Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipide: nostaako ärtymystä

Vierailija
20.05.2024 |

Ihminen joka keskeyttää toisen kesken lauseen tai puhuu päälle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan, miksi se ärsyttäisi.

Vierailija
2/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtymystä nostaa se, että joku käyttää niin pitkiä ja tiiviitä puheenvuoroja, ettei kukaan muu saa sanottua väliin mitään. Horiskoon sitten yksinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jos on toistuvaa niin alkaa ärsyttämään

Vierailija
4/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oleellista on kuuntelu ja puhuminen. Se ei ole riippuvaista siitä puhuuko välillä samaan aikaan.  Suomessa on toki yleistä puhua vuorotellen (pitääkö pitkät monologitkin kuunnella hiljaisuudessa vuoroa odottaen?), mutta muuallakin Euroopassa osataan keskustella, ehkä enemmänkin ja usein puhutaan vähän päälle. Se on ok.

Vierailija
5/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijat pitävät joskus nykyään pitkiä turhia monologeja tai sitten ei osaa sanoa. Eli ehkä yksi tietoisku riittää (tai jos tarpeen), ettei joka lause ole palopuhe. Asiakkaan pakko jossain vaiheessa keskeyttää jos aikoo lopettaa kalliin puhelun. Moni asiakas yrittää hoitaa suht lyhyesti.