Naapuri tilaa joka päivä mäkkäristä ruokaa
Aina ku rappukäytävästä alkaa kuulua rapinaa, menen katsomaan ovisilmästä jolloin naapurin oven taakse tuodaan ruskeita pussukoita... se on aina mäkkäriä, joka ikinen päivä!
Kannataisi varmaan opetella kokkaamaan itse...
Kommentit (53)
Mulla oli vastaavanlainen naapuri , se paisu varmaan 40 kg parissa vuodessa, sitte muutti pois.
Varmaan kaikki arvaakin että oli naispuolinen kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei varmaan poistu asunnostaan kovin usein. Vanhalla jo vähän muistisairaalla äidilläni on myös tapana raportoida kun naapurinsa on tilannut pizzaa kotiovelle. Tuollaista se on elämä monell avanhuksella kun ei kunnon virikkeitä enää ole.
Poistun joka päivä
ap
Onko naapurin perheessä ylipainoa? No minä en pidä mäkkärin ruuasta. Se on yleistä, ettei edes ruokaa vaivauduta hakemaan kaupasta tai mäkkäristä, vaan tilataan.
Meillä Porvoossa kytätään naapureiden tekemisiä, kun omaa elämää ei ole. Ja jos ei muuta sisältöä elämälle keksi, voi aina kirjoittaa jonkun typerän härsynärsyn-kirjoituksen vauvapalstalle.
Jossain vaiheessa oli olemassa ihan tämä Naapurikyttääjät-sivusto. Ehkäpä ap:n kannattaisi harrastuksen vuoksi perustaa sellainen uudestaan.
Sää oot sairas kun kyttäät naapureitas. Hakeudu hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin surullista, että aloittaja täyttää tyhjän elämänsä naapureidensa asioilla. 🥲
En täytä elämääni naapureiden asioilla, se on itse asiassa vain yksi osa alue päivittäistä elämää.
ap
No sekin, että se on osa-alue päivittäistä elämääsi, on surullista itsessään. Eikö sulla ole oikeasti parempaa tekemistä?
Ai millä tavalla surullista?
ap
Normaaleilla ihmisillä tuntemattomien naapurien tekemiset ei ole oman elämän osa-alue.
toispa joku mullekin ruokaa ovelle ja kokista, kiitos
Meilläpäin tuota kutsuttaisiin varakkaaksi naapuriksi, sillä tilaat Voltilta tai Foodoralta niin aina menee 7,90 € pelkkiin kuljetuksiin. Ja eivät tuo kun 5 kilometrin säteellä paikasta mistä tilaat.
Miksi asia kiinnostaa niin paljon, että pitää tehdä tänne siitä aloitus?
Naapuri ei varmaan voi kovin hyvin. Joten kiltti ihminen juttelisi hänen kanssaan silloin tällöin, ja ottaisi samalla selvää, onko tällä tukijoukkoja tai voisiko naapurina itse olla avuksi.
Ei kannattaisi mutta mutta jos haluaa anemian ja ravinnonpuutteessa rääkätä elimistöään niin omapahan on kroppansa.
On nähty sellainen joka tilaa koko ajan pikaruokaa kotiin. Syömishäiriö jo lapsuudesta lähtien ja ronkalasi kaikkien ruokien kanssa jotenka syötettiin sitten sokeria kun muukaan ei kelvannut tai jos ei saanut erikois herkkuruokaansa ja muille tehtiin eri ruoka halvinta nakki tai jauheliha keittoo. Yhdelle tehtiin kalliimpaa erikoisruokaa. En ollut koskaan nähnyt tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen huono provo.
Ei ole mikään provo vaan ihan oikeesti nähnyt lähipiirissäni.
Elääkö hän nuoruutta. Kiireinen ala?
Mutta miksi mäkkärin kaltaista schaissea, kun Hese on olemassa? Harvinaisen pahaa ja mautonta roskaa, ollut jo vuosia..
Ystävä kävi ekaa kertaa Hesellä, kun oli vuosikausia tottunut Mäkkärin roskaan ja hämmästyi, miksi on tyytynyt moiseen?
Näin sitä oppii asioita, kun kokeilee.
Miksi luulet että jos sinä kyyläät naapureitasi ja kirjoitat sen tänne niin siitä tulisi hyvä keskustelu palstalle.
Se ei varmaan ole sinun asiasi, ihme kyttääjä olet!
Suolisto kuidut puuttuvat kokonaan ja kaikki ravintoaineet ovat tosi vähäisiä tai ei ollenkaan pikaruuassa.
Ei haittaa silloin tallöin herkutella pikaruualla kunhan on harvinaisempana ruokana. Samoin einesten kanssa että vain hätävara ruokana mutta nekin parempaa kuin pikaruoka ja pääasiallisesti pitää olla itse tehtyä ruokaa alusta asti jos haluaa parhaimmat ravintoaineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen huono provo.
Ei ole mikään provo vaan ihan oikeesti nähnyt lähipiirissäni.
Kyllä tällaisiin asioihin kiinnittää huomiota kerrostalossa.
Harvinaisen huono provo.