Tein tänään kaksi pellillistä pizzaa. Miehen kanssa syötiin, ainekset maksoi 27,77 euroa!
Vehnäjauho 2,79 euroa
Rypsiöljy 2,15 euroa
Kuivahiiva 1,49 euroa
Suola 1,75 euroa
Ketsuppi 4,65 euroa
Tonnikala 2,19 euroa
Katkaravut 3,99 euroa
Sinisimpukat 2,99 euroa
Edamjuusto 5,09 euroa
Oregano 0,68 euroa
Mitä järkeä?
Kommentit (36)
minäkin tein pizzaa
vehnäjauhot 30 centtia,hiiva 20 centtia öljy 10 centtia tomaattimurska 1e kinkku 4e ananas1e
juustoraaste1,50 e sipuli 20 centtiä 8e , syön 2 päivää
Ehkä sun kannattaa lopettaa kokkailu jos tuollaisia reseptejä käytät. Ei tuota voi edes kompostiin laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzaan laitetaan tomaattikastiketta eikä ketsuppia. Mutta olette kyllä rajuja syömään, jos teit pitsaa kahdesta kilosta jauhoja.
Jauhot pitää ostaa sellaisessa paketissa kuin ne myydään. Ostaisin vain pizzan verran jos mahdollista. Samoin suola ym. Ei voi vaikuttaa hintaan tältä osin.
Ajatella. Minä tein pizzaa ja otin vehnäjauhoja kaapissa olevasta pussista 5dl. Ihan ilmaiseksi!
Mikään ei ole ilmaista. Vehnäjauhojen hinta on noussut kovasti. Joudut laittamaan rahat kiinni siihen jauhopussiin joka ehkä jää käyttämättä ja menee vanhaksi. Olen välillä joutunut heittämään menemään jauhoja ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizzaan laitetaan tomaattikastiketta eikä ketsuppia. Mutta olette kyllä rajuja syömään, jos teit pitsaa kahdesta kilosta jauhoja.
Jauhot pitää ostaa sellaisessa paketissa kuin ne myydään. Ostaisin vain pizzan verran jos mahdollista. Samoin suola ym. Ei voi vaikuttaa hintaan tältä osin.
Ajatella. Minä tein pizzaa ja otin vehnäjauhoja kaapissa olevasta pussista 5dl. Ihan ilmaiseksi!
Mikään ei ole ilmaista. Vehnäjauhojen hinta on noussut kovasti. Joudut laittamaan rahat kiinni siihen jauhopussiin joka ehkä jää käyttämättä ja menee vanhaksi. Olen välillä joutunut heittämään menemään jauhoja ym.
Ei tasan mene vanhaksi meillä. Mitäs et käytä loppuun.
Ostaisin halvempia vehnäjauhoja ja ketsuppia. Seuraavilla kerroilla, kun teet pizzaa, ei tarvitse ostaa suolaa, öljyä, vehnäjauhoja, kuivahiivaa eikä ketsuppia, pääset halvemmalla.
Mitä järkeä? Ei yhtään mitään. Onneksi oli hyvät ruoat noin puolen kilon suolapaketin, öljypullon ja ruokapellillisen kanssa. Lisäksi ihailen parin kilon ketsuppipullon käyttöä pizzaan.
Hassua muuten, että "sinä miehesi" kanssa ja Konalan jauhelihamies olette ihan yhtä käsiä kokkaajia. Kuka larppaa ketä?
Vierailija kirjoitti:
Minä tein torstaina DIllingerin eilen ja se maksoi 2,82 €,
Perjantaina tein Quattro Stagionin ja se maksoi 3,15 €
Lauantaina tein Mexicanan ja se maksoi 3,17 €
Ja tänään tein Bolognesen ja se maksoi 2,15 €.
+ joku kilowatto sähköä, mutta sehän on melkein ilmaista.
TAIDAT OLLA LIHAVA
Tämä oli kyllä hauska. Palaathan tänään päivittämään tämän päivän kokkailujasi? Menikö taas uusi paketti suolaa, paketillinen tärkkelystä vai kilo majoneesia?
Aikamoinen pizza kun lorottaa litran öljyä ja kilon suolaa.
Puhumattakaan kilosta edam-juustoa päälle. Mahtoi olla hyvää.
Minä ostin purkin hernekeittoa, se maksoin jotain 2,50 ja siitä syö kahdesti. Lisäksi teen pannaria. Se maksoi maitolitran verran kun muita aineksia oli jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kovia ootte syömään kyllä.
Pizza per naama?
Pullollinen öljyäkin!? Varsinainen kokki olet. Onneksi en ole maistelemassa.
Niissä ei olis ollu 10 pussia kuivahiivaa, joten muksi vaivautua?