Minkä takia 40-50v miehet tykkäävät nuoremmista naisista (20-30v)
Tässä naisimmeisenä mietin että miksi mun ikäiset 40-50v miehet tykkäävät nuoremmista naisista, sellaisista 20-30- vuotiaista. En nyt usko että haluavat seurustella mutta seksiä kuitenkin. MItä heillä on sellaista mitä mulla ei
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse ainakin täytän tänä vuonna 40v ja nyt huomaa, että kyllä sitä vaan on yhtäkkiä lässähtähtänyt. Ihan muutamassa vuodessa. Kroppa vielä ok, mutta naamassa alkaa maan vetovoima näkyä. Eli vaihtaisin minäkin nuorempaan ja nätimpään, jos olisin mies. Toisaalta, tää vapauttaa jotenkin, et vanhenee. En ole kiinnostunut miehistä enkä seksistä, joten ihanaa kun loppuu tuijottelu. Ulkonäön vuoksi siis vaihtaisin joo, mutta muuten en tiedä, onko se niin järkevää.
Mä en halua, että mun mies mua vaihtaa :-( Surettaa niin kun rakastan häntä.
Semmoista se naisen elämä on. Ei kannata antaa parhaita vuosiaan yhdelle miehelle kun tulee jätetyksi kuitenkin. Parempi kun kerää kokemuksia komeiden miesten kanssa. Voi sitten muistella hyvällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse ainakin täytän tänä vuonna 40v ja nyt huomaa, että kyllä sitä vaan on yhtäkkiä lässähtähtänyt. Ihan muutamassa vuodessa. Kroppa vielä ok, mutta naamassa alkaa maan vetovoima näkyä. Eli vaihtaisin minäkin nuorempaan ja nätimpään, jos olisin mies. Toisaalta, tää vapauttaa jotenkin, et vanhenee. En ole kiinnostunut miehistä enkä seksistä, joten ihanaa kun loppuu tuijottelu. Ulkonäön vuoksi siis vaihtaisin joo, mutta muuten en tiedä, onko se niin järkevää.
Semmoista se naisen elämä on. Ei kannata antaa parhaita vuosiaan yhdelle miehelle kun tulee jätetyksi kuitenkin. Parempi kun kerää kokemuksia komeiden miesten kanssa. Voi sitten muistella hyvällä.
minä olen luottanut tähän mieheen, ettei vaihda :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mmutta itse en saa mitään paneskelusta... Ainostaan kiinnosta rakkaus
Se on ihan evoluution tulosta että naisilla taso alkaa laskemaan iän myötä, oikeastaan nainen on tasokkaimmillaan hedelmällisenä ja sen jälkeen naisen taso alkaa vain laskemaan. Miehillä taas taso hyvin usein nousee iän myötä koska miehillä kertyy omaisuutta,resursseja ja työura paranee iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen alkaa rumentua siinä 30 vuotiaana ellei aikaisemmin, siksi ne noin 20 vuotiaat naiset on parhaimpia. Tykkään itse myös 18-20 vuotiaista naisista eniten koska ne on kauneimpia. Naisella alkaa iän myötä iho huonontumaan,kiloja kertymään ja muutenkin ne lässähtää jotenkin iän myötä.
M32
Sinä vaikutat tekstisi perusteella uskomattoman tyhmältä. Sinua ei varmasti jaksaisi kuunnella minkään ikäinen normaali nainen.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan evoluution tulosta että naisilla taso alkaa laskemaan iän myötä, oikeastaan nainen on tasokkaimmillaan hedelmällisenä ja sen jälkeen naisen taso alkaa vain laskemaan. Miehillä taas taso hyvin usein nousee iän myötä koska miehillä kertyy omaisuutta,resursseja ja työura paranee iän myötä.
Ei kai se oman vaimon taso laske... ?
Vieläkö tätä pitää ihmetellä MeToo:n jälkeen?
Hävisi bittiavaruuteen, niin uusiksi:
Miksi kaikki vähemmistöt ym pitää hyväksyä mutta ikäerosuhteita ei. Mies on aina h-käyttäjä ja nainen p-filian uhri suurinpiirtein. Nostetaan sitten naisten suojaikäraja 30:een, ette autoile, ette äänestä, ette tee lapsia ym. Onko nyt hyvä. Sit ei oo ikäero-hyväksikäyttöö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen alkaa rumentua siinä 30 vuotiaana ellei aikaisemmin, siksi ne noin 20 vuotiaat naiset on parhaimpia. Tykkään itse myös 18-20 vuotiaista naisista eniten koska ne on kauneimpia. Naisella alkaa iän myötä iho huonontumaan,kiloja kertymään ja muutenkin ne lässähtää jotenkin iän myötä.
M32
Sinä vaikutat tekstisi perusteella uskomattoman tyhmältä. Sinua ei varmasti jaksaisi kuunnella minkään ikäinen normaali nainen.
Voi itku jos totuus noin kirpaisi sinua. Luuletko että miehet teille naisille koskaan puhuu suoraa? Vaikka olette rumia niin miehet sanoo "olet kaunis" koska te naiset ette kestä totuutta.
M32
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, ettei kaljuuntuminen ja keskivartalolihavuus laske miehen tasoa nollan tienoille?
Tää on taas tätä av-todellisuutta. Fiksut, korkeasti kouluttautuneet menestyneet miehet eivät kyttää itseään merkittävästi nuorempia. Vain av:lla kaikki naiset ovat rumia ja lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Voi itku jos totuus noin kirpaisi sinua. Luuletko että miehet teille naisille koskaan puhuu suoraa? Vaikka olette rumia niin miehet sanoo "olet kaunis" koska te naiset ette kestä totuutta.
M32
jOs mies tuijottaa niin kyllä se silloin varmasti pitää kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Tää on taas tätä av-todellisuutta. Fiksut, korkeasti kouluttautuneet menestyneet miehet eivät kyttää itseään merkittävästi nuorempia. Vain av:lla kaikki naiset ovat rumia ja lihavia.
Mikäs yleistys tuo oli. Olen 48v, menestynyt sarjayrittäjä ja varmasti katse kääntyy parikymppisten puoleen. Itse asiassa pyöritän paria rakastajatarta enkä halua sitoutua. Ainut sääntö on että eivät anna muille kuin kumilla. Ja kun me ollaan ulkona niin muille jätkille kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Koska 20-30v naisten hedelmällisyys on yhtä hyvä kuin 20-60v miehen
Miehen hedelmällisyys alkaa laskea 34v iässä, jolloin siittiöiden haitalliset mutaatiot alkavat lisääntyä merkittävässä määrin. Joten älä puhu puppua.
Mieluummin itseäni hitusen vanhempi kuin nuorempi nainen. M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs yleistys tuo oli. Olen 48v, menestynyt sarjayrittäjä ja varmasti katse kääntyy parikymppisten puoleen. Itse asiassa pyöritän paria rakastajatarta enkä halua sitoutua. Ainut sääntö on että eivät anna muille kuin kumilla. Ja kun me ollaan ulkona niin muille jätkille kenkää.
Mutta mistä se viha vanhempia naisia kohtaan johtuu??
Lapsellisuus ja suuret luulot itsestään, p0rnografia.
Ööh kyllä omassa tuttavapiirissä tuon ikäiset tykkää pääsääntöisesti ikäisistään.
En pärjää :-( Mieheni on kaikkeni!