Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitoala vei minulta kaiken

Vierailija
18.05.2024 |

fyysisen, psyykkisen ja sosiaalisen terveyden. Ei ole enää mitään. Nykyisin käyn paskatöissä 5-6 päivänä viikossa. Adun vuokralla. Mitään ei ole elämässä eikä kukaan halua olla kanssani. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa oon aina asunut pakosti vuokralla, ja vuoteen en ole saanut töitä, edes liukuhihnalta. T. Ingenjöör.

Kyllä töihin pääsee, jos suostuu niitä paskatöitä tekemään.

Mielestäni annoin ymmärtää, että olen kyllä hakenut? Ei pääse, kun on "ylikoulutettu hakemassa kuitenkin vaan hetken lohtua", ja jonossa on tänä päivänä 100 sellaistakin, joille se hanttityö sopii paremmin kuvaan.

Firmat hakee luontevaa sitoutujaa, vaikka tarjolla on määräaikaista nollasopparia.

Ja ennen kuin joku ehdottaa puhelinmyyntiä, niin siellä saa kyllä 1-4 viikkoa pyörähtää pöllömpikin myyjä, mutta ei ne halua sen kauemmin pitää listoillaan yrittämässä.

Vierailija
22/30 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman hullun aloitus viime vuodelta: https://www.vauva.fi/keskustelu/5394215/kukaan-ei-halua-olla-kanssani-k…

Tämä siis jankkaa samaa asiaa vuodesta toiseen, välillä aloitus poistuu, välillä ei. Porukka erehtyy vastaamaan tuolle, koska luulevat hänen olevan työssä uupunut hoitaja. Ei ole, vaan palstahullu. 

Niin, minulla ei ole mitään muuta kuin vauvapalsta. Ajattele sitä. 

Ap

Uskon. Älä kuitenkaan viitsi teeskennellä olevasi jotakin, mitä et oikeasti ole. Se on typerää ja muut huomaavat sen kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se hoitoalan syy? Nykyisin käyt "paskatöissä". Mikä tahansa ala taitaa olla sulle sitä samaa itseään.

Jos olisin lukenut lääkäriksi, juristiksi tai vastaavaksi niin elämäni olisi täysin erilaista. Olisin saanut kavereita, miehet haluaisivat olla kanssani jne. Olisin saanut joku päivä perheen ja omakotitalon. Elämä olisi mennyt niin kuin kuuluu. Nyt kaikki vain halveksivat minua. Mutta se oli niin vaikeaa opiskella, kun aivot olivat koko ajan pelkotilassa. Vaikka numeroni eivät niin huonoja olleet, 8-9, mutta olisin pystynyt parempaankin ja lukiossa, kun minulla oli syömishäiriö ja olin täysin yksin. Minut jätettiin täysin yksin kaiken kanssa, kun isää ei ollut ja koti meni. Ei ollut kavereitakaan. Äitikään ei ollut saatavilla. Joi vaan ja sisko oli pulassa enkä osannut auttaa, kun en osannut auttaa itseänikään. Ja nyt meidän kaikkien elämä on pilalla ja väärää. Olisimme ansainneet enemmän. Olisimme pystyneet parempaan, jos kaikkia mahdollisuuksia ei olisi viety meiltä. Olisimme ansainneet edes vähän paremman aikuisuuden kaiken jälkeen. Minun olisi pitänyt pystyä parempaan. 

Ap

Vierailija
24/30 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lapsena todella hyvä muisti. Muistin kaikki muistiinpanot sanasta sanaan. Sitten menetin sen ja en aina muista nimeänikään tai kuka olen tai mitä on ollut. 

Ap

Vierailija
25/30 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kirjoittele tänne vaan, jos se helpottaa oloasi. Mutta älä hirveästi odota vastauksia, ehkä tämä vain on hyväksi havaitsemasi keino helpottaa oloasi. Hyvää viikonloppua.

Vierailija
26/30 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aloitus on selkeä trollaus. Älkää ruokkiko sitä.

Vierailija
27/30 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla olo ei ole häpeä. Muutkin ovat. Silti pitäisi luoda mahdollisuuksia kaikille asumiseen ja omaan kotiin. Ikävää että joku vei rahat. Ei kuulosta reilulta ollenkaan.

Vierailija
28/30 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko aloitus on selkeä trollaus. Älkää ruokkiko sitä.

En jaksa näitä syytöksiä aina.

Ap

Vierailija
29/30 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lähdin ennen pään hajoamista. Ikävä ala.

Vierailija
30/30 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän olla vapaa-aikani kotona piilossa, mutta se on vaikeaa, kun asun vuokralla. Kun lähden ja tulen töistä naapurit huutelevat ja naureskelevat. Naapurin lapset käyvät hakkaamassa ikkunoita, koska vanhemmat ovat käskeneet. Musiikin huudattamisesta olen soittanut poliisit ja onneksi ovat tulleet. 

Ap

Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi