Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallituksen tavoite lähestyy

Vierailija
21.05.2024 |

Hallituksen lupaamat 100 000 uutta työpaikkaa nytkähti eteenpäin:

"Google investoi miljardi euroa Haminan datakeskuksen laajentamiseen Orpo: Erittäin hieno uutinen Suomelle

Laajennustyön valmistuttua Haminan datakeskus työllistää noin 100 uutta työntekijää"

Vielä 1000 samanlaista datakeskusta, niin hallitus voi tarjota itselleen kakkukahvit.

https://www.aamulehti.fi/talous/art-2000010439564.html

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly vie koodaajien työt,vain muutama jää.

Vierailija
22/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut todella fiksu. Olen ostanut todella paljon vaatteita kirpputorilta viimeisen 20 vuoden aikana. Vaatevarastot riittävät seuraavat 30 vuotta. 

Nyt voi ostaa vain halpaa ruokaa kaupasta ja saippuaa.

Hiukset voi leikata itse.

Pidin itseäni ihan maanisena sekona kun shoppailin tuossa pari vuotta joka kuukausi sadoilla euroilla ja nyt on kaapit täynnä vaatteita ja kenkiä sekä käsilaukkuja. Nyt se ei vaikuta enää niin hullulle. Pitää vain pysyä suht samanssa painossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut todella fiksu. Olen ostanut todella paljon vaatteita kirpputorilta viimeisen 20 vuoden aikana. Vaatevarastot riittävät seuraavat 30 vuotta. 

Pidin itseäni ihan maanisena sekona kun shoppailin tuossa pari vuotta joka kuukausi sadoilla euroilla ja nyt on kaapit täynnä vaatteita ja kenkiä sekä käsilaukkuja. Nyt se ei vaikuta enää niin hullulle. Pitää vain pysyä suht samanssa painossa.

Se oli varmaan tämä meidän naisen vaisto mikä arvasi tulevan.

Vierailija
24/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite 100 000 uutta työpaikkaa. Matkaa tavoitteeseen on jäljellä enää 140 000 työpaikan verran!

Tällä tahdilla ja etenemissuunnalla ei hyvältä näytä...

Vierailija
25/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihrein hallitus ikinä.

Nyt ostetaan vain pelkkää halpaa ruokaa kaupasta ja saippuaa.

Konkursseja tulee ennätysmäärä.

Vierailija
26/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihrein hallitus ikinä.

Nyt ostetaan vain pelkkää halpaa ruokaa kaupasta ja saippuaa.

Konkursseja tulee ennätysmäärä.

Saippuan voi opetella tekemään itse

Vierailija
27/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus ei tainnut huomata, että hyvätuloisten voi olla hieman vaikeaa käydä parturissa muiden puolesta.

Kahvilassa pitää juodan 42 kuppia kahvia ja 42 viineriä muiden puolesta.

Vaatteita voi hyvätuloinen ostaa paljon muiden puolesta, mutta toi kahvila, ravintola, parturipuoli on vaikeampi.

Vierailija
28/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin hiljattain kaikki kaapit läpi ja totesin että minun ei tarvitse ostaa vuosiin uusia vaatteita jos vain pudotan pandemian aikana kertyneet kilot. Kolme kiloa kymmenestä jo poissa! Hiuksetkin olen päästänyt kasvamaan ja ne ovat oikeastaan aika kivat pitkinä. Värjäämiseen lopetin jo vuosia sitten. 

Vierailija
29/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus ei tainnut huomata, että hyvätuloisten voi olla hieman vaikeaa käydä parturissa muiden puolesta.

Kahvilassa pitää juodan 42 kuppia kahvia ja 42 viineriä muiden puolesta.

Vaatteita voi hyvätuloinen ostaa paljon muiden puolesta, mutta toi kahvila, ravintola, parturipuoli on vaikeampi.

Hiusten värjäysväli on 6 viikkoa.

Kokoomuslaisen pitää ottaa kestovärejä niiden puolesta joilta leikattiin ansiosidonnaiset ja sovitellut päivärahat.

Vierailija
30/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digisiirtymä työllistää hyvin, mutta ei johta mitenkään ihmimilliseen lopputulokseen

Vierailija
31/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 000 ihmistä kuolee vuodessa, ei nekään parturiin enää tule ja rahat leikattiin osa-aikatyötä tekeviltä ja pätkätyötätekeviltä.

Vierailija
32/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä käydään uimassa. Onneksi on 12 uimapukua niin ei tarvitse ostaa.

Vierailija
33/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoite 100 000 uutta työpaikkaa. Matkaa tavoitteeseen on jäljellä enää 140 000 työpaikan verran!

Tällä tahdilla ja etenemissuunnalla ei hyvältä näytä...

Apua, nauroin tälle ääneen. Tilanne on niin surullinen, että ei voi kuin nauraa. Oikeasti, paljon voimia ihan kaikille. Yritetään tukea toisiamme, ei näiltä hallituksen otuksilta voi odottaa enää mitään inhimillisyyttä.

Vierailija
34/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten vaan odotellaan, että hyvätuloiset ostaa vaatteita muidenkin puolesta.

Rajavartiolaitokselle luvattiin varmat työpaikat, sinne vaan joka viikko kauppakeskukseen vaatteita shoppailemaan niidenkin puolesta joilta hallitus leikkasi.

Vierailija
35/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten vaan odotellaan, että hyvätuloiset ostaa vaatteita muidenkin puolesta.

Rajavartiolaitokselle luvattiin varmat työpaikat, sinne vaan joka viikko kauppakeskukseen vaatteita shoppailemaan niidenkin puolesta joilta hallitus leikkasi.

Me muut voidaan ottaa vesipullo mukaan ja istua kauppakeskuksen käytävällä katsomassa ihmisvilinää, kun muut shoppailee eritoten.

Vierailija
36/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräsin yksi aamu aikaisin ja etsein läjäpäin halpoja ruoka-ohjeita. Ansiosidonnaista leikataan ja teen puolisolle ruoat töihin mukaan.

Puoliso ei voi käydä enää lounasravintolassa, koska minun ansiosidonnaista leikattiin.

Vierailija
37/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heräsin yksi aamu aikaisin ja etsein läjäpäin halpoja ruoka-ohjeita. Ansiosidonnaista leikataan ja teen puolisolle ruoat töihin mukaan.

Puoliso ei voi käydä enää lounasravintolassa, koska minun ansiosidonnaista leikattiin.

Löytyi tosi paljon edullisia laatikko- ja keittoruokaohjeita mitä voi ottaa evääksi töihin mukaan.

Sama juttu, jos itse saa sijaisuuden niin eväät töihin mukaan.

38/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen muutaman naapurin ja muutaman kaverini kanssa alkanut kierrättämään. En hallituksen takia vaan siksi, että se nyt vaan on tyhmää ostaa uutta, jos jollain on tarpeettomana sitä, mitä itse tarvitsisi. Just eilen yks naapuri siivoili ulkovarastojaan ja tuli juttua, että tarvitsisi sinne kunnollista säilytystilaa. Mä kerroin, että no mulla on aika paljon Lundian hyllyä ja sehän on laadukasta ja kestää painaviakin tavaroita eli ei mene hyllylevyt notkolle. Joten mä pääsen eroon ylimääräisistä Lundioistani ja naapuri saa varastonsa kuntoon. Eikä maksa euroakaan. Tänään tapaan ystäväni, jolla on sellaisia vaatteita, jotka ei enää mahdu päälle. Mä saan ne ylimääräiset vaatteet. Eikä maksa euroakaan. Viikonloppuna yksi naapuri kysyi, mistä olen ostanut etupihallani olevan pienen kasvihuoneen. Hän kuulemma oli harkinnut sellaisen ostamista. Mä sanoin, että älä suotta osta, kun mulla on takapihalla kaksi sellaista ylimääräisenä. Eikä maksa euroakaan. 

Vierailija
39/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyi tosi paljon edullisia laatikko- ja keittoruokaohjeita mitä voi ottaa evääksi töihin mukaan.

On pakko alkaa leipomaan myös leipää itse.

Hallitus teki oikein jättileikkaukset.

Paluu 1950-luvulle, missä kaikki ruoat ja leivät tehdään alusta asti itse on edessä.

Vierailija
40/59 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pakko alkaa leipomaan myös leipää itse.

Hallitus teki oikein jättileikkaukset.

Paluu 1950-luvulle, missä kaikki ruoat ja leivät tehdään alusta asti itse on edessä.

Minä hain myös noita leipäohjeita monta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän