Mies toi kaupasta vain lihaa
2kg sisäfilettä, 3 pkt huiluntuhti grillimakkaraa, pekonia, ribsejä, kanaa, sian niskaa, nakkeja, metwurstia, pepperonia, savuleikkeleitä ja kuivalihaa.
Mitä minä syön?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Minä syön ahven, hauki, kuha. Kohi, säynävä, ankerias. Särki, mullo, toutain. Kaikki on hyvää, namskis! Samaa toivon sinullekin.
Ihquuu, ihquuuu 💕💕💕💕😍😍😍😍
Miehet on lihansyöjiä.
Homot syö kasviksia.
Mies toi kaupasta sydänkohtauksen, aivoinfarktin ja peräsuolisyövän
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies haluaa kuolla nuorena?
Mies on jo 75v , ei ole nuori enää. On koko ikänsä syönyt paljon lihaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies haluaa kuolla nuorena?
Mies on jo 75v , ei ole nuori enää. On koko ikänsä syönyt paljon lihaa.
Ap
Liha pidentänyt ikää.
Miehille AINA kauppalappu mukaan! Eivät muuten näköjään tajua.
Vierailija kirjoitti:
Soitteletko nahkahuilua?
Mieheni nahkafagotti on edelleen ahkerassa käytössä. Soittelen sitä päivittäin ja joskus pariinkin kertaan.
Ap
Veronmaksajien rahoilla tapettavaksi kasvatettua eläintä ja veronmaksajat maksavat myös seuraukset
Kuullostaa läskiltä pariskunnalta ja urospuoliselta homotus sabienssilta, jolla ei järki leikkaa eikä muna seiso ilman pillereitä. Mukava satu tälle aurinkoiselle päivälle.
Mieheni on 75v ja minä 21v.
N21
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuullostaa läskiltä pariskunnalta ja urospuoliselta homotus sabienssilta, jolla ei järki leikkaa eikä muna seiso ilman pillereitä. Mukava satu tälle aurinkoiselle päivälle.
Hei, olen kasvissyöjä ja laiha. Mieheni on normaali, pieni olutmaha.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tässähän tuntee voimaantumisen kasvavan ja itsetunnon parantuneen kun voi verrata itseään tuollaisiin. Taidan uskaltautua sittenkin ottamaan aurinkoa ihmisten ilmoille 🌞
Mies on kyllästynyt sinun tuomiin eineksiin.
Minä syön ahven, hauki, kuha. Kohi, säynävä, ankerias. Särki, mullo, toutain. Kaikki on hyvää, namskis! Samaa toivon sinullekin.