Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistathan kevään juhlissa, että tennarit/lenkkarit ei ole juhlakenkä!

Vierailija
18.05.2024 |

Lisäksi hyvä muistaa, että juhlakenkään kuuluu aina sukat!

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
82/93 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs juhlapoliisi se sinä olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on sellainen kombinaatiomalli, jossa kenkä luokiteellaan yhtä aikaa lenkkariksi ja loaferiksi?

Suomi on rillumarei-kansaa ja juhliin voi pukeutua miten haluaa. Suomi ei ole mikään p-korea tai neukkula jossa on pukupakko.

Vierailija
84/93 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
85/93 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäntä asteli lasten kevätjuhliin seuran potkunyrkkeilytossuissa. Hän oli myös hihattomassa kalsaripaidassa ja nautti olutta kuten suveen kuuluukin.

Koulun rehtori saapui paikalle moittimaan isännän asuvalikoimaa, ettei ole pojasta polvi parantunut. Hänen mielestään isäntä ei ollut oikein sisäistänyt pukukoodia. Isäntä nosti jalan koreasti yläilmoille ja laski tossuja rehtorin naaman edessä ylös alas, notta suhina vain kävi.

Samalla kysyi että: "eikkö olekin hienot tossut". Rehtori selvästi nyökkäili tossuille ja poistui paikalta hiljaisena jakamaan totistuksia oppilaille.

Vierailija
86/93 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla koko ajan mukavaa, siksi juhliinkin lenkkarit. Siihen tämä liittyy. Monet Ihmiset ovat nykyisin erittäin huonoja olemaan sen kanssa mitä on, eli pääasiassa epämukavuuden. Epämukavuus menee pois sen sallimalla.

Vierailija
87/93 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on nykyään juhliinkin sopivia, ja se on hyvä kehitys.

Vierailija
88/93 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistathan sinä kevään juhlissa, että muiden asuvalinnat eivät kuulu sinulle vitunkaan vertaa!

Muistathan sinä kevään juhlissa, että on syytä kunnoittaa juhlien isäntää ja/tai emäntää sekä itse juhlan kohdetta! Minusta se on epäkohteliasta isäntää, emäntää tai juhlan kohdetta kohtaan, jos juhliin mennään etiketin vastaisessa asussa.

Ja minusta emäntänä on pamjon mukavampaa, jos ihmiset tulevat juhliin niin pukeutuneena, kuin itse ovat arvioineet haluavansa juhliini pukeutua. Tuollanen paheksunta veisi juhlafiilistä paljon enemmän kuin se, että joku läheinen, jolle juhlakengät ovat myrkkyä saapuu tennareissa. Saati, että tietäisin jonkun sellaisen, jolla ei siihen ole varaa, ostaneen kertakäyttöjuhlakengät minun juhliani varten. Itse tykkään pukeutua juhliin ja olen yrittänyt lapsenikin tilanteeseen sopivaan pukeutumiseen kasvattaa, mutta jos jollekin läheiselle juhlava pukeutuminen tarkoittaa sitä siisteintä t-paitaa, olen enemmän kuin iloinen, että hän sen vetää päällensä ja saapuu juhlimaan kanssani. 

Vierailija
89/93 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlakenkään kuuluu sukat? Siis korkkareihinkin? En tiennytkään.

Vierailija
90/93 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen aina palleriinoissa

Vierailija
91/93 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää, vaikka menisi Reino tai Aino tohveleissa tai Kontio kumisaappaissa!

Vierailija
92/93 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulevat sukupolvet joskus naureskelevat kuullessaan, että ihmiset ennen tikuttelivat piikkikoroissa ja marinoivat jalkojaan hengittämättömissä umpikengissä. Hyvännäköisiähän ne ovat, ei siinä mitään.

Vierailija
93/93 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saako juoksukengät laittaa juhliin?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi