Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ylimielistä, ettei tykkää palvelemisesta?

Vierailija
19.05.2024 |

Onko teidän mielestä ylimielistä, jos ei koe olevansa sopiva luonne palvelualoille? Yksi kaveri loukkaantui, kun puhuttiin siitä miten valittiin ammattimme, ja sanoin, että minulle oli selvää, etten halua palvelualalle, koska luonteeni on sellainen, että suorastaan vittuunnun siitä, jos pitää palvella jotakuta.

Kaveri on palvelualalla, ja otti tämän henkilökohtaisena hyökkäyksenä, että alennan häntä ja kuulostan ylimieliseltä. En koe, että ihmiset joilla on se piirre olisivat huonompia, vaan että minulla sitä vain ei ole, ja siksi olisi typerää mennä alalle, jossa sitä vaaditaan. Koitin tätä selittää hänelle, mutta ei hän ymmärtänyt.

Nyt on paha mieli että loukkasin häntä ja aion pyytää häneltä vielä uudestaan anteeksi, mutta näkeekö täällä kukaan minun pointtiani, vai olenko ihan tosissaan vain ja ainoastaan ylimielinen paska? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vähä-älyinen psska.

Vierailija
2/3 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sanoisin, ettei tuo nöyrän ihmisen asenne ole. Mikä sitten on nöyrän vastakohta.

tiesitkö muuten, että johtajuus on myös palveluammatti. Suurin osa johtajista on olemassa vain sen takia, että alaiset pystyvät tekemään työnsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin onnistuit ilmaisemaan itseäsi rumasti ja jopa toisia loukkaavasti. Sinällään kaikki eivät sovi palvelualan töihin ja on hyvä, että tämän tunnistavat itsessään, ei kaikkien tarvitsekaan siitä olla kiinnostunut. Mutta aika vaikeaksi menee, jos ei millään tasolla pidä palvelemisesta, se rajoittaa ihmissuhteita, jos ei ole valmis välillä tekemään palveluksia läheisilleen, siitä saa helposti ylimielisen ja muita väheksyvän vaikutelman. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme