Naapuri tilaa joka päivä mäkkäristä ruokaa
Aina ku rappukäytävästä alkaa kuulua rapinaa, menen katsomaan ovisilmästä jolloin naapurin oven taakse tuodaan ruskeita pussukoita... se on aina mäkkäriä, joka ikinen päivä!
Kannataisi varmaan opetella kokkaamaan itse...
Kommentit (53)
Kuuluuko asia paskan vertaa sulle?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko asia paskan vertaa sulle?
Tuo on naiivi ajattelu tapa, ettei mikään kuuluisi kennelekkään...
ap
Kyylien kyylä. Hanki tosiaan elämä nilviäinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyylien kyylä. Hanki tosiaan elämä nilviäinen.
Jos haluaa asua kerrostalossa, on vain hyväksyttävä, että tieto liikkuu.
Mitä se sinun napaa rapsuttaa jos joku toinen tilaa ruoan kotiin, oli se sitten mitä tahansa?
Hanki elämä.
Jotenkin surullista, että aloittaja täyttää tyhjän elämänsä naapureidensa asioilla. 🥲
Oho, kaikkeen sitä kiinnitetäänkin huomiota ja kirjoitellaan tänne.
Olen jo vuosia tilannut ruuat kotiin. Myös pitsat tms.. Ei tule mieleenkään miettiä mitä muut ajattelee, se on heidän migreeni.. Nautin mukavuuden halusta 👍
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullista, että aloittaja täyttää tyhjän elämänsä naapureidensa asioilla. 🥲
En täytä elämääni naapureiden asioilla, se on itse asiassa vain yksi osa alue päivittäistä elämää.
ap
kyseleppä josko pääsisit uuteen turhapuroon kateelliseksi kyylä naapuriksi. olet todella sopiva siihen osaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En täytä elämääni naapureiden asioilla, se on itse asiassa vain yksi osa alue päivittäistä elämää.
ap
No sekin, että se on osa-alue päivittäistä elämääsi, on surullista itsessään. Eikö sulla ole oikeasti parempaa tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No sekin, että se on osa-alue päivittäistä elämääsi, on surullista itsessään. Eikö sulla ole oikeasti parempaa tekemistä?
Ai millä tavalla surullista?
ap
Hain äsken kebabbia itse. Kebabbi paikka on puolen kilsan päässä.
mäkki on hauska, tilaat qpn lisä pihvillä saat halvempana kuin tupla qpn, tilaat tuplajuuston lisä pihvillä saat halvempana kuin triplajuuston
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jep
Ap ei varmaan poistu asunnostaan kovin usein. Vanhalla jo vähän muistisairaalla äidilläni on myös tapana raportoida kun naapurinsa on tilannut pizzaa kotiovelle. Tuollaista se on elämä monell avanhuksella kun ei kunnon virikkeitä enää ole.
Läskikasajuoppoja