On hienoa olla mökillä ja lämmintä on.
Pian alkaa kanada suomi jäkispeli ja täällä on tyttöystäväni ja sen kavereita ja veljeni. Lämpimiä kelejä näyttää tulevan seuraavan kaksi viikkoa voi että. En uskonut että toukokuussa on vielä näin lämmintä. Olutta juodaan ja hauskaa on, porukka on saunonut minä en nyt jaksanut.
Kommentit (16)
Olisihan se sinun kännykkäsi kastunutkin jos olisit mennyt sinne saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Pian saa muuttaa mökille pysyvästi vaikka eikö sellaine laki tule voimaan.
Muutin taas pysyvästi ensilumiin saakka.
Täällä nainen joka mökillään myös. Juuri grillin sytytin puoli tuntia sitten ja odotan hiillostumista, kananvartaita aion grillata, kasviksia ja kanapaloja, sitruunalla kanoja marinoin!
Koirani jo katselee minua josta tiedän että grilli alkaa olla valmis, sille grillaan kaksi jauhelihapullaa
Mökillä on hienoa ja lämmintä, mutta kumminkin istut jonkun laitteen äärellä palstailemassa ja kohta katsot kiekkoakin...? 🙄
Minä nautin mökillä mökkeilystä; luonnosta, uimisesta, saunomisesta, grillaamisesta yms. 🌿
Vierailija kirjoitti:
Mökillä on hienoa ja lämmintä, mutta kumminkin istut jonkun laitteen äärellä palstailemassa ja kohta katsot kiekkoakin...? 🙄
Minä nautin mökillä mökkeilystä; luonnosta, uimisesta, saunomisesta, grillaamisesta yms. 🌿
Ja kaikissa noissa kännykkä mukana? Minä tulin sisälle jäähdyttelemään välillä. Siis en ole mökillä vaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Läppäri on mökilläkin. Olin jo koko aamupäivän ulkonakin, käytiin kalassa ja aika lämmintä on todellakin.
Ihanaa!Mekin mökille ensi viikolla.Vielä ei ehditty.Niin odotan!
Tiesitkö himomökkeilijä, että grilliruoka on epäterveellistä ( esim. altistaa suolistosyövälle) ja liika aurinko säteilyineen on edesauttamassa ihosyövän muodostumista kuin myös vanhettaa ihoa ennen aikaisesti.
Minäkin mökillä yksin. Siivonnut paikkoja ja kohta öljyän terassin, mutta on kyllä aika kuuma tehdä hommia. Musiikki soi ha kohta teen pitsaa ja ehkä katson suomen pelin. Illalla saunaan ja uimaan. Saisipa tänne vielä jonkun miespuolisen kaveriksi nauttimaan kesistä ja kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Luonnossa voi punkki tarttua kiinni ja uidessa voi hauki uida pilluun. Grillatessa ruokaan tulee pahoja pah-yhdisteitä. Ei kiitos! Saunassa kyllä käydään.
Ihmettelen vaan sitä, että jos on kivaa ja seuraa, niin miksi tulla tänne sitä ihmettelemään
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö himomökkeilijä, että grilliruoka on epäterveellistä ( esim. altistaa suolistosyövälle) ja liika aurinko säteilyineen on edesauttamassa ihosyövän muodostumista kuin myös vanhentaa ihoa ennen aikaisesti.
JUU, kyllä minäkin nyt tiedän, kun levy epiteeli karsinoomaa on kaksi kertaa leikattu, niin eipä tee mieli oleskella auringossa edes sombreron alla 50+ suojakertoimenkaan turvin.
Mökkeily on melko mukavaa jos se mökki ei ole työmaa kun siellä pakkaa olee aina jotain hommaa eikä ne hommat lopu.
Pian saa muuttaa mökille pysyvästi vaikka eikö sellaine laki tule voimaan.