Mies! Mikä PUU olisit jos et olisi Mies?
Kommentit (38)
Oisin vuoristossa kasvanut kuusi. Mua kuivattas 10 vuotta ja tehtäs viulun kansi. Sitten soisin kaikkien klasariböönien pöksyt märiksi.
Vastaan vaikka olen nainen. Olisin vaivaiskoivu. Tietysti siksi, että olen niin vaivainen.
Vierailija kirjoitti:
Kookospalmu koska pallukkani tuottavat samanlaista paksua, valkeaa ainetta, jota naiset juovat mielellään. ;D
Se kuvottava, kuvottava haju! Kuvottavaa, iljettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kookospalmu koska pallukkani tuottavat samanlaista paksua, valkeaa ainetta, jota naiset juovat mielellään. ;D
Se kuvottava, kuvottava haju! Kuvottavaa, iljettävää.
En tiedä kumpaa tarkoitat mutta jos sitä mitä luulen, niin kun ei polta, ei syö lihaa ja kuluttaa hedelmiä ja vihanneksia niin haju -ja maku- kohentuvat. Ummummum! ;D
Olisin tukki koska tykkään olla tukkihumalassa. Joskus vielä ruorijuoppona päädyn uppotukiksi.
Olisipa tylsää olla puu, yhdessä paikassa koko elämä, sitten tulee moottorisahamurhaaja etkä pysty puolustautumaan millään...
Kataja tietysti. Ylväänä kallioisella mäellä vähällä ravinnolla toimeen tuleva kaunis yksilö. Elämäni tarkoitus olisi palvella lintuja, sieniä ja pölyttää, kunnes 10-vuotias poika tekisi minusta jousipyssyn.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan vaikka olen nainen. Olisin vaivaiskoivu. Tietysti siksi, että olen niin vaivainen.
Miksi sain alapeukun? Annoin jopa perustelut.
Hirttopuu