Miehen tuottamat pettymykset
Minkälaisia pettymyksiä teidän miehet ovat tuottaneet ja mikä on ylittänyt sietorajan? Minkälaista kohtelua ette mieheltä hyväksy?
Uudella miesystävälläni näyttää vpk-jutut menevän ohitse jo suunnitellun yhteisen ajanviettomme, nyt on jo kolmasti käynyt niin.
Joskus taas haluaa mennä kavereidensa kanssa frisbee-golfaamaan, vaikka minä haluaisin olla hänen kanssaan. Onko tämä ns. red flag siitä, että mies on sovinisti eikä pidä naisia samanvertaisina? Tulenko huomaamaan, että hän ei toteuta toiveitani?
Olen pohtinut kovasti, kannattaisiko minun lähteä suhteesta jo nyt, ennen kuin on liian myöhäistä.
Kommentit (46)
Miehen tekemä aloitus. Nuoren miehen, koska frisbeegolf on mainittu. Taitaa olla sen, joka muutenkin jauhaa miesvihasta palstalla. Sitä kun ei ole, niin sitä keksitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen äitienpäivä oli aika pettymys. Olin elänyt siinä uskossa, että se on juhlapäivä jolloin äitiyttä jotenkin juhlistettaisiin. Saisi itse äitinä vaikean raskauden, synnytyksen ja vauva-arjen jälkeen kerrankin hemmottelua, omaa aikaa tai edes jotain kivaa.
Mies ei pistänyt tikkuakaan ristiin asian eteen vaan totesi etten ole hänen äitinsä, joten miksi olisi hänen asiansa järjestää yhtään mitään, sehän on lapsen asia? Joo vauvahan se valmistaa aamupalan jne. Eipä kyllä toivottanut hyvää äitienpäivää edes omalle äidilleen.
Tuollaiset käytöstavat ovat peräisin miehen lapsuudenkodista. Jos siellä ei ole huomioitu perheen äitiä millään tavalla, ei sitä tule tapahtumaan myöskään poikien suhteissa. Ennen vakiintumista kannattaisi kiinnittää huomiota, millainen on anopin ja apen suhde, koska se ennakoi tulevaa. Kun oma appi muisti vaimoaan kaikkina
Ei ole opittu. Appiukko vie anopille kukkia aina merkkipäiinä ja muina erikoispäivinä, kuten esim. naistenpäivä tai ystävänpäivä. Huomioi muutenkin anoppia, ja tekee kotihommia. Ostaa tälle kivoja yllätyslahjojakin. Vie syömään, ja liikkuvat yhdessä (hiihto, pyöräily, kävely). Heidän poikansa ei tee mitään näistä.
Serkkuni on myös pettynyt jokaiseen mieheen, jonka kanssa on kokeillut parisuhdetta. Minusta miehet ovat vaikuttaneet ihan tavallisilta ja serkku on kieltämättä joissain asioissa vähän turhankin vaatelias, mutta enhän minä ole neljän seinän sisällä näkemässä suhteen oikeaa patologiaa. Usein kumppanin väärin kohtelu tapahtuu muilta salassa. No jokin rumasti hänelle/hänestä puhuminen voisi kieliä jotain, mutta tätä on tainnut tapahtua lähinnä toisin päin. Serkku taitaa olla nyt 34, kello tikittää.
Vierailija kirjoitti:
Lepakot taas fläpättää - fläpäti fläpä 🖕
Kalikka kalahti🤭
Pettymykset on ihan yksin sinusta lähtöisiä. Sovittele asiat miehen kanssa ja tee omat päätöksesi ja ehdota miehelle.
ÄLÄ KOSKAAN aseta omia odotuksiasi liian korkealle, siitä seuraa pettymys....
Mieshän se tässäkin oli valinnan tehnyt ja valinnut itselleen tossukka naisen.👍