Tapailumies oli luonani ja ei sovittu uutta tapaamista
Onko tää nyt tässä? Oli yötä luonani. 4krt kun tavattiin. Sanoi vaan että laitetaan viestiä.
Kommentit (28)
Mulla tapailunainen kieltäytyi ottamasta suihin kolmannella kerralla. Ei kuulemma ime tuntemattomien miesten kulleja. Muutenkin mietti ääneen että pitäisi varmaan käydä sp-tauti testeissä.
Jos ei kakkonen vinkunut niin tapailumiäs ei palaa, siinä se oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki aikaisemmat (paitsi tietenkin eka) sovittu sitten jo aina edellisellä tapaamisella?
EI olla mitään tapaamista sovittu etukäteen paitsi eka
Ap
No miksi toimisitte nyt eri tavalla? Miksi panikoidut nyt tuosta, kun ennenkään ette olet sopineet tapaamista heti.
Ehkä heillä oli nyt ensimmäistä kertaa seksiä ja aloittaja pelkää, että se oli huonoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki aikaisemmat (paitsi tietenkin eka) sovittu sitten jo aina edellisellä tapaamisella?
EI olla mitään tapaamista sovittu etukäteen paitsi eka
Ap
Ja nyt ihmettelet ettei uutta tapaamista sovittu toisen lähtiessä luotasi. Nyt oon ihan pihalla mikä on se ongelma.
Jospa mies ei osaa rentoutua luonasi. Jos hän vielä tulee luoksesi, lämmitä sauna. Se on suomalaisittain luonteva paikka miesten kesken rentoutua ja keskustella syvällisiäkin.
Ei ollut tapaamismies vaan tapailumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä sun ongelmasi nyt oikein on? Tapaatte jos tapaatte tai sitten ette. Sitähän se tapailu on.
Mä ehkä haluan vaan tietää, miten pitää tunteet erossa? Vai onko tää tuhoontuomittu juttu ettei kannata eses odottaa tästä mitään
Ap
Sähän olet helvetti aivan keskenkasvuinen. Minkä ikäinen olet?
Otitko ahteriin?