Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 50-vuotiaat naiset, onnistuitteko eron jälkeen löytämään kunnon miehen?

Vierailija
19.05.2024 |

Ja hyvän parisuhteen? Mistä mies löytyi?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon miehen määritelmä on epämääräinen.

Suurin osa 50+ naisista kun haluaa mieluummin pelkän tapailusuhteen hyvän seksin merkeissä, eikä missään tapauksessa sinakaan muuttaa enää yhteen miehen kanssa enää.

50+ miehet taas haluavat ensisijaisesti muuttaa yhteen, koska kaipaavat kodinhoitopalveluita. Hyvää seksiä taas saa enää harvemmin, koska testosteronitasot ovat monilla laskeneet.

Lähde?

Minä ja ystäväni.

Vierailija
22/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 48-vuotias (sori vastaan silti) kun tapasin elämäni rakkauden. Ja olin sitä myös hänelle. Mihinkään muuhun en olisi enää ryhtynytkään. Olin jo kokenut kaksi pitkää puolivillaista suhdetta ja todennut että jos se on sitä mitä mulle on tarjolla niin ei kiitos. Mutta näin sitten pääsi tosiaan käymään. Sillä tiellä ja todella onnellinen :)

Joskus tuntuu kuin asiat ikäänkuin kasautuisivat  Sinullakin ennen "elämäsi suurta rakkautta" kaksi pidempää puolivillaista suhdetta takana Saankohan itse tai jiudunko itse elämään lopun känikin sinkkuna rangaistukseksi siitä, että en ole ynmärtänyt haluta ja olla valmis elämään puolivillaisiisa parisuhteessa, vaan olen mieluummin ollut sitten sinkkuna. 

En tiedä kuinka uskottavaa tähän on jatkaa, että täydellistä ja virheetöntä en vaadi, enhän ole itsekään kun luultavasti minut halutaan nyt leimata vain mielevikaisena ja omissa harhoissaan eläväksi koska kyllä jokin tai paremmin joitan merkittäviä vikija ja puutteita täytyy olla, jollei ole eläessään ollut parisuhteessa mutta kuvittelee " ha  hah" ja  uskittelee olevansa perusterve ja vastuunsa kantava itsestään ja muista välittävä ja jo yli 30 vuotias... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja ystäväni.

Moni 50+ nainen haluaa parisuhteen. Ei vain seksiä.

T. 54v.

Vierailija
24/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva ois kuulla muitakin kun parisuhteen ajatuksestakin luopuneiden mietteitä...

Erosin nelikymppisenä, enkä ole sen jälkeen miehiin päin katsonut. Rehellisesti sanottuna en tunne kovin montaa hyvää miestä, suurin osa on itsekkäitä mulkkuja.

Etenkin kristillisissä piireissä miehet ovat hyvin vanhanaikaisia sovinisteja ja pettureita. Ovat tottuneet kontrolloimaan ja määräilemään, kuvittelevat olevansa yli muiden.

Olen paljon onnellisempi yksin kuin huonossa avioliitossa. Minulla on oma vapaus, ihania ystäviä ja läheinen suhde omaan perheeseen.

Vierailija
25/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa 50+ naisista kun haluaa mieluummin pelkän tapailusuhteen hyvän seksin merkeissä, eikä missään tapauksessa sinakaan muuttaa enää yhteen miehen kanssa enää.

50+ miehet taas haluavat ensisijaisesti muuttaa yhteen, koska kaipaavat kodinhoitopalveluita. Hyvää seksiä taas saa enää harvemmin, koska testosteronitasot ovat monilla laskeneet.

Ja tämän kirjoitin siis 54-vuotiaana naisena.

Tuo on kuultu se miljoona kertaa.Voikun joskus ois muutakin,kuin teidän katkeroiden kertomukset...

Vierailija
26/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva ois kuulla muitakin kun parisuhteen ajatuksestakin luopuneiden mietteitä...

Erosin nelikymppisenä, enkä ole sen jälkeen miehiin päin katsonut. Rehellisesti sanottuna en tunne kovin montaa hyvää miestä, suurin osa on itsekkäitä mulkkuja.

Etenkin kristillisissä piireissä miehet ovat hyvin vanhanaikaisia sovinisteja ja pettureita. Ovat tottuneet kontrolloimaan ja määräilemään, kuvittelevat olevansa yli muiden.

Olen paljon onnellisempi yksin kuin huonossa avioliitossa. Minulla on oma vapaus, ihania ystäviä ja läheinen suhde omaan perheeseen.

Sama homma. Ystävät ja muut läheiset riittävät ja miestä en enää halua. 

Vierailija
27/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kuultu se miljoona kertaa.Voikun joskus ois muutakin,kuin teidän katkeroiden kertomukset...

No mä en ole vielä ihan viittäkymmentä, mutta 45 kuitenkin. Yhteistä matkaa miehen kanssa nyt 20 vuotta, ja jos joskus jään yksin, jatkan yksin ihan siksi, ettei hänen saappaitaan kukaan täyttäisi kuitenkaan. Kiitollinen olen, ja hyvin onnekas. Käykö tämä muuksi?

Vierailija
28/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin 38 vuotiaan hyllyttäjän. Muuten jees, mutta se on varaton, eikä osaa panna.

Vierailija
29/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten määritelmä katkeruudelle on erikoinen, jos nainen, joka haluaa vain seksisuhteen, on miesten mielestä katkera. 🤣

Vierailija
30/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

27,lainaus ei jostain syystä toimi. Hyvä,että sinua on lykästänyt parisuhteessa.Mutta eipä tuokaan oikein anna toivoa sille, joka haluaisi vielä viisikymppisenä löytää uuden hyvän parisuhteen.

Vierailija
31/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten määritelmä katkeruudelle on erikoinen, jos nainen, joka haluaa vain seksisuhteen, on miesten mielestä katkera. 🤣

Tuon kirjoitti nainen,jota ei pelkkä seksisuhde kiinnosta.

Vierailija
32/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin 38 vuotiaan hyllyttäjän. Muuten jees, mutta se on varaton, eikä osaa panna.

Olet kyllä aikamoinen luuseri, jos et tuota parempaa pysty saamaan.

Vierailija
33/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Retkeilijän oppaasta, niissä on monesti kerrottu lähteidän paikat, alueittain.

Vierailija
34/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Kuin omasta elämästäni. Kun ikää tulee lisää, ei enää suostu huonoon kohteluun. On helpompaa elää yksin.

N52

Vierailija
35/35 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan toistaiseksi onnistunut. Kiinnostavilta miehiltä tulee aina kaverikortti tai "en tuntenut kipinää," viesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä