En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka jättävät kumppaninsa pienenkin sanaharkan jälkeen
Ja ovat sitten vaikka 6kk päästä kerjäämässä näitä takaisin. Itse olen nyt juurikin tällaisessa tilanteessa ja suorastaan häpeän tämän exäni käytöstä. Tulee pakostakin mieleen, että elämä ei ollutkaan niin auvoista sen jälkeen kun jätti minut, ja olen nyt viimeinen oljenkorsi saada nainen itselleen. En ikinä lähtisi enää mihinkäään uuteen yritykseen, koska ei tuollainen asia unohdu. Olimme kuitenkin yhdessä 12 vuotta ja sitten mies vaan katosi. Toiseksi minulla on jo uusi kumppani tapailuvaiheessa. Olisi katunut tekoaan edes viikona päästä, niin tilanne voisi olla toinen.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Voi kertoa epävakaasta persoonallisuushäiriöstä.
No tällinen ihminen juurikin kyseessä. Minulle se ei vaan ole enää oikeutus hirveälle käytökselle.
ap.
Joo ja varsinkaan en ymmärrä sitä, että me naiset olemme heti nokka solmussa jos mies väsyneenä sanoo meille vähänkin huonon lauseen.
Kun taas itse voimme sanoa mitä tahansa oikeuttamalla sen "olin niin väsynyt ja turhautunut" ja se jotenkin ilmeiseati nollaa meidän naisten ilkeät sanat.
Harvoin kuitenkaan tulee kenelläkään mieleen ajatella että sama koskisi miehiä? Ehkä hekin ovat joskus väsyneitä ja turhautuneita ja sanovat ilkeästi siksi? Kuitenkin aina esim täällä ja muilla keskustelupalstoilla ja livenäkin käsketään oitis jättämään sika, jos joku kertoo miehensä sanoneen pahasti.
Voitaisko olla samalla lailla armollisia miehille, kuin ollaan itsellekin?
Eli on sinusta ihan normaalia ja Ok, että mies on poissa 6kk. Tulee vain mieleen, että aiheutti tilanteen tarkoituksella, että pääsi lähtemään jonkun naisen luokse. Nalkutti minulle varmaan puolituntia tauotta, ja kun sanoin lopulta jotain vastaan niin lähti välittömästi. Nyt kun katuu, niin piäisi vaan unohtaa tämä 6kk radiohiljaisuus ja ottaa mies avosylin vastaan. Syksyllä olisi sitten viimeistään taas lähdössä kun toinen nainen olisi aikansa vinkunut takaisin.
Ap.
Ihan hepreaa nuo ihmissuhdedraamat. Niin pitkä aika niistä, ettei muista. Elämä on auvoista, kun ei sekaannu miehiin.
No eikö ole hyvä että aika nopeasti kertovat olevansa kilahtaneita? Eli miksi jatkatte mitään jonkun hullun kanssa.
Ei pidä jatkaa ottamalla takaisin.Ei se muuksi muutu.Uutta tilalle!
Ei se ollut pelkästään pieni sanaharakka vaan viimeinen pisara kaiken muun pskan jälkeen
Voi kertoa epävakaasta persoonallisuushäiriöstä.