onkohan olemassa yhtään suomalaista naista, joka kykenee tunnustamaan olevansa osa ilmasto-ongelmaa matkustelullaan?
Ja sitä ei kompensoida salaattia syömällä, sähköautolla tai tankkaamalla bioetanolia...
Moni naisten vihaama persukin on ympäristöystävällisempi, mutta grillimakkara pistää silti vihaksi..
Kommentit (25)
Iigorit taas villiintyi huutamaan tunnuslauseitaan. Kuin alkukantaiset hullupäät.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan lentänyt lentokoneessa enkä koskaan omistanut autoa. En liiku muualle kuin lähialueille.
T: Sairas ja köyhä nainen.
Olen pahoillani puolestasi. Sillä ei kuitenkaan ole mitään merkitystä missään mittakaavassa- sen sijaan usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut.
Tunnusta lentävän 1-2 kertaa vuodessa lämpimään. En kuitenkaan mitään 12-24 tunnin lentoja Aasiaan, kuten palstan juntit. Mulle riittää 4-6 tunnin lennot.
Olen kolmekymppinen, olen matkustanut lentokoneella kerran ees-taas. Tänä vuonna matkustan toisen kerran elämässäni. Käytän julkista liikennettä. En kierrätä tai lajittele.
Suurin osa ihmisistä on kuin minä, jotain siltä väliltä, tekevät parhaansa siten kuin kykenevät, mutta myös nauttivat elämästä.
Asioillakin on puolensa, esimerkiksi matkustelulla on myös moninaisia etuja niin yksilölle, kuin yhteiskunnalle.
Ilmasto valhe aloitettiin 1850 luvulla eliittin toimesta näin kauan kesti että väki saatiin huijattua uskomaan siihen.