Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

elääkö ketään enään hetkessä kesälomillaan, vai onko kaikki nykyään tarkkaa aikataulutusta ja suunnittelua?

Vierailija
19.05.2024 |

Tuttuni on sellainen, joka päättää aamulla herätessään mitä aikoo tehdä. Itse olen merkannut kalenteriin jo päiväohjelmaa ja mietin, että pilaanko tässä lomaani?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmisille sopii erilaiset lomailutyylit. Älä ota liikaa mallia muista vaan mieti mitä sinä kaipaat lomaltasi.

Vierailija
2/5 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vieläkin elämäni ensimmäisen palkallisen kesäloman vuodelta 1996. En suunnitellut mitään vaan päätin mennä päivä kerrallaan. Pyörin sitten suurimmaksi osaksi kotona ja kävin mökillä. En tehnyt juuri mitään ja hups, loma loppui ennen aikojaan.

Sen jälkeen olen rytmittänyt lomani niin, että lähden heti sen alettua reissuun. Keskellä lomaa mökkeilyä, risteilyjä, juhlia ja lopuksi toinen ulkomaanreissu. Kun loma loppuu, tuntuu, että olen ollut lomalla kuukauden sijaan ainakin kaksi.

Vaan mikä nyt kenellekin sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheellä ei hajua mitä kesällä tullaan tekemään, ei ole suunnitelmia.go with the flow.

Vierailija
4/5 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan vieläkin elämäni ensimmäisen palkallisen kesäloman vuodelta 1996. En suunnitellut mitään vaan päätin mennä päivä kerrallaan. Pyörin sitten suurimmaksi osaksi kotona ja kävin mökillä. En tehnyt juuri mitään ja hups, loma loppui ennen aikojaan.

Sen jälkeen olen rytmittänyt lomani niin, että lähden heti sen alettua reissuun. Keskellä lomaa mökkeilyä, risteilyjä, juhlia ja lopuksi toinen ulkomaanreissu. Kun loma loppuu, tuntuu, että olen ollut lomalla kuukauden sijaan ainakin kaksi.

Jos nyt mittaat lomaasi lomana, eli hetkenä jolloin voi unohtaa kaiken ja vain olla oma itsensä jotta jaksaa taas raataa, niin muistatko kumpi valinnoistasi tuotti paremman tuloksen?

Vierailija
5/5 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt mittaat lomaasi lomana, eli hetkenä jolloin voi unohtaa kaiken ja vain olla oma itsensä jotta jaksaa taas raataa, niin muistatko kumpi valinnoistasi tuotti paremman tuloksen?

Suunniteltu lomailu matkoineen, koska silloin loma tuntuu pidemmältä. Niitä elämyksiä on sitten mukavaa muistella vielä pimeänä ja kylmänä talvenakin. Niinpä olen tehnyt näin jo kohta 30 vuotta. Pitää varmaan ensi viikolla varata Kroatian matka heinäkuun alkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä