Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen huonoin radio juontaja

Vierailija
19.05.2024 |

Karmeeta teko naurua, hirnumista Radio Novan iltapäivä lähetyksessä on Suvi Hartlin. Ennemmin Esko juontamaan yksin, kun rääkyvän eukon kansa. 

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtyikö tehtailija jo ihan suoraan herjausosaston puolelle ?

Vierailija
22/131 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtyikö tehtailija jo ihan suoraan herjausosaston puolelle ?

Siltä vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Perälä

Vierailija
24/131 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y-lautajonnen tarinat vol. 2489

Vierailija
25/131 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Y-lautajonnen tarinat vol. 2489

Älä rienaa ylistä, sekin on systeemeiltään 10x rehdimpi paikka, kuin tämä värkkäile mitä tahansa, painele kuinka paljon tahansa korjaamaton järjestelmä.

Vierailija
26/131 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tuossa sarjapeukuteltu sellaisista jotka paljon aalloilla edes ole.

Pelikirjassa on yleensä myös ymmärtämättömyys ja tietämättömyyskortti, jota voidaan nostaa tavittaessa esille tän jälkeen.

Vai joko se käytetty tossa aiemmin, kun käytännössä sanottu ettei mistään todellisuudessa tarvitse olla edes perillä.

Vierailija
27/131 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon näistä näkee positiivisia avauksia, itseään toistavien haukkumislitanioiden perään kuukaudesta toiseen.

Vierailija
28/131 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan Eskolla persoonallinen hattu!

Vierailija
29/131 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediapersoona.

Vierailija
30/131 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen huonoinkin radiojuontaja tietää, että radiojuontaja kirjoitetaan yhteen.

Vierailija
31/131 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuista nuo kyrvänimemisjutut on hauskoja, etenkin jos niihin voi kytkeä namit ja lapset.

Vierailija
32/131 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta huonompi se Suomi popin juontaja, joka lukee/kopioi juttuja täältä ja kertoo ne ominaan.

Saarinen. Muka jossain bussissa kuullut tai kaveri kertonut, kun suoraan täältä palstalta kopsannut jutut. Sanoisi suoraan että käy täältä lukemasta :D

Vierailija
33/131 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haapakangas, ässävikainen shössöttäjä.

Haapakangas on kyllä hyvä.

Kyllä! Olli Haapakangas on suosikkijuontajani. Kepeää ja hauskaa huulenheittoa esim. Puhlareissa. Jonkun kimeä-äänisen naisen juontoa en oikein siedä.

Vierailija
34/131 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kukaan radiojuontajaehdokas tullut raakatuksi kalkkiviivoilla siksi, että hänen naurunsa on kuulostanut mielipuoliselta Draculanaurulta? Toisaalta sellainenhan olisi omiaan Radio Rockin Goottispesiaalin juontajaksi.

Vierailija
35/131 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika masentava ketju. Radiotoimittajat tekevät kuitenkin tärkeää työtä. Niille, jotka liikkuvat paljon autolla, radio on hieno keksintö. 

Vierailija
36/131 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylexillä iltapäivän naiskaksikko (Mellu ja?) ja Libiso. Ei kestä kuunnella hetkeäkään sitä huutoa ja tyhjän nauramista. Libiso on täynnä itseään. 

Libiso ei ole ollut ohjelmassa sitten syyskuun ja on mies...

Vierailija
37/131 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Novaa ei kenenkään ole pakko kuunnella.

Näinkin pienessa maassa, kuin Suomi, on valittavana eri radiokanavia pilvin pimein.

Siis kymmeniä radiokanavia.

Minuakin ärsyttää eräs Radio Suomen maakuntakanavan juontajan ääni, mutta se ei estä minua kuuntelemasta kanavaa, kun olen kotona.

Sillä kanavan kautta kuulen kaikki alueen uutiset ja ajankohtaiset asiat.  Näin minun ei tarvitse tilata kallista maakuntamme sanomalehteä.

Lisäksi töissä on aina maakunnan lehti taukohuoneessa, selailen sen ruokatauolla, jos lehti on vapaana.

Ja joskus vilkaisen sen, kun olen jo lähdössä töistä, eli leimannit itseni ulos.  Siis omalla ajalla.

Vierailija
38/131 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaupalliset radiokanavat suoltaa aivan turhaa läppää, missä ei ole mitään järkeä. YLE radio Suomi on paras kanava. Radiosta kuuluu tulla asiaa eikä jonnin joutavaa sekoilua. 

Vierailija
39/131 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radio Novaa ei kenenkään ole pakko kuunnella.

Näinkin pienessa maassa, kuin Suomi, on valittavana eri radiokanavia pilvin pimein.

Siis kymmeniä radiokanavia.

Minuakin ärsyttää eräs Radio Suomen maakuntakanavan juontajan ääni, mutta se ei estä minua kuuntelemasta kanavaa, kun olen kotona.

Sillä kanavan kautta kuulen kaikki alueen uutiset ja ajankohtaiset asiat.  Näin minun ei tarvitse tilata kallista maakuntamme sanomalehteä.

Lisäksi töissä on aina maakunnan lehti taukohuoneessa, selailen sen ruokatauolla, jos lehti on vapaana.

Ja joskus vilkaisen sen, kun olen jo lähdössä töistä, eli leimannit itseni ulos.  Siis omalla ajalla.

Nyt on rahat tiukilla. Kalja ja tupakka pitää jättää kokonaan pois.

Vierailija
40/131 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko Saarinen