Kenelläkään kokemuksia? Tosi kivoja vaatteita mainoksissa on mutta firma vaikuttaa vähän epämääräisestä. Onko kukaan tilannut, miten meni?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tilaa
Huijausfirma kyseessä.
Rahat ottaa mutta tuotteet ei tule.
Älä valehtele. Mä olen tilannut tuota monta kertaa ja aina on tilaus tullut ja tuotteet olleet sitä mitä pitää. Mä varmuuden vuoksi aina pakastan vaatteet vuorokauden ajan ja sitten pesen ne. Kiinatavaraa kun on. No mä pesen aina vaatteet, pyyhkeet yms. vaikka ostaisin ihan Suomesta. Mun iho ei kestä niitä myrkkyjä ja muutenkin aina kaikki haisee pahalta.
Öö pakastat? Siis laitat jääkaapin pakastimeen vaatteita?
Ööö vain itsellesi. Etkö tiennyt, että Kiinasta tulleet vaatteet kannattaa pakastaa vuorokauden ajan ja sitten pestä? Ja mikä jääkaapin pakastin? Ei meillä jääkaapissa mitään pakastinta ole vaan on erilli
Kyllä nyt tuntuu melkoiselta liioittelulta tuollainen pakastaminen. Varsinkin kun nämä tulee eurooppalaiselta varastolta, ei suoraan Kiinasta. Toki useimpien edullisten vaatteiden valmistusmaa nykyään on Kiina, myös heidän myymien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tilaa
Huijausfirma kyseessä.
Älä valehtele. Mä olen tilannut tuota monta kertaa ja aina on tilaus tullut ja tuotteet olleet sitä mitä pitää. Mä varmuuden vuoksi aina pakastan vaatteet vuorokauden ajan ja sitten pesen ne. Kiinatavaraa kun on. No mä pesen aina vaatteet, pyyhkeet yms. vaikka ostaisin ihan Suomesta. Mun iho ei kestä niitä myrkkyjä ja muutenkin aina kaikki haisee pahalta.
Ööö vain itsellesi. Etkö tiennyt, että Kiinasta tulleet vaatteet kannattaa pakastaa vuorokauden ajan ja sitten pestä? Ja mikä jääkaapin pakastin? Ei meillä
Mä saan tehdä kuten mä itse haluan eikä pitäisi kaivella sun napaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tilaa
Huijausfirma kyseessä.
Myös kirpparilta ostetut kantsii pakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tilaa
Huijausfirma kyseessä.
Ööö vain itsellesi. Etkö tiennyt, että Kiinasta tulleet vaatteet kannattaa pakastaa vuorokauden ajan ja sitte
Minkälainen ihminen pakastaa vaatteita??
Mitä helvettiä oikeasti..
Minkälainen ihminen on noin pihalla tuholaisten levitämisestä?
https://anna.fi/lifestyle/muoti/vaatteiden-pakastus-ja-saunotus
https://www.lily.fi/blogit/naiselo/2022/11/06/milloin-vaatteita-pakasti…
On luotettava !!! Ostan sieltä paljon vaatteita ja kenkiä. Kengissä kokokin pitää paikkansa.
On luotettava. Tämä firma toimii myös täällä Belgiassa ja hyvin pelittää. Nopeat toimitukset ja ei ongelmaa palautuksissa. Olen käyttänyt jo monta vuotta.
Huijarifirma. Made in Vietnam/Bangladesh tms lukee kaikissa vaatteissa. Se suosii lapsityövoimaa ja ihmiskauppaa.
Erehdyin tilaamaan. Palautin tuotteet asianmukaisesti. Mulle tuli maksumuistutus, josta 5 euron maksu. En maksanut, koska muistutus oli aiheeton. Nyt tuli maksumuistutus tuosta edellisestä 5 euron muistutuksesta ja loppusumma on nyt 10 eur.
Ilmoitan asian mr Putinille toimeenpantavaksi.
Ööö vain itsellesi. Etkö tiennyt, että Kiinasta tulleet vaatteet kannattaa pakastaa vuorokauden ajan ja sitten pestä? Ja mikä jääkaapin pakastin? Ei meillä jääkaapissa mitään pakastinta ole vaan on erillinen arkkupakastin.