Onko kukaan saanut jo 2007 äitiyspakkausta kun huutonetissä on jo myynnissä uusi haalari!?
Kommentit (35)
Ja en ole vielä saanut pakkausta. sanoin kelaan että otan vastaan vasta uuden paketin sanoivat että lähettävät/tilaavat sen maaliskuun alussa kun uusi tulee jakoon nyt minua jännittää minkälainen se mahtaa olla. Oliko odottamisen arvoinen?
Vierailija:
Eikös se silloin vaihdu?Jännittää, kaverilla tulee 154 pv juuri tuohon vaihdon yhteyteen, että kumman paketin hän saa...
On aivan upee paketti värit hieman erilaiset. Näyttää ihanalta. soitinkin kelaan että otankin paketin kun uusi tulee jakoon.
Miten tämä äp on vuosien varrella muuttunut.
Esim. miten 90-luvulla oli vaan toppapuku ja joku päähine siihen, ja sitten olisko ollut -99 kun alkoi tulla että toppapuku ja päähine ja töppöset ja käsineet ovat samaa " sarjaa" .
Laittiaisivat sen makuupussinkin samaa " sarjaa" haalarin ja tarvikkeiden kanssa (jonain vuonna oli ollutkin) se olis kivaa.
jo nähtävillä, mä en ainakaan usko ja KELAn sivuilla on vaan 2006. Eiks ne uudet tule vasta joskus maaliskuussa?!?!
luonnonvalkoista beigeä turkoosia limeä tosi nätti
Itsekin olen miettinyt josko ottaisin pakkauksen ja myisin mutta en taida jaksaa nähdä vaivaa.
Miksi se sit on laittanut 2007!! Höh!! Meninpäs lankaan!! =))
Eikös se silloin vaihdu?
Jännittää, kaverilla tulee 154 pv juuri tuohon vaihdon yhteyteen, että kumman paketin hän saa...
maaliskuussa tulee uudet pakkaukset jakoo, kunhan vanhat saadaan ensin alta pois :)
t.2
Vierailija:
Jännittää, kaverilla tulee 154 pv juuri tuohon vaihdon yhteyteen, että kumman paketin hän saa...
Mutta ihmetyttää kun ei missään ole ollut vielä kuvia eikä kukaan tiedä miltä näyttää?