Annatko helposti anteeksi
Kommentit (24)
Osittain joo, mutta kaukana parempi pysyä, sillä halveksin sellaisia ihmisiä jotka tekee vääryyttä ja kuvittelevat että toiselle voi tehdä vaikka mitä.
m
Vierailija kirjoitti:
Osittain joo, mutta kaukana parempi pysyä, sillä halveksin sellaisia ihmisiä jotka tekee vääryyttä ja kuvittelevat että toiselle voi tehdä vaikka mitä.
m
Tämä!
Minä olen pitkävihainen, kestää pitkään leppyä. Toisaalta suutun hyvin hitaasti.
En, olen pitkävihainen. Kun ne sillat kerran kunnolla palaa, se henkilö on minulle lopun elämääni pelkkää ilmaa.
Annan anteeksi, mutta pitkävihaisuus ei lopu.
Vain jos toinen kohtaa oikeasti käytöksensä ongelman, pyytää vilppittömästi anteeksi ja haluaa parantaa tapansa.
Kyllä. Mutta pieni päälle sylkäisy ei olis pahitteeksi!
Vaikeaa joskus ollut, toisaalta on tunnettu ihmisiä jotka eivät lakkaa, ja heitä jotka vetoavat tunteisiin ja luulevat voivansa itse tehdä vääryyttä.
Tiettyissä jutuissa heenkilö vain pyyhkiytyy olemassa olevien ihmisten listalta. EI sen kummemmin anteeksiantoa tai kyräilyä. Häntä ei enää vain ole olemassa.
Kannattaa antaa anteeksi ettei katkeroidu. Kaunan kantaminen on sama kuin joisi ite myrkkyä, ei se siihen kaunan kohteeseen vaikuta. Joten annan anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tiettyissä jutuissa heenkilö vain pyyhkiytyy olemassa olevien ihmisten listalta. EI sen kummemmin anteeksiantoa tai kyräilyä. Häntä ei enää vain ole olemassa.
Kuin kynästäni.
mahtipontista sanahelinää minusta tuollainen.
- Pudota lautanen lattialle
"Ok tehty"
- Menikö se rikki?
"Kyllä se meni"
- No pyydä siltä anteeksi
"Pyysin"
- Tuliko se ehjäksi?
"Ei tullut"
No... ymmärrätkö nyt?
En mutta munaa mä annan helposti.
En anna anteeksi helposti, mutta unohdan helposti. Jos pahantekijä pysyy poissa silmistä, kaikki hyvin.
En muista yhtään kertaa, kun en olisi antanut anteeksi, jos on anteeksi pyydetty. Eli annan anteeksi, kun pyydetään.
Mutta sitten ne pahimmat kaltoinkohtelut (esim pahoinpitely) ovat niitä, kun anteeksi ei ole pyydetty. Enkä sitten ole myöskään anteeksi antanut.
Annan anteeksi.