Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä kun mies etääntyy?

Vierailija
18.05.2024 |

Ollaan seurusteltu 2 vuotta, josta vuoden verran ollaan asuttu yhdessä. Kaikki menee ihan hyvin eikä suurempia ongelmia ole ollut, mutta mulla on eksä joka sekottaa meidän suhdetta. En silleen pidä tähän eksään yhteyttä sen enempää, kun että esim syntymäpäivänä oon toivottanut hyvää syntymäpäivää ja sit joskus satunnaisesti hän laittaa viestiä ja vastaan, jonka jälkeen vaihdetaan muutama viesti. Mun ja eksän juttu on loppunut mun alotteesta ja hänkin on seurustellut mun jälkeen. Oon aina myös kertonut kumppanilleni kun oon viestitelly eksän kanssa ja mitä ja joskus jopa näyttänyt viestit. Kaikki on ollu ennen tosi ok tän suhteen, vaikka eksä aika ajoin tuleekin kyselemään mun mies asioista, mutta nykyinen tietää etten halua eksäni kanssa olla. 

Kaikki kuitenkin muuttui kun eksä joka on aloitteleva muusikko julkaisi biisin joka on tehty mulle. Kerroin tästä nykyiselle joka lähinnä hymyili asialle ja sanoi että "no nyt on kova yritys saada sut takasin". Naurahdin itekin, mutta sanoin että hän saa yrittää ihan rauhassa ja mulle nykyinen on silti se kenen kanssa haluun olla. Keskustelu jäi siihen ja aluksi nykyinen vaikutti ihan normaalilta, mutta on sen jälkeen tullut vähemmän lähelle eikä oikein tee mun kanssa mitään. Esim nyt nukkuu vieläkin. Oon muutaman kerran käynyt vieressä ja mies on tähän havahtunut mutta jatkaa vaan uniaan. Jääkaapissa odottaa hedelmäsalaatit ja leivät aamupalaks kun halusin piristää miestä, mutta vähän huonosti onnistuu. En ymmärrä miksi yksi biisi vaikuttaa näin paljon asiaan, enkä tiedä mitä tehdä kun haluaisin vaan olla nykyiseni kanssa kuten ennenkin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstaulilla on selkeästi tylsää, kun keksii näitä tarinoita.

Toista se on naisilla kun ne keksii "mies söi mummavainaan vanukkaat ja tuhkat jääkaapista" ketjuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä