Suomen huonoin radio juontaja
Karmeeta teko naurua, hirnumista Radio Novan iltapäivä lähetyksessä on Suvi Hartlin. Ennemmin Esko juontamaan yksin, kun rääkyvän eukon kansa.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Siirtyikö tehtailija jo ihan suoraan herjausosaston puolelle ?
Siltä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Y-lautajonnen tarinat vol. 2489
Älä rienaa ylistä, sekin on systeemeiltään 10x rehdimpi paikka, kuin tämä värkkäile mitä tahansa, painele kuinka paljon tahansa korjaamaton järjestelmä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuossa sarjapeukuteltu sellaisista jotka paljon aalloilla edes ole.
Pelikirjassa on yleensä myös ymmärtämättömyys ja tietämättömyyskortti, jota voidaan nostaa tavittaessa esille tän jälkeen.
Vai joko se käytetty tossa aiemmin, kun käytännössä sanottu ettei mistään todellisuudessa tarvitse olla edes perillä.
Kuinka paljon näistä näkee positiivisia avauksia, itseään toistavien haukkumislitanioiden perään kuukaudesta toiseen.
Suomen huonoinkin radiojuontaja tietää, että radiojuontaja kirjoitetaan yhteen.
Persuista nuo kyrvänimemisjutut on hauskoja, etenkin jos niihin voi kytkeä namit ja lapset.
Vierailija kirjoitti:
Minusta huonompi se Suomi popin juontaja, joka lukee/kopioi juttuja täältä ja kertoo ne ominaan.
Saarinen. Muka jossain bussissa kuullut tai kaveri kertonut, kun suoraan täältä palstalta kopsannut jutut. Sanoisi suoraan että käy täältä lukemasta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haapakangas, ässävikainen shössöttäjä.
Haapakangas on kyllä hyvä.
Kyllä! Olli Haapakangas on suosikkijuontajani. Kepeää ja hauskaa huulenheittoa esim. Puhlareissa. Jonkun kimeä-äänisen naisen juontoa en oikein siedä.
Onkohan kukaan radiojuontajaehdokas tullut raakatuksi kalkkiviivoilla siksi, että hänen naurunsa on kuulostanut mielipuoliselta Draculanaurulta? Toisaalta sellainenhan olisi omiaan Radio Rockin Goottispesiaalin juontajaksi.
Aika masentava ketju. Radiotoimittajat tekevät kuitenkin tärkeää työtä. Niille, jotka liikkuvat paljon autolla, radio on hieno keksintö.
Vierailija kirjoitti:
Ylexillä iltapäivän naiskaksikko (Mellu ja?) ja Libiso. Ei kestä kuunnella hetkeäkään sitä huutoa ja tyhjän nauramista. Libiso on täynnä itseään.
Libiso ei ole ollut ohjelmassa sitten syyskuun ja on mies...
Radio Novaa ei kenenkään ole pakko kuunnella.
Näinkin pienessa maassa, kuin Suomi, on valittavana eri radiokanavia pilvin pimein.
Siis kymmeniä radiokanavia.
Minuakin ärsyttää eräs Radio Suomen maakuntakanavan juontajan ääni, mutta se ei estä minua kuuntelemasta kanavaa, kun olen kotona.
Sillä kanavan kautta kuulen kaikki alueen uutiset ja ajankohtaiset asiat. Näin minun ei tarvitse tilata kallista maakuntamme sanomalehteä.
Lisäksi töissä on aina maakunnan lehti taukohuoneessa, selailen sen ruokatauolla, jos lehti on vapaana.
Ja joskus vilkaisen sen, kun olen jo lähdössä töistä, eli leimannit itseni ulos. Siis omalla ajalla.
Kaikki kaupalliset radiokanavat suoltaa aivan turhaa läppää, missä ei ole mitään järkeä. YLE radio Suomi on paras kanava. Radiosta kuuluu tulla asiaa eikä jonnin joutavaa sekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Radio Novaa ei kenenkään ole pakko kuunnella.
Näinkin pienessa maassa, kuin Suomi, on valittavana eri radiokanavia pilvin pimein.
Siis kymmeniä radiokanavia.Minuakin ärsyttää eräs Radio Suomen maakuntakanavan juontajan ääni, mutta se ei estä minua kuuntelemasta kanavaa, kun olen kotona.
Sillä kanavan kautta kuulen kaikki alueen uutiset ja ajankohtaiset asiat. Näin minun ei tarvitse tilata kallista maakuntamme sanomalehteä.
Lisäksi töissä on aina maakunnan lehti taukohuoneessa, selailen sen ruokatauolla, jos lehti on vapaana.
Ja joskus vilkaisen sen, kun olen jo lähdössä töistä, eli leimannit itseni ulos. Siis omalla ajalla.
Nyt on rahat tiukilla. Kalja ja tupakka pitää jättää kokonaan pois.
Siirtyikö tehtailija jo ihan suoraan herjausosaston puolelle ?