Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmeen haittaa siitä muka on jos annan vauvalleni Tuttelia silloin tällöin???

Vierailija
26.01.2007 |

Ystäväni kauhistelevat, kun en heidän mukaansa täysimetä. Imetän vauvaani aina kun olen kotona ym. mutta jos olen liikenteessä, niin saatan antaa pullomaitoa, koska en tykkää julki-imetyksestä. Tai jos olen yksin asioilla, niin mieheni ruokkii vauvan kotona Tuttelilla tai NANilla.

Mitä haittaa santunnaisesta korvikkeen annosta on vauvalle?? Miksi ihmeessä pitää niin kauheasti stressata, jotta lapsi ei saa yhtään tippaa korviketta ennen puolen vuoden ikää?? Me ei olla allergiaperhe, eivätkä nämä täysimettävät korviketta kauhistelevat perheetkään ole allergisia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että ruokitte :)

Älä kuuntele turhia vouhotuksia, tee niin kuin sinusta tuntuu hyvältä ja että koko perhe voi hyvin!

:)

Vierailija
2/16 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä välitä muiden kommenteista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota rennosti vaan ja kuuntele itseäsi. Hyvin se menee.

ei äitiys ole mikään kilpajuoksu!

t. Tutteliäiti (tilanteen pakosta)

Vierailija
4/16 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ethän sinä silloin TÄYSimetäkään, jos korviketta annat. Ehkä ystäväsi puuttuvat tähän väärään sanavalintaasi?

Vierailija
5/16 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä ihmeen haittaa siitä muka on?

3kk sitkeesti imetin ja en mennyt mihinkään ja jos menin niin sitten oli pakko imettää julkisilla paikoilla/kylässä. Sitten tajusin, ettei siitä voi olla mitään haittaa jos joskus esim. kerran viikossa antaa vauvalle korviketta.

Aika hyvin ne on saaneet meidän aivopestyä.

Vierailija
6/16 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juuri tuosta mainitsemastasi syystä en halua antaa pisaraakaan tuttelia. Molempien vanhempien suvut ovat niin allergisia kuin nyt olla voivat. Se riittää mulla syyksi. Muut tietysti tehkööt niin kuin parhaaksi näkevät.

Vierailija
7/16 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysimetys tarkoittaa siis sitä, ettei anna lehmänmaitoa eikä kiinteitä, vaan pelkkää rintamaitoa.

Vierailija
8/16 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eivät he ole sanavalintaan puuttuneet.

ap

Vierailija
9/16 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ystäväni kauhistelevat, kun en heidän mukaansa täysimetä. .

Tästä lauseesta saa kyllä sen käsityksen, että ap omasta mielestään täysimettää.

Vierailija
10/16 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ei ollut vasikka syntyessään, mutta annoin silti korviketta.

Olis vissiin pitänyt olla kokonaan siis ruokkimatta???

...tosiaan, tyhmähän minä olen. Olisinhan minä voinut sitä äidinmaitoa vaikka ostaa! Mikäs sen markkinahinta olisikaan katukaupassa? Jos sairaala maksaa 15euroa/l, mutta sieltä sitä ei voi ostaa kun kaikki menee sitä tarvitseville (esim. keskoset etusijalla), niin olisikos se sitten tuplahinta? 30e/l?

Tosin siihen päälle sitten vielä riksi siitä, että äiti jolta maitoa ostan ei ole käyttänyt päihteitä tai lääkkeitä jne... toisaalta voisihan senkin omakustanteisesti testauttaa, joten mitäköhön siitä tuttipullollisesta maitoa saisi maksaa... 50euroa?

Ja kun Kelakin varmasti korvaa tästä 99%, niin miksi!

Voi kuinka tyhmä siis olinkaan, kun annoin lapselleni myrkkyä koko ensimmäiset 12kk!!! :O

...entä jos lapsi on allerginen äidinmaidolle, sekä lehmänmaidolle? Ja ainoa sopiva maitovalmiste on esim. kengurunmaito? Niin silloin sitä sitten pitää olla edelleen ruokkimatta lastaan ja sanoa sitä ihmetteleville; " kuulkaas, minä ole niin hyvä äiti etten lastani myrkytä sillä hän ei ole 85kiloinen ja pompi paikasta toiseen!"

---

Ap:lle

EI MITÄÄN HAITTAA, ellei lapsella ole siihen allergia. :)

Imetysfaantikot kun haluavat pönkittää muuten huonoa itsetuntoaan moisilla vouhotuksilla. Toisilla kun sitä energiaa riittää tuollaiseen turhaan. XD

Yhtä täysjärkisiä ja terveitä lapsia sitä tulee pelkällä korvikkeellakin. :)

Vierailija
11/16 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa voisi olla siitä, että vauvaa ruokitaan täysin asianmukaisella ja turvallisella tavalla?

Vierailija
12/16 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo 5:sen kommentti ollut tarkoitettu kaikille korviketta antaville...

Mitä me ollaan sanomaan kenestäkään, kenellä on se OIKEA syy antaa korviketta, ja kenellä ei.

Vierailija
13/16 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aito vain omaa mukavuutta?!

Vierailija
14/16 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pääasia että ruokitte :)

Älä kuuntele turhia vouhotuksia, tee niin kuin sinusta tuntuu hyvältä ja että koko perhe voi hyvin!

:)

Vierailija
15/16 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, älä kuuntele pöllöjä!

Vierailija
16/16 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu että näiden fanaatikkojen miehet on jotain ihme tumpuloita, joille ei voi vauvaa jättää hetkeksikään.

Juu, täysimetän, kun ei reppana vauvani suostu syömään pullosta, ei omaa eikä kengurun maitoa. Mut silti on mukava päästä kotoa joskus jonnekin ystävien luo ilmen vauvaa. Muuten voipi käydä niin, ettei niitä ystäviä enää ole, kun lapset on saanut kouluikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi