Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako Suomesta adoptoida lapsia? Siis kotimaisesta adoptiosta kyse. ev

Vierailija
26.01.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

adoptiohalukkaita on paljon. Jonotus kestää yleensä 4-5 vuotta ja kaikki eivät lasta edes saa.

Vierailija
2/7 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän lisäksi tällä hetkellä keskimääräinen jonotusaika voi olla jopa 10 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tippuu pois viiden vuoden jälkeen oli sitten saanut lapsen tai ei.

Vierailija
4/7 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä ei ollenkaan. Lähin toimiva ulkomainen adoptiokohde on Venäjä.

Vierailija
5/7 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

adoption tarpeessa lapsia ole? Itse maassa jonkin verran matkailleena olen nähnyt todella kurjassa tilanteessa olevia lapsia ilman vanhempiaan, jonka perusteella luulen, että adoptiosta hyötyviä lapsia kyllä on.

Vierailija
6/7 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrin hoidettua oman maan sisällä - tämähän olisi paras ratkaisu jokaisen adoptioon vapautuvan lapsen suhteen. Huonoissa oloissa olevista lapsista läheskään kaikki eivät ole vapaita adoptioon, jotkut biologiset vanhemmat eivät vain anna lupaa koska uskovat pääsevänsä itse vielä kuntoon tms. tilanteeseen, jossa pystyvät itse lapsestaan huolehtimaan.

Vierailija
7/7 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä biologisten vanhempien oikeudet ovat todella vahvat, kaikenmaailman narkkarit ja hullut saavat vapaasti harjoitella lapsensa hoitoa selväjärkisyyskausinaan. Ei varmaan edes sitä savonlinnalaista lapsiraukkaa anneta adoptoitavaksi vaikka se olisi sille lapselle parasta mitä voisi tapahtua.