Hellehykerrys päättymässä salamien taisteluun taivaalla
Kommentit (15)
Meiän iskällä on paksumpi salami kuin teiän iskällä!
Vierailija kirjoitti:
Hieno otsikko 👍
Mä tiedän että sä olet se salama ja mä toinen. Kyllä se meidän salamoiden taisto on jo meneillään... NAURATTAA VAAN... MÄ HALUAN NÄÄ STOORIT FILMIKSI MUTTA KUN EN SITÄ VAAN SAA TAPAHTUMAAN... Mitä tehdä? Lähetin elämäni stoori kässäriä jo ympäriinsä mutta kukaan ei halunnut julkaista kirjaksi ja ymmärrän koska siinä ei ole kyseessä 'ihan mitä tahansa' piirejä...
Salamisota. Varmaan aika rasvaista menoa.
Vierailija kirjoitti:
Hauska olisi nähdä salamien taisto, se on vielä ihan näkemättä, vaikka paljon olen jo nähnyt.
Kyllä. Onko viipaleina vai pötkönä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno otsikko 👍
Mä tiedän että sä olet se salama ja mä toinen. Kyllä se meidän salamoiden taisto on jo meneillään... NAURATTAA VAAN... MÄ HALUAN NÄÄ STOORIT FILMIKSI MUTTA KUN EN SITÄ VAAN SAA TAPAHTUMAAN... Mitä tehdä? Lähetin elämäni stoori kässäriä jo ympäriinsä mutta kukaan ei halunnut julkaista kirjaksi ja ymmärrän koska siinä ei ole kyseessä 'ihan mitä tahansa' piirejä...
Een tiedä... täytyy mennä
Tampereelle sopisi ukkonen ja salamat, ihana ajatella salamointia. Alkukesällä sitä ei yleensä täällä näy. Ehkä heinäkuussa tai kun elokuu lähenee. En nyt lenkkeillessä haluaisi päälle sitä kuitenkaan, on vain talojen pienet katokset. Ehkeivät suojaa ukkoselta tarpeeksi. Pitäisi seurailla taas ukkostutkia ja saako hälytyksen puhelimeen, mulla se ei taida kuulua.
Salamat taistelee ja toisesta tulee pepperonia.
Vierailija kirjoitti:
Hauska olisi nähdä salamien taisto, se on vielä ihan näkemättä, vaikka paljon olen jo nähnyt.
Jos sulla on kaveri, hankkikaa kaksi salamitankoa kaupasta ja miekkailua. Valitettavasti se on kovin pehmeä materiaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Onko viipaleina vai pötkönä?
Sen näkee sitten. Jännittäviä hetkiä varmaan luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Salamat taistelee ja toisesta tulee pepperonia.
Ei, noin käy vain salamien taistossa.
Nyt kuiva reikä kärventää Suomea
https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/1dedecb5-2d72-43f9-812e-618eb39da…