FB kaupunkipalstojen naiset "olen juuri eronnut, pystyisikö joku tulla auttamaan...". Naamioituja seksikutsuja. Miten suhtaudut?
Kommentit (35)
Ihan varmasti on avuttomia naisia jotka tarjoavat seksiä maksuksi palvelusta jonka voisi ostaa esim. Varavävyt-palvelusta.
Niin että akat kyselee reiäntekijää (oikeasti lihaporaa) porakoneen kanssa vähän "avittamaan"?
Monelle naiselle olen käynyt hillopurkit aukaisemassa 😙
M37
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia ne miehet ovat. Kaikki tulkitaan munalla.
Maailman paras tulkki! Sopii kaikkeen ja tulkkaa aina kaiken oikein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia ne miehet ovat. Kaikki tulkitaan munalla.
Maailman paras tulkki! Sopii kaikkeen ja tulkkaa aina kaiken oikein!
Niin se on, kun aivoja ei ole.
Ei ne ole kutsuja seksiin.. voi hyvänen aika.
Varmaan moni tumpelo tarvitsee oikeasti apua jossakin asiassa, lisäksi nainen ehkä siinä etsii myös uusia ihmissuhteita. Toki se, että pyynnössä ilmaisee olevansa vapaa, vihjaa myös seksisuhteen mahdollisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noita seksikutsuja jonkin verran tulee. Aikanaan, kun itse erosin, niin tuli pyyntöjä tulla auttamaan ties missä. Ja muutaman kanssa päädyttiin sänkyyn. M43
Oletpa typerä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan moni tumpelo tarvitsee oikeasti apua jossakin asiassa, lisäksi nainen ehkä siinä etsii myös uusia ihmissuhteita. Toki se, että pyynnössä ilmaisee olevansa vapaa, vihjaa myös seksisuhteen mahdollisuudesta.
Joo kunhan kukaan ei rynni sinne ajatuksella, että seksiä irtoaa. Avunpyyntö voi tarkoittaa ihan vaan sitä mitä siinä sanotaan, eikä mitään piilomerkityksiä.
Kyllä ne on seksikutsuja. Olen käynyt "auttamassa" parikin kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noita seksikutsuja jonkin verran tulee. Aikanaan, kun itse erosin, niin tuli pyyntöjä tulla auttamaan ties missä. Ja muutaman kanssa päädyttiin sänkyyn. M43
No kerro nyt lisää. Päädyitte sänkyyn siis, ensin naputtelet jonkun taulun seinään ja sitten nainen tarjoaa seksiä vai miten ne kuviot meni? Ehkä muistelet jotain aikuisviihdeleffaa.
Naulasin taulua seinään, nainen totesi että onpa täällä kuuma, yhtäkkiä hän olikin alasti ja tyydytti itseään vibraattorilla. Siitä se sit lähti, yksi asia johti toiseen..
M43
ahhahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Pullaa pöytään tai hame korviin.
Tehoaa yleensä, mistä ne naiset siihen hätään pullaa taikoisi?
Nuo on tätinaisten tekniikoita. Nuoret jakaa nykyään irtopillua somealustojen kautta.
Ei sua paljoa tar. vi .ttu.
Fiksu nainen. Laitatti ne työt sulla.
Säälistä hetken vain ainoastaan sun tyhjennyspussina. Ne max kolme työntöö ja tyhjänhullu tuijotus. Onneksi oli kortonki.
Hommat tuli kodissa fiksattua.