Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keikkafirmoista

Vierailija
19.05.2024 |

Onvirestä ja muista keikkafirmoista kyselen

Palkka siis kerran viikossa?

Saako myös vuoroista ilta-, yö, sunnuntai- pyhälisiä?

Paljonko lomalisä suunnilleen on 8h vuorosta?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään kokemusta tai tietoa?

Vierailija
2/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen keikkaa temporen kautta, samaa puljua kuin onvire. Lomakorvaus on 9% ja vuorolisät tulevat normaalisti avaintesin mukaan. Palkka perjantaintaisin edellisviikolla tehdyistä vuoroista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen keikkaa temporen kautta, samaa puljua kuin onvire. Lomakorvaus on 9% ja vuorolisät tulevat normaalisti avaintesin mukaan. Palkka perjantaintaisin edellisviikolla tehdyistä vuoroista.

Eli sunnuntaista ja pyhistä tuplapalkka?

-ohis

Vierailija
4/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia keikkakohteet olleet?

Asiakaskunta?

Onko työ vaarallista tai fyysisesti raskasta?

Vierailija
5/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vuoroja kuinka hyvin?

Minkä pituisia vuoroja tarjolla?

Vierailija
6/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan kysyä sieltä firmasta, voi olla eri käytäntöjä tai ne voivat muuttua. 

Vierailija
7/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä paikassa oli aika aggressiivisia ja impulsiivisia asiakkaita. Osui ns.huono vuoro kohdalle

Vierailija
8/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt Temporesta. Palkka tulee silloin kun haluan, eli riippuu ihan siitä koska syötän tunnit. Jos laittaa sisään ennen maanantai klo 8 niin ne maksetaan samana perjantaina. Kun tulee tutuksi työnantajille niin keikkoja sovitaan ohi listan ja räätälöidään itselle sopivaksi. Nytkin olen tehnyt työaikaa jossa on raamit, mutta voin lähteä kun olen valmis. Sovittu aika on vain takaseinä jolloin varmasti lopetan. Listan ohi tekemisestä eivät tykkää Temporessa eikä niin saisi tehdä. Teen työkohteita missä tykkään olla ja missä koen antavani hyödyllisen panoksen. Joustan myös tarvittaessa. Lähi esimiehet on ollut hyviä ja kuunnelleet tarpeitani joten ei mitään valittamista. Toimii. Lomarahat maksetaan joka palkassa ja lisät. Kaikki näkee jo keikkaa valitessa tarjottimelta mitä keikasta maksetaan.  Lopullinen hinta näkyy kun vahvistat tunnit. Tosin ne voi vielä muuttua jos itse muutat työaikaasi. Minusta oikeasti ihan paras systeemi. Jos tätä ei olisi niin en keikkaa tekisi. Parasta on se, että minä päätän koska maksetaan ja mitä teen.

Vierailija
9/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tylsää, kerran viikossa palkka..miten sillä mitään laskuja maksaa?

Vierailija
10/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sunnuntaista ja pyhistä tuplapalkka?

-ohis

Kyllä, ja la ilta klo 18 jälkeen. Ihan tesin mukaan.

Vierailija
11/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia keikkakohteet olleet?

Iso sairaala, toimenpide- ja vuodeosastot, poliklinikat

Asiakaskunta?

Potilaat? Riippuu osastosta. Useimmiten kohteliaita kiitollisia kun saavat ruokaa. Olen sairaalahuoltaja, ei pitkiä asiakaskontakteja, onneksi.

Onko työ vaarallista tai fyysisesti raskasta?

Ei, kyllä.

Vierailija
12/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temporen kanssa kaikki toimii niinkuin pitää.

Vierailija
13/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan saman verran tulee kuukaudessa yhteensä, maksettiin se kerran tai neljässä osassa. Älä päästä tiliä tyhjäksi tilipäivien välillä, siten maksaa.

Vierailija
14/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdalle osunut lähinnä kehitysvammaisia, ilmeisesti about kaikki kohteet Rinnekodin?

Vierailija
15/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olette saaneet nettona 7h keikasta?

Vierailija
16/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vuorot joihin olen vastannut että käy on ehtinyt mennä toisille. Sitä jäänyt odottamaan vahvistusta turhaan valmiustilaan

Kuinka nopeasti olette keikkatarjouksen tullessa vastanneet että olette napanneet vuoron? Minuutti?

Vierailija
17/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei niitä ole pakko ottaa ulos joka viikko. Voit ottaa vaikka kerran kuukaudessa palkan ulos jos se on sinusta kätevämpi niin. Itse sinä palkkapäiväsi päätät. Ei tarvitse ihan tyhmäksi heittäytyä 

Vierailija
18/18 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vuorot joihin olen vastannut että käy on ehtinyt mennä toisille. Sitä jäänyt odottamaan vahvistusta turhaan valmiustilaan

Kuinka nopeasti olette keikkatarjouksen tullessa vastanneet että olette napanneet vuoron? Minuutti?

Saattanut roikkua koko päivänkin. Kannattaa mennä katsomaan itse lista ja laittaa pitempi aikajakso hakuun niin näkee keikat pitemmältä ajalta. Turha sitä viestiä on jäädä odottamaan. Kannattaa myös katsoa sähköpostinsa koska sinne tulee myös ehdotuksia pitemmistä sijaisuuksista.