Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tilaa joka päivä mäkkäristä ruokaa

Vierailija
18.05.2024 |

Aina ku rappukäytävästä alkaa kuulua rapinaa, menen katsomaan ovisilmästä jolloin naapurin oven taakse tuodaan ruskeita pussukoita... se on aina mäkkäriä, joka ikinen päivä!

Kannataisi varmaan opetella kokkaamaan itse...

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisi edes hesestä, paljon parempi kuin maccas. Siellä 50 prosentissa hampurilaisista ei ole lainkaan kastiketta, ja silloinkin kun on, se ei maistu miltään. Pihveissä ei myöskään ole juuri mitään mausteita, paljaan brasilialaisen lehmän takapuolen maku on ylivoimainen 🤢 McDonaldsin ranskalaiset ovat kuitenkin parhaita

Vierailija
42/53 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ri ole mitään laitonta. Aikuinen ihminen saa syödä mitä haluaa ja elää omassa kodissaan miten haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaisi edes hesestä, paljon parempi kuin maccas. Siellä 50 prosentissa hampurilaisista ei ole lainkaan kastiketta, ja silloinkin kun on, se ei maistu miltään. Pihveissä ei myöskään ole juuri mitään mausteita, paljaan brasilialaisen lehmän takapuolen maku on ylivoimainen 🤢 McDonaldsin ranskalaiset ovat kuitenkin parhaita

Parhaat ranskalaisetkin on oikeasti Rolls:illa

Vierailija
44/53 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tilaan kämpilleni jotain sapuskaa niin vaadin että kassissa lukee isolla "ökykauppa".

Vierailija
45/53 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin naapurissani asuva nuori poika elää myös noin, mutta ei tulisi mieleenikään ruveta kirjoittelemaan asiasta nettipalstalle. Päästän joskus pizzamiehiä ja wolttikuskeja sisään samalla ovenavauksella kun tulen itse töistä kotiin ja sanon hississä,  että olet varmaan tuomassa ruokaa "Jonnelle", joka asuu samassa kerroksessa kuin minäkin. Jokainen saa elää sellaista elämää kuin tahtoo kunhan ei häiritse muita. 

Vierailija
46/53 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei varmaan ole sinun asiasi, ihme kyttääjä olet!

Minua kiinnosta pätkääkään mitä kukin syö mutta kun lapsenlapsi kerjäsi joka viikko äidiltni ruokarahaa pitsaan ja muihin pikaruokiin kun eivät omat tuet riittäneet eikä tehnyt itse mitään ruokaa kotona. Ei ollut edes viitsinyt viedä roskiin niitä pikaruoka pakkauksia ja jääkaapissa vain valot. Äitini alkoi ihmettelemään kuinka sillä oli anemia vaikka syyti ruokarahaa joka viikonloppu. Johan se selvisi kun oli pitsalaatikoita ja mäkkäri kuoria koko kämppä täynnä.

Minä ostin opiskelijana peruna ja juures pussit eikä olisi tullut mieleenkään kerjätä pikaruokarahaa keneltäkään eikä ollut anemiaa tai muitakaan puutostauteja.

Vierailija
47/53 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin naapurissani asuva nuori poika elää myös noin, mutta ei tulisi mieleenikään ruveta kirjoittelemaan asiasta nettipalstalle. Päästän joskus pizzamiehiä ja wolttikuskeja sisään samalla ovenavauksella kun tulen itse töistä kotiin ja sanon hississä,  että olet varmaan tuomassa ruokaa "Jonnelle", joka asuu samassa kerroksessa kuin minäkin. Jokainen saa elää sellaista elämää kuin tahtoo kunhan ei häiritse muita. 

Joo tämä siipiveikko syrjäytynyt jonne joka pelaa vain kotona yhteiskunnan tuilla eikä kiinnosta koskaan mennä omaa elintasoonsa työllä tienaamaan. Ei helvetti kuinka kuinka jotkut vanhemmat voivat tämmöisiä luuseri "jonneja" tehdä tähän yhteiskuntaan ilman potkimatta niitä työhön. Mitä ihmettä se työtön heppu siellä oikein harrastelee ja vetää aamulla peittoo korvilleen kun muut lähtevät töihin tienaaamaan veroja sen lorvin ylläpitämiseen.

Sitten näiden luuserien takia viedään tuet ihan kaikilta jotka ovat sairaita, iäkkäitä eikä mitään mahdollisuutta päästä mihinkään työhön. Kaikki laitetaan kärsimään työttömyydestä vaikkei ole mitään mahkuja enää työllistyä.

Vierailija
48/53 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
49/53 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija