Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB kaupunkipalstojen naiset "olen juuri eronnut, pystyisikö joku tulla auttamaan...". Naamioituja seksikutsuja. Miten suhtaudut?

Vierailija
18.05.2024 |

Onko tuttua

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne seksikutsuja ole. 

Vierailija
2/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne seksikutsuja ole. 

Eikö muka?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyydän jotain ohikulkijaa, joka sattuu olemaan mies, pitämään ovea auki kun tulen kantamusten kanssa sisään, tulkitseeko joku mies sen seksiinkutsuksi? Toivottavasti ei.

Vierailija
4/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia ne miehet ovat. Kaikki tulkitaan munalla.

Vierailija
5/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne seksikutsuja ole. 

Kyllä on! 

Vierailija
6/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulkitsee kaikki naisten teot seksikutsuksi. Hymyilet, juttelet tai ihan vain maleksit kaupassa, niin mies luulee sinun haluavan munaa.

Vierailija
7/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita seksikutsuja jonkin verran tulee. Aikanaan, kun itse erosin, niin tuli pyyntöjä tulla auttamaan ties missä. Ja muutaman kanssa päädyttiin sänkyyn. M43

Vierailija
8/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noita seksikutsuja jonkin verran tulee. Aikanaan, kun itse erosin, niin tuli pyyntöjä tulla auttamaan ties missä. Ja muutaman kanssa päädyttiin sänkyyn. M43

Juu juu, tarinaseppo.

Vierailija
9/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta moni kerjää ilmaiseksi apua yhdessä sun toisessa asiassa. Kun on nainen niin sieltä uljaat prinssit rientää auttamaan. 

Vierailija
10/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No silloin ne tulee varmaan suoraan sulle, ei ryhmässä ihan kelle vaan kuka nyt ensimmäisenä ehtii.

Vierailija
11/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
12/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kysyi neuvoa kun polkupyörästä kumi tyhjä eikö ollut oikeanlaista pumppua. Heti mies vastasi "moneltako tulen pumppaamaan 😉" 

Vierailija
13/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro nyt lisää. Päädyitte sänkyyn siis, ensin naputtelet jonkun taulun seinään ja sitten nainen tarjoaa seksiä vai miten ne kuviot meni? Ehkä muistelet jotain aikuisviihdeleffaa.

Vierailija
14/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta moni kerjää ilmaiseksi apua yhdessä sun toisessa asiassa. Kun on nainen niin sieltä uljaat prinssit rientää auttamaan. 

Jos on nuori kaunis nainen niin kyllä löytyy apua, ja vielä kauempana asuvia prinssejä patistamaan että jätkät heti auttamaan!

Ei se toimi näin vanhemmalla perustantalla.

Vierailija
15/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia ne miehet ovat. Kaikki tulkitaan munalla.

Justiin oli tapaus käräjillä kun nuori nainen aloitti työt trukkikuskina ja kysyi apua vanhemmalta mieheltä. Mies tulkitsi flirtiksi ja rakastui päätä pahkaa. Yksipuolinen rakkaus meni niin pahaksi, että asia meni käräjille ja miehelle tuli maksettavaa. 

Vierailija
16/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina kuuluin "muuttosakkiin" jossa oli mukana pari palomiestäkin.

Ei oĺlut kerta eikä ensimmäinen kun viiskybäinen rouva pyysi jonkun jäävän "viimeistelmään muuttoa kun mieskin on työmatkalla". Toinen palomiehistä lähti jäi melkein aina, ammattiletkumies kun oli...

Vierailija
17/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lutusia kutsuja.

Vierailija
18/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu, tarinaseppo.

Tunnetko kaikki Suomen naiset?

Vierailija
19/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro nyt lisää. Päädyitte sänkyyn siis, ensin naputtelet jonkun taulun seinään ja sitten nainen tarjoaa seksiä vai miten ne kuviot meni? Ehkä muistelet jotain aikuisviihdeleffaa.

Naulasin taulua seinään, nainen totesi että onpa täällä kuuma, yhtäkkiä hän olikin alasti ja tyydytti itseään vibraattorilla. Siitä se sit lähti, yksi asia johti toiseen..

M43

Vierailija
20/35 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinulle, että onni potkii joskus. Hienoa.

Toistamiseen ei sama henkilö varmaankaan  ilmoittautunut 1-3 työnnön jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi