Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerta toisensa jälkeen päätän, etten enää ota yhteyttä kaveriini

Vierailija
20.05.2024 |

Sitten kuitenkin otan, ja hetken hän vastaileekin. Sitten hän ei enää vastaakaan mihinkään viesteihin ja lopetan taas ja päätän uudestaan, etten enää ota yhteyttä.

Onko teillä tällaista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätän etten enää vastaa exälle. Ja sitten vastaan kun hän, nytkin varmaan suuttui ja palaa muutaman pöivän päästä viestittelemään, uskoen että olen "selvinnyt enkä enää valita naisista joille viestittelee ja kyttää".

Se vaan on niin vaikeaa kun mulla ei ole ketään, niin kun yksi ihminen ottaa yhteyttä niin mä vaan lepyn aina. Mulla ei ole ketään muuta vaikka tää on ihan pipipää... Siis kun nostan esille nää nuoret somenaiset, niin se alkaa esim. reuhata että ihan samalla tavalla pettämistä on kirjoitella av:llä.

Vierailija
2/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Päätän, etten ota yhteyttä, vaan annan hänen ottaa ensin. Mutta sitten otan taas yhteyttä. Sitten keksin poistaa hänen yhteystietona, poistin kaikki viestinsä myös. En saa häneen yhteyttä mitenkään. En ole esim. facebookissa. Nyt ei tule kiusausta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä päätän etten enää vastaa exälle. Ja sitten vastaan kun hän, nytkin varmaan suuttui ja palaa muutaman pöivän päästä viestittelemään, uskoen että olen "selvinnyt enkä enää valita naisista joille viestittelee ja kyttää".

Se vaan on niin vaikeaa kun mulla ei ole ketään, niin kun yksi ihminen ottaa yhteyttä niin mä vaan lepyn aina. Mulla ei ole ketään muuta vaikka tää on ihan pipipää... Siis kun nostan esille nää nuoret somenaiset, niin se alkaa esim. reuhata että ihan samalla tavalla pettämistä on kirjoitella av:llä.

Useampi mies pitää mammapalstakirjoittelua pettämisenä. Esimerkkinä ketju jossa saa kysyä "Kasariprinsessalta". Kirjoittajana on todennäköisesti useampikin mies, mahdollisesti myös nainen tai ainakin naisen avustuksella. Ketju loppuu pettämisepäilyyn. Psykologian opiskelijat ilmeisesti käyttävät palstaa tietokantanaan.

Vierailija
4/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista ongelmaa. Kuulostaa ihan naisten ongelmalta.

Vierailija
5/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin?,😁

Voisko tänne palstalle laittaa jonkun ikärajan kun näille kakaroille on omat palstansa. 

Vierailija
6/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useampi mies pitää mammapalstakirjoittelua pettämisenä. Esimerkkinä ketju jossa saa kysyä "Kasariprinsessalta". Kirjoittajana on todennäköisesti useampikin mies, mahdollisesti myös nainen tai ainakin naisen avustuksella. Ketju loppuu pettämisepäilyyn. Psykologian opiskelijat ilmeisesti käyttävät palstaa tietokantanaan.

Kuinka se olisi sama asia, kuin kirjoittaa nyt sinulle tääsä nimettömänä, kuin se että miesystäväni kirjoittaa jollekin sääriään ja tissejään esittelevälle nuoremmalle naiselle että "sä oot semmoinen super nainen, käyt marjassa ja sienimetällä ja laitat ruokaa ja teet kaiken" " ja sitten mennään sitä "eiku sä oot ihan yhtä hyvä" "eiku sä oot" "no en oo ku sä" jne.

Sinähän nyt varmaan olet yli viisikympoinen mies ja olen iskemässä sinua, vai kuinka?

Vierailija
7/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ottanut kehenkään yhteyttä enää vuosiin koska totesin, että kaikki haluaa puhua vain itsestään eikä heitä oikeasti kiinnosta minä ihmisenä eikä vastavuoroisuus. Tajusin sen siitä kun minuun ei oteta yhteyttä kuin apua pyytäessä, kuuntelijaa tarvitessa tai neuvon tarpeessa mistä saa mitäkin. Muiden kanssa sitten matkustetaan, kierretään festarit, istutaan baarissa ja pidetään hauskaa, minä olen vain Google ja likasanko.  Yhä minuun otetaan yhteyttä noin kerran vuodessa tai kahdessa ja he kertoo omasta elämästään ja minä olen, että hienoa. Kun saavat asiansa ulos niin ei viitsi edes viestiä lopettaa kohteliaasti tai puhelua. Sinne meni vuodeksi tai kolmeksi, kunnes niiltä loppuu ihmiset joille sama asia on kerrottu ja minä olen enää jäljellä yhteystiedoissa.

Vierailija
8/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useampi mies pitää mammapalstakirjoittelua pettämisenä. Esimerkkinä ketju jossa saa kysyä "Kasariprinsessalta". Kirjoittajana on todennäköisesti useampikin mies, mahdollisesti myös nainen tai ainakin naisen avustuksella. Ketju loppuu pettämisepäilyyn. Psykologian opiskelijat ilmeisesti k

Nyt jäi kiinnostamaan, että kirjoittavatko nämä tissitarjottimet siis takaisin setämiehellesi, että tämäkin on ihana supernainen ja sienijalkatapaus? 😳 Mikä heikkolahjaissome on kyseessä?

Vierailija
9/9 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin?,😁

Voisko tänne palstalle laittaa jonkun ikärajan kun näille kakaroille on omat palstansa. 

Oon viisikymppinen. Ja joo, nää, tai tää nainen ainakin on lähtrnyt lohduttelemaan miestä että joo, säkin oot reipas, ja sitten mies, "eiku sä oot ja mä oon niin surkee" ja semmosta pallottelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi