Alkaa naapurin paneminen ottaa päähän!
Naapuritalossa asuu noin nelikymppinen eronnut nainen ja äijät vaihtuu melkein päivittäin. Nyt kun ollut lämmintä, niin pitävät ikkunoita auki. Pari päivää sitten oltiin lasten kanssa ulkona ja hirmuinen voihkinta ja rynkytys kuului meille asti! Oli tosi kiva kun nelivuotias kyselee että sattuuko naapurin tätiin.
Tänä aamuna käytin koiraa ulkona seiskan jälkeen, niin auto vaihtunut pihassa ja sama läiske käy. Tolkuton uikutua kuului heti kun avasin oven. Varmaan käytävä laittamassa kohta heippalappu postilaatikkoon ja sukupuolitautiklinikan esite.
Kommentit (23)
Kiinnostaa, onko naapurin naisella innie vai ulkonevat sisemmät häpyhuulet?
En siis ole yksi nistä naapurissasi vierailleista miehistä, vielä. Anna osoite.
Taitaa itselläsi pitkä kuiva kausi alkanut ärsyttää
Antaakohan rahasta, jos miehet kerran vaihtuu?
Voisiko saada osoitetta? Olen ollut ilman jo 5 vuotta. Jos annat, vien matkaradion ja soitan sitä täysillä. Tiedät mitä teemme, mutta et erota huutoa enää.
Sama vaiva täällä. Yläkerran ikäneito on kevään aikana aktivoitunut ja rynkytyksen säestämää uikutusta kuuluu lähes päivittäin.
Just niin, laita osoite tänne, niin kohta saada naapurin muijalta puute pois 😋
Mene soittamaan ovikelloa, kun sessio alkaa ja pyydä hoitamaan homman hiljaisemmin.
pyydää käyttämän suupaloa niin pysy hiljaa jos ei riitä niin omat pikkarit vaan suuhun niin hiljenee tarpeksi.
Taitaa mammaa ärsyttää, ku itsellä ei oo niin hyvä seksielämä ;)
sanot vaan lapselle, että kuulostaa siltä, että on raskaampaa jumppaa menossa ja että ihminen voi joskus äänellä voimakkaan ruummillisen rasituksen aikana
Vie liukkaria iso purkki, niin isoin kitkanautinto saadaan himmenemään.
En minä pidä naapureitten panemista pahaksi ollenkaan. Etenkin kun ovat naisia ja kauniita sekä pitävät suunsa kiinni.
Kerro edes mikä kaupunki ja kaupunginosa on kyseessä.
Kun mun naapurista kuuluun nussimisen ääniä, niin alan itse runkkailla ja kuuntelen.
Sano nelivuotiaalle, että tekevät sen väärin jos ei vähän satu.
Vierailija kirjoitti:
Sama vaiva täällä. Yläkerran ikäneito on kevään aikana aktivoitunut ja rynkytyksen säestämää uikutusta kuuluu lähes päivittäin.
Meillä vastaava vetää röökiä, kerjää lisää naapureilta ovia koputellen, yskii, räkii ja kolistaa outoina aikoina.
Mieluummin kuuntelisin vaikka sitä seksiä.
Naapurilla taitaa olla märkä pillu