Muistathan kevään juhlissa, että tennarit/lenkkarit ei ole juhlakenkä!
Lisäksi hyvä muistaa, että juhlakenkään kuuluu aina sukat!
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran juhlissa nuoren miehen lenkkareissa ja farkuissa. Farkut olivat mustat, oli siisti kauluspaita ja vitivalkoiset tennarit. Hiukset oli juuri laitettu parturissa. Oli muuten aivan tyrmäävä näky.
Vitivalkoisetkaan tennarit ei ole juhlakenkä.
Juu, eivät varsinaisesti, mutta tuossa tapauksessa ne vitivalkoiset tennarit olivat kirsikka kakun päällä. Lakerikengät olisivat olleet naurettavan näköiset hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Sepä vasta lystikästä, kun vieraat tepastelevat juhlissa paljain jaloin. Pertilläkin söpöt karvaiset varpaat, tosin vähän hiestä nihkeät. Hih!
eikä avojaloin, sukat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi pukeutua siististi ja juhlavasti näin samalla kunnioittaen juhlatilaisuutta? Arki- ja juhlavaatteet sekä asusteet ovat erilaiset.
Koska tennarit 365/24/7.
Minä minä minä...
No eikös ne kengät minun jalassani ole? Minulle on aivan sama mitä mieltä sinä olet minun pukeutumisestani.
Vierailija kirjoitti:
Muistathan sinä kevään juhlissa, että muiden asuvalinnat eivät kuulu sinulle vitunkaan vertaa!
Muistathan sinä kevään juhlissa, että on syytä kunnoittaa juhlien isäntää ja/tai emäntää sekä itse juhlan kohdetta! Minusta se on epäkohteliasta isäntää, emäntää tai juhlan kohdetta kohtaan, jos juhliin mennään etiketin vastaisessa asussa.
Ap. sulla ei selkeästi ole elämää. Hittoako toisten pukeutuminen sinulle kuuluu? Olet sellaisia tapauksia, joka ansaitsee ulosheiton niska-perseotteella.
Arki- ja urheiluvaatteet kannattaa unohtaa juhlapäivinä.
Minä en enää voi käyttää muita kenkiä kuin tennareita tai lenkkareita lukuisten jalkaleikkausten takia. En tietenkään halua nolata arvokasta tilaisuutta pukeutumalla tennareihin tai lenkkareihin, joten jään sitten kotiin. Harmi, juhlat ovat niin kivoja juttuja.
Juhliin juhlakengät!
Ei mulla muuta.
Kyllä siistit, yleensä jopa aika kalliit tennarit ovat ihan hyvät juhlakengät. Ainakin paremmat kuin jostain Prismasta ostetut muoviset korkkarit tai sandaalit, jotka näyttävät halvoilta aina.
Peruskoulun päättyminen voidaan juhlia tavallisissa arkivaatteissakin. Samoin amis, lukio, yms. juhlat. Tämä ylenpalttinen juhal-asupröystäily, wanhojen tanssit yms. kaupallinen mässytys on apinoitu jenkeistä. Suomalaisuus on hylätty.
Ei kuulu sulle muiden vaatteet juhlissa!
Vierailija kirjoitti:
Juhliin juhlakengät!
Ei mulla muuta.
🖕
Kivat tennarit on oikein hyvät juhlakengät. Kukin tyylillään. Olisi kauhean tylsää jos kaikki pukeutuisivat jonkin kaavan mukaan.
N57
Juhlapäivän aamuna tennarit jätetään vaatehuoneen kenkätelineeseen lepäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi pukeutua siististi ja juhlavasti näin samalla kunnioittaen juhlatilaisuutta? Arki- ja juhlavaatteet sekä asusteet ovat erilaiset.
Koska tennarit 365/24/7.
Minä minä minä...
No eikös ne kengät minun jalassani ole? Minulle on aivan sama mitä mieltä sinä olet minun pukeutumisestani.
Heh Samat sanat, yks AP ei määrää!
AP:n kiusaksi laitetaan "Tonnin stiflat"
Avaaja-jankkaaja on autismin kirjolla, eikä itse edes omista juhlakenkiä vaan kulkee sukissa ja urheilusandaaleissa juhlat ja arjet.
Onpahan!Mulla on juhlatennarit.