Onko sana seksi teille yhtäkuin yhdyntä, ei muuta?
Kommentit (31)
Olen hämmentynyt tästä käsihoidon määritelmästä. Ajatellaanko täällä, että kun sormet koskevat genitaaleja niin ollaan seksikumppaneita? Omassa nuoruudessa kotibileissä suudellessa kädet päätyivät usein kumppanin housujen sisään hyväilemään, mutta en kyllä itse näe sitä seksinä. Olen ollut saman miehen kanssa 30v ja ajatellut hänen olevan ainoa seksikumppanini, mutta nyt taisi body count nousta kertaheitolla.
Ei tietenkään ole. Suuseksi, sormiseksi jne. ovat luonnollisesti myös seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten täällä puhutaan esileikesitä ja varsinaisesta seksistä....Kovin on yhdyntäkeskeistä meno.
Ei esileikin tarvitse johtaa yhdyntään. Ei edes heterosuhteissa. Lesbosuhteista nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen hämmentynyt tästä käsihoidon määritelmästä. Ajatellaanko täällä, että kun sormet koskevat genitaaleja niin ollaan seksikumppaneita? Omassa nuoruudessa kotibileissä suudellessa kädet päätyivät usein kumppanin housujen sisään hyväilemään, mutta en kyllä itse näe sitä seksinä. Olen ollut saman miehen kanssa 30v ja ajatellut hänen olevan ainoa seksikumppanini, mutta nyt taisi body count nousta kertaheitolla.
Jos mietitään esimerkiksi lain näkökulmasta, kyllä käsien tunkeminen toisen housuihin laskettaan seksuaalirikokseksi siinä missä yhdyntäkin. Toki lievemmäksi, mutta kuitenkin.
Hiusten halkomista juu, mutta jurri nuo käsitteet ovat vääriä. Ns esileikki on seksiä ja voi hyvin päätyä orgasmiin, joten mitä se "esi" siinä tekee.
Ja "varsinainen" seksi eli akti...pitäs hiukan muuttaa sanontoja, mutta eihänse onnistu.
Ja olen minä harrastanut kaikenlaista seksiä monenkin kanssa, ja ihan seksinä mulla mennyt.
Seksi tarkoittaa yhteistä masturbaatiota.
Kunnon seksissä penistä työnnetään jonkun reikään.
Oma mielipiteeni on, että suuseksi ja käsipeli ovat hyvä osa seksiä, mutta ilman yhdyntää se ei ole oikeaa seksiä. Jää ikäänkuin vajaaksi. Ei ehkä poliittisesti korrekti vastaus, mutta biologia harvemmin on poliittisesti korrektia.
M42
Vierailija kirjoitti:
Kunnon seksissä penistä työnnetään jonkun reikään.
Miehen kanta, mutta ei naisen!
Jo kädestäpitäminen ehkä kävisi minulle seksistä & 40-vuotisen kokemattomuuden
Miksi sitten täällä puhutaan esileikesitä ja varsinaisesta seksistä....Kovin on yhdyntäkeskeistä meno.