Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja ulkonäkö

Vierailija
19.05.2024 |

Pystyisitkö parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka olisi muuten lähestulkoon täydellinen, huippuluonne, paras ystäväsi, mutta kasvot ei olisi yhtään sinulle mieleen?

Aiemmin olin sitä mieltä, että kyllähän sitä alkaa nähdä toisen kauniina, kun rakastaa, mutta nyt tosipaikan edessä en olekaan niin varma. Ja tajusin, että edellisissä parisuhteissa on kyllä ollut kuitenkin kasvoiltaan mieleisiä ihmisiä minulla, joten helppohan niistä oli kaunista löytää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ryhtyisi. Kropasta voisin joustaakin enemmän, mutta kasvoista en. Eikä siis tarvitse olla mikään malli, vaan omaan silmään kivannäköinen, tämän ehdon täyttää noin neljännes omanikäisistä joten luulisi löytyvän.

Vierailija
2/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sanoisi, että hän olisi ruma. Ei vain myöskään löydy minua viehättävää piirrettä.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Kasvot ovat se tärkein asia ulkonäössä. Jos ei miellytä, ei mitään toivoa että kiinnostuisin.

En myöskään haluaisi kenenkään ryhtyvän suhteeseen kanssani jos ajattelee minun olevan epämiellyttävän näköinen.

Vierailija
4/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ainakaan ole tusinatavaraa.

Vierailija
5/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu, toisen parisuhdevalinta?

Vierailija
6/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
7/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavempi se on aamupalaa syödä kun toisen naama ei aiheuta pahoinvointia. 

Vierailija
8/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään pystyn, tosin nykyään mieheni on mielestäni komea ja todella seksikäs, mutta muistan kun alunperin tutustuttiin niin hän ei ollut ollenkaan sellainen  johon normaalisti ihastuisin tai ylipäätään kiinnittäisin huomiota romanttisessa mielessä.

Oltiin kollegoita reilu vuosi ja tehtiin todella tiiviisti töitä yhdessä ja työmatkoilla tuli vietettyä vapaa-aikakin toisen kanssa ja meistä tuli hyviä kavereita.  Samanlainen huumorintaju, mielenkiinnon kohteet, perhetausta ja arvomaailma yhdisti.

Sitten yhtenä Ihan tavallisena maaliskuisena tiistaina olin saanut ikäviä uutisia ja hän kysyi lempeästi olinko ok koska vaikutin surulliselta. Jokin muuttui. Rakkaus iski kuin salama kirkkaalta taivaalta ja yhtäkkiä aloin nähdä hänet ihan toisin silmin. Tästä hetkestä meni vielä melkein vuosi ennen kuin sain sanottua mitä häntä kohtaan tunsin ja  hän sanoi tunteneensa samoin jo pitkään. Sitten suhde etenkin nopeasti. Nyt ollaan oltu yhdessä jo viisi vuotta, rakkaus ja intohimo vain syvenee päivä päivältä, ja toisen naama on  äärettömän rakas ja ihana.

Vierailija
9/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikipäivänä pystyisi. 

Vierailija
10/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en sanoisi, että hän olisi ruma. Ei vain myöskään löydy minua viehättävää piirrettä.

Ap.

Kiinnostaisi, miten olet edes päätynyt tilanteeseen jossa harkitset parisuhdetta tällaisen ihmisen kanssa? Eikö ole valinnanvaraa ja nyt epätoivoisesti pitää joku saada?

Vierailija
11/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut tuollaista tilannetta vastaan. Kertaakaan ei ole homma kaatunut toisen kasvoihin.

Vierailija
12/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Kiinnostaisi, miten olet edes päätynyt tilanteeseen jossa harkitset parisuhdetta tällaisen ihmisen kanssa? Eikö ole valinnanvaraa ja nyt epätoivoisesti pitää joku saada?

Persoonan pitäisi olla juuri sellainen, että hän voisi olla paras ystävä, oltais samalla aaltopituudella, olisi yhteistä, samanlainen tapa tuoda ajatuksia esille. Nimenomaan siis en ota ketä tahansa ja en ole epätoivoinen. Olen vähän "erikoinen" tyyppi, joten tuollaista on vaikea löytää, mutta persoonan puolesta meni nyt ihan nappiin.

Toisaalta, kun tuolla pariskuntia katsoo, niin ehkä sitä sitten kuitenkin voisi olla mahdollisuus rakastua toisen persoonaan niin, että ulkonäkö on ihan sivuseikka enää. Ehkä. Sitä juuri tässä pohdin.

Ap.

Vierailija
13/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei olisi minulle mieleen, niin en alkaisi suhteeseen.

Vierailija
14/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei olisi minulle mieleen, niin en alkaisi suhteeseen.

Tämä olisi kummankin kannalta hyvä ratkaisu.

Vierailija
15/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Persoonan pitäisi olla juuri sellainen, että hän voisi olla paras ystävä, oltais samalla aaltopituudella, olisi yhteistä, samanlainen tapa tuoda ajatuksia esille. Nimenomaan siis en ota ketä tahansa ja en ole epätoivoinen. Olen vähän "erikoinen" tyyppi, joten tuollaista on vaikea löytää, mutta persoonan puolesta meni nyt ihan nappiin.

Toisaalta, kun tuolla pariskuntia katsoo, niin ehkä sitä sitten kuitenkin voisi olla mahdollisuus rakastua toisen persoonaan niin, että ulkonäkö on ihan sivuseikka enää. Ehkä. Sitä ju

Tuosta on vielä hyvin pitkä matka rakastumiseen. Et nimittäin vaikuta olevan edes ihastunut, koska jos olisit, et kokisi ulkonäköä häiritsevänä.

Vierailija
16/16 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään pystyn, tosin nykyään mieheni on mielestäni komea ja todella seksikäs, mutta muistan kun alunperin tutustuttiin niin hän ei ollut ollenkaan sellainen  johon normaalisti ihastuisin tai ylipäätään kiinnittäisin huomiota romanttisessa mielessä.

Oltiin kollegoita reilu vuosi ja tehtiin todella tiiviisti töitä yhdessä ja työmatkoilla tuli vietettyä vapaa-aikakin toisen kanssa ja meistä tuli hyviä kavereita.  Samanlainen huumorintaju, mielenkiinnon kohteet, perhetausta ja arvomaailma yhdisti.

Sitten yhtenä Ihan tavallisena maaliskuisena tiistaina olin saanut ikäviä uutisia ja hän kysyi lempeästi olinko ok koska vaikutin surulliselta. Jokin muuttui. Rakkaus iski kuin salama kirkkaalta taivaalta ja yhtäkkiä aloin nähdä hänet ihan toisin silmin. Tästä hetkestä meni vielä melkein vuosi ennen kuin sain sanottua mitä häntä kohtaan tunsin ja  hän sanoi tunteneensa samoin jo pitkään. Sitten suhde etenkin no

Ihana tarina teillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi