30+ naiset alkaneet katsella enenevässä määrin parisuhteeseen kypsiä 45+ miehiä. Oletko huomannut saman?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
+30 v. nainen on jo eltaantunut.Kuka täysjärkinen mies sekaantuu vanhuksiin kun nuortakin lihaa on tarjolla.
Kyllä ihminen vielä näyttää nuorelta 30-35 vuotiaana. Sä vaan luulet että ovat eltaantuneita kun et erota ulkoa kuka on 21 ja kuka 30v
Vierailija kirjoitti:
+30 v. nainen on jo eltaantunut.Kuka täysjärkinen mies sekaantuu vanhuksiin kun nuortakin lihaa on tarjolla.
Hahhah 😂 Päivän naurut. Seppo56v heräsi päiväunilta.
Jos 45 v. haluaa nuoremman naisen, on miehen syytä pukeutua farmariasuun istuvaan paitaan ja tennareihin. Kaikkihan sen tietää , että silloin nuortuu ainakin 10v.
olen 30v nainen ja en todellakaan katsele 45+ miehiä! haluan kiimaiseen vakooni ikäiseltäni mieheltä paksua kalua.
Jos mies on kypsä vasta 45-50 vuotiaana niin en uskoisi tuota. Eli ikävuodet 20-40 pyörinyt jossain p*llukarusellissa ja hunsvotellut? HYH, Kyllä sen pitäisi olla jo kypsä max jo 30 vuotiaana jos aikoo olla.
Vierailija kirjoitti:
Moni 30+ mies istuu vielä illat pelaamassa, vanhemmat miehet elävät aikuisen elämää
Ne pelaa, jotka osaa. Pelitaidottomat vanhukset ovat aivan out nuorten naisten rankingissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi he katselisivat jämämiehiä?
30v+ nainen on itsekin jo jämänainen ja rupsahtamaan päin
Ensimmäiset kypsät alkavat siinä 55+. Sitä nuoremmat eivät kypsy koskaan - johtuu siitä, etteivät aikuistuneet analogiseen maailmaan.
Ylipäätään osa naisista tykkää reilusti vanhemmista miehistä. 31 vuotiaana miehenä tinderissä sitä saa huomiota ihan 18 vuotiailtakin. Nykyinen naisystäväni 5 vuotta nuorempi.
Vaikka aloitus onkin provo, niin todettakoon, että itse olin 40-50 vuotiaana aivan käsittämättömän suosittu naisten keskuudessa. Suosioni huippu ajoittui 45-48 ikävuoden kohdalle. Silloin oli vientiä aivan kaiken ikäisten naisten keskuudessa.
(Ja sitten kun se suosio loppui, pudotus oli jyrkkä. Nyt voi keskittyä muihin juttuihin.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä voit noin itsellesi uskotella.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloitus onkin provo, niin todettakoon, että itse olin 40-50 vuotiaana aivan käsittämättömän suosittu naisten keskuudessa. Suosioni huippu ajoittui 45-48 ikävuoden kohdalle. Silloin oli vientiä aivan kaiken ikäisten naisten keskuudessa.
(Ja sitten kun se suosio loppui, pudotus oli jyrkkä. Nyt voi keskittyä muihin juttuihin.)
Ootsä joku jännämies?
Toivottavasti ei. Onhan varmaan ihan kivoja katsella, mutta ajatus maailma on ihan eri tasolla. Mieluummin olisin kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa kuin kymmenen vuotta nuoremman, siis jos pitäisi vielä elämän kumppania alkaa hakemaan. Lapset on jo tehty, ei enää kyllä jaksaisi sitä pikku lapsi vaihetta. Mies 40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä sä olet ne rypyt huomannut ja paakkelit laitat joka aamu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä sä olet ne rypyt huomannut ja paakkelit laitat joka aamu.
ei kolmikymppisenä tarvia käyttää mitään. Iho on vielä hehkuva.
Vai kypsiä. Ylikypsiä ne ovat.