Ulkosuomalainen nuori nainen kyselee onko Helsingissä alueita joihin et menisi ilman miestä lyhyessä hameessa ja topissa vaikka hellepäivä?
Kommentit (56)
Maailma muuttuu 15 vuotta sitten ei sellaista paikkaa Helsingistä löytynyt
Kauppatieteen opiskelijoiden kerhotilaan tai jatkoille. Taitaa teekkareillakin pari välteltävää kerhoa olla.
Haluaa ilmeisesti tietää missä Hesassa on ns konttori eli punaisten lyhtyjen katu.
Vierailija kirjoitti:
Haluaa ilmeisesti tietää missä Hesassa on ns konttori eli punaisten lyhtyjen katu.
Onko liian vaikea antaa asiallisia vastauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen väliä vaatteilla on?????
Kokeileppa mennä vaikka Marseillen lähiöön LOL
Auttaako vaatteet siinä? Minua on ahdisteltu, kun päällä oli pitkät housut, peittävä paita ja takki.
Vaatteet eivät pysäytä muslimeja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan tullut sellaista aluetta vastaan Helsingissä.
Savonlinnassa joku setämies hipaisi reittäni muka vahingossa. Ainoa ahdistelukokemus koskaan.
Good for you. Minua on ahdisteltu vaikka en paljasta pintaa koskaan edes näytä vaan pukeudun konservatiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
En menisi Itäkeskukseen.
Ai koska saattaa tulla vilu kauppakeskuksen ilmastoinnin takia?
En menisi minnekään minihameessa, koska muuten penikseni pilkottaisi ja siitä voi tulla sanomista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen väliä vaatteilla on?????
Kokeileppa mennä vaikka Marseillen lähiöön LOL
Luulin että on keskustellaan Helsingistä.
En menisi Itikseen. Mitenkään paikallisia millään tavoin tuomitsematta.
Karmean näköistä työkaveria seurasivat ihailijat kotiin, ihmettelin. Menin häntä 15 vuotta vanhempana paikalle ja minulle vilkutettiin ja huhuiltiin useilla paikoilla Hrr.
Saakelin persut ja ikuinen sairas pakkomielle miettiä missä vaaleat naiset kohtaa seksuaalista väkivaltaa tummiien miesten taholta. Taidatte itse hinkua sitä mustaa munaa peppuunne kun noin saakelisti kiinnostelee.
Jos naisella ei ole mustaa säkkiä päällä, se tulkitaan "merkiksi". Kannattaa vaihtaa mustaan säkkiin - ei enää vaikeuksia valita päivän asua ja sopiii hyvin hellepäiviinkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella ei ole mustaa säkkiä päällä, se tulkitaan "merkiksi". Kannattaa vaihtaa mustaan säkkiin - ei enää vaikeuksia valita päivän asua ja sopiii hyvin hellepäiviinkin.
Lopeta nyt jo typerä Persueinari Peräseinäjoelta!
Vierailija kirjoitti:
Saakelin persut ja ikuinen sairas pakkomielle miettiä missä vaaleat naiset kohtaa seksuaalista väkivaltaa tummiien miesten taholta. Taidatte itse hinkua sitä mustaa munaa peppuunne kun noin saakelisti kiinnostelee.
Kaikki teikälöiset vihaavat ihmidiä jotka kertovat miten muslimimiehet käyttäytyvät
Alankomaista Usahan muslimien mu*hauhkauksia paennut islamin jättänyt somalinainen Ayaan Hirsi Ali kertoo:
Ayaan Hirsi Alin uuden kirjan nimi Prey (Saalis) viittaa naisiin muslimimiesten hyväksikäytön uhreina. Käännän tähän näytteeksi luvun The Clock Turns Back (Kellot kääntyvät takaisin).
Olemme länsimaissa tottuneet näkemään naisia kaikkialla. Työtovereina, matkustajina busseissa, asiakkaina ravintoloissa, lenkkeilemässä ja kaupan myyjinä. Naisia on myös enenemässä määrin korkeissa asemissa kuten pääministereinä, poliitikkoina, tuomareina, johtajina ja esimiehinä. Vuoden 1990 luvun jälkeen syntynyt länsimainen nainen pitää tätä itsestäänselvyytenä. Hän ei pidä kävelemistä kouluun tai istumista kahvilassa liberalismin riemuvoittona. Mutta eräillä länsimaisten kaupunkien alueilla saattaa havaita jotain outoa: missään ei näy naisia, tai vain hyvin harvoja.
Kun kävelee tietyissä naapurustoissa Brysselissä, Lontoossa, Pariisissa tai Tukholmassa, huomaa yllättäen, että siellä näkyy ainoastaan miehiä. Kauppa-apulaiset, tarjoilijat ja asiakkaat kahviloissa ovat kaikki miehiä. Läheisessä puistossa ainoastaan miehet ja pojat pelaavat palloa. Kerrostalojen julkisissa tiloissa ainoastaan miehet juttelevat, nauravat ja tupakoivat. Maanosassa, johon miljoonat turistit matkustavat vuosittain nähdäkseen kauniiden naisten pukeutuvan viimeisimpiin muotiluomuksiin, tämä vaikuttaa hieman oudolta. Mitä naisille on tapahtunut? Mikseivät he enää istu kadunvarren kahviloissa tai rupattele kadunkulmassa?
Vastaus on, että osa naisista on itse poistunut kyseisistä kortteleista, toiset on ajettu pois ja loput ovat kotona, poissa silmistä. Kun suurin osa naisista on poistunut julkisilta paikoilta, ne harvat, jotka ovat jäljellä, pistävät silmään ja herättävät paikkakunnan miesten huomion. Muodollisesti mitään sukupuolierottelua ei ole, mutta epämukavuus ja haavoittuva olo saa jokaisen yksinäisen naisen vapisemaan ja ajattelemaan "tänne en enää tule".
Näiden kortteleiden naiset on ahdisteltu pois julkisilta paikoilta. Iästä tai ulkonäöstä riippumatta naiset, ja erityisesti yksin kulkevat naiset, saavat saman kohtelun. Itsepintainen ahdistelija saattaa seurata naista, kosketella häntä tai estää hänen kulkunsa. Jos nainen vaikuttaa haavoittuvalta, jotkut miehet menevät pidemmälle: ottavat naisen kohteekseen, ympäröivät hänet ja pelottelevat häntä, kähmivät, riisuvat vaatteita, tai pahempaa.
Sellaiset tapahtumat ovat yhä yleisempiä. Naiset ja tytöt kertovat joutuneensa ahdistelluiksi käydessään kaupoissa, kouluissa ja yliopistoissa, uimahalleissa, yökerhojen vessoissa, puistoissa, festivaaleissa ja pysäköintialueilla. He kertovat, etteivät paikalliset kadut ja julkiset paikat ole enää turvallisia. Ja että heidän ahdistelijansa eivät edes häpeä ahdisteluaan....
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Sebastian Tynkkynen sentään on ryhtynyt avoimesti toteuttamaan tätä persumiesten yleistä fantasiaa. Muillekin tekis hyvää kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hädänpäivää, jos muistaa ottaa avainnipun mukaan ja kilistellä sitä.
Täytyy varoa, ettei heppu kiskaise avaimia kädestä.
Eivät nuoret naiset pukeutuu Helsingissä noin naisellisesti.
Olen ulkomaalainen mies ja asunut Suomessa jo vuosikymmeniä.
Keskustasta länteen vähemmän?