Miehen naispuoleinen työkaveri kysellyt mieheltä iltasuunnitelmia tekstiviesteillä
Oli miehellä eilen puhelin keittiössä ruoanteon yhteydessä latauksessa kun hänen naispuoleinen työkaverinsa kyseli iltasuunnitelmia.
Enkä avannut puhelinta, viestin ensimmäiset sanat näkyivät näytön yläreunassa sen saavuttua.
Mieheltä kysyin mikä on homman nimi, mutta hän väitti ettei tiedä mitään eikä päivisin ole mukamas ollut mitään puhetta mistään.
Minulta iski jalat alta enkä oikein tiedä enää ketä uskoa. Puolet kavereista sanovat että mies pettää, puolet sanovat naisen haluavan väkisin miestäni. Miten ratkaista tilanne fiksusti? Vinkkejä?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi ulkonäöllisesti sellainen, että joku nainen voisi hänestä kiinnostua oikeasti?
Höh no sillä ole väliä. Mun miesystäväni on ihan hölmönnäköinen, mutta sillä on hyvältä kuulostava koulutus ja esittää olevansa urheilullinen. Ei ne muut tiedä että valehteleva juoppo se on.
Miesystäväksesi kelpaa siis sellainen, jolla on hyvältä kuulostava koulutus ja esittää urheilullista.
Mammakuoro hurraa ja yläpeukuttaa.
Ei vaan minulle nuo olivat miinuksia, pelkäsin etten kelpaa. Mutta sitten tulikin ilmi että on elämäntapatyötön ja urheilullisuutta en osannut oikein varoa. Mutta nämä houkuttavat useita naisia. Miksi luulet että minä olisin näiden vuoksi lähestynyt? Ei, olen vaan yrittänyt miettiä miksi kaljuuntuva vähän hölmön näköinen 50+ mies saa muiltakin naisilta lähestymisiä niin paljon.
Toiset on luotettavia, sinä et, ap. Miksi puolisosi pitäisi olla?
Lopeta ensinnäkin miehesi puhelimen kyttääminen vaikka siihen kuinka tarjoutuisikin tilaisuus ja "oli ihan pakko katsoa".
Toisekseen miehesi ei voi olla vastuussa siitä mitä joku hänelle tekstaa tai tietää onko jollakulla kenties taka-ajatuksia tai jopa jonkinlaista kiinnostusta. Hän vastaa vain omista tunteistaan ja tekemisistään.
Kolmanneksi tuollaiseen viestiin voisi olla niinkin viaton syy kuin se, että tämä työkaveri halusi nakittaa miehelle työvuoronsa tai vaikka jonkun presentaationsa ja kyseli siksi onko suunnitelmia.
Mutta joo. Jos kerran sinulla ei ole parisuhteen vaatimaa luottamusta mieheesi ja esim kaveriesi tai jopa palstalaisten mielipiteet menee hänen sanomansa edelle niin parempi on, kun pistät lusikat jakoon. Tuollaisella parisuhteen irvikuvalla ei teistä kumpikaan tee yhtään mitään.
n. 85% kaikista lapsista on ns. käenpoikasia. Niin luotettavia naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi ulkonäöllisesti sellainen, että joku nainen voisi hänestä kiinnostua oikeasti?
Höh no sillä ole väliä. Mun miesystäväni on ihan hölmönnäköinen, mutta sillä on hyvältä kuulostava koulutus ja esittää olevansa urheilullinen. Ei ne muut tiedä että valehteleva juoppo se on.
Miesystäväksesi kelpaa siis sellainen, jolla on hyvältä kuulostava koulutus ja esittää urheilullista.
Mammakuoro hurraa ja yläpeukuttaa.
Ei vaan minulle nuo olivat miinuksia, pelkäsin etten kelpaa. Mutta sitten tulikin ilmi että on elämäntapatyötön ja urheilullisuutta en osannut oikein varoa. Mutta nämä houkuttavat useita naisia. Miksi luulet että minä olisin näiden vuoksi lähestynyt? Ei, olen vaan yrittänyt miettiä miksi kalj
50+ kaljuuntuva elämäntapatyötön on naisten mieleen? Saa paljon lähestymisiä? 0/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, mikäli työkaveri (tai joku muu) haluaa vain suhteen varatun kanssa. Siinä se varattu sana on kimmoke, ei ulkonäkö tms.
No kyllä se ulkonäkö on siinä ratkaiseva, kuten missä tahansa muussakin tilanteessa. Jos miehesi on lyhyt ja kalju, niin periaatteessa mahdollisuuksia ei ole.
Ei pidä paikkaansa. Toiset naiset tietävät, että varmimmin pettämisiin lähtevät mukaan juuri ne vähemmän viehättävät miehet, jotka ovat niin otettuja toisen huomiosta ja teeskennellyistä kehuista.
Miksi ihmeessä joll
Miksi ihmeessä jollain naisella olisi tarve saada joku ruma mies lähtemään pettämisiin? Tarjolla on vaikka kuinka paljon täydellisiäkin hiusrajoja ja vatsalihaksia.
Milloin lähdet etsimään sitä omaa vatsalihaskultaa Grindristä tai Herculeksesta, Hiusrajakki?
Naisten on hyväksyttävä se, että jos he seurustelevat high value -miehen kanssa, niin tämä mies tulee harrastamaan seksiä myös muiden naisten kanssa.
Alle 180cm kiltti mies todennäkäisesti olisi uskollinen, mutta ikävä kyllä naisten silmissä tällainen mies ei juurikaan herätä mielenkiintoa.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Tuorein luku on 122% siellä yandexissa, joka sinun nurkillasi on se toimiva hakukone.
Suurin osa kommentoijista on tietenkin meitä naisia ja yleinen mielipide on heti, että mies ilmanmuuta pettää. Voihan näinkin olla, mutta tiedän myös että nykyään on melko "päälle käyviä" suoraan ehdottelevia naisia olemassa. On sekin ihan mahdollista, että miehesi on ihan syytön, joten älä nyt suoriltakäsin heitä häntä pihalle. Vaadi kunnon keskustelua ja pyydä vaikka näyttämään puhelimensa muut viestit, jos hänellä ei ole salattavaa, hän näyttää.
Ei työviestejä mihinkään kännykkään lähetetä, vaan Slackiin.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kommentoijista on tietenkin meitä naisia ja yleinen mielipide on heti, että mies ilmanmuuta pettää. Voihan näinkin olla, mutta tiedän myös että nykyään on melko "päälle käyviä" suoraan ehdottelevia naisia olemassa. On sekin ihan mahdollista, että miehesi on ihan syytön, joten älä nyt suoriltakäsin heitä häntä pihalle. Vaadi kunnon keskustelua ja pyydä vaikka näyttämään puhelimensa muut viestit, jos hänellä ei ole salattavaa, hän näyttää.
Itse heittäisin epäluuloisen ja selvästi sairaalloisen mustasukkaisen naisen pihalle jos se VAATISI yhtään mitään.
Jos olet rumempi kuin se miehen nais kaveri niin mies pettää varmasti. Ei kukaan huvikseen kysele illan viettotapoja.
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse kuulua niihin. Kuulemma.
"50+ kaljuuntuva elämäntapatyötön on naisten mieleen? Saa paljon lähestymisiä? 0/5."
No höhlä, ei ne naiset sitä tiedä. Somessa julkaistaan vanhoja kuvia ja tietty on se koulutus... nuo naiset luulevat varmaan että on töissä. Ja urheilee hulluna, kun se kuva on vuosien takaa, ikään kuin tänäänkin olisi käynyt hiihtämässä 20 km. No ei nyt tänään, on meilläkin jo viikko sitten hiihtokelit menneet ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse heittäisin epäluuloisen ja selvästi sairaalloisen mustasukkaisen naisen pihalle jos se VAATISI yhtään mitään.
Kommenttisi kertoo pelosta.
Laittaisin nyt heti kovan kovaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta ensinnäkin miehesi puhelimen kyttääminen vaikka siihen kuinka tarjoutuisikin tilaisuus ja "oli ihan pakko katsoa".
Toisekseen miehesi ei voi olla vastuussa siitä mitä joku hänelle tekstaa tai tietää onko jollakulla kenties taka-ajatuksia tai jopa jonkinlaista kiinnostusta. Hän vastaa vain omista tunteistaan ja tekemisistään.
Kolmanneksi tuollaiseen viestiin voisi olla niinkin viaton syy kuin se, että tämä työkaveri halusi nakittaa miehelle työvuoronsa tai vaikka jonkun presentaationsa ja kyseli siksi onko suunnitelmia.
Mutta joo. Jos kerran sinulla ei ole parisuhteen vaatimaa luottamusta mieheesi ja esim kaveriesi tai jopa palstalaisten mielipiteet menee hänen sanomansa edelle niin parempi on, kun pistät lusikat jakoon. Tuollaisella parisuhteen irvikuvalla ei teistä kumpikaan tee yhtään mitään.
Juu, ja seuraavassa kommentissa todennäköisesti päivitellään sitä, kuinka sinisilmäisiä naiset ovat ja että kaikki miehet pettävät tilaisuuden tullen. Luottamus on sinisilmäistä ja jos taas on valpas , tekee se parisuhteesta irvikuvan. Valitse siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä takana jotain muutakin kuin yksi viestin alku vai mistä nuo kaverisi on tuollaisiin päätelmiin päättynyt?
Pyydät nähdä koko viestin, jos vaikka tälläinen.
Moi, onko sulla iltasuunnitelmia tälle illalle, jos ei, niin ehditkö katsoa valmiiksi kohdan x, y ja z niihin muistiinpanoihin joita tänään käytiin työssä läpi. Päästään sitten maanantaina heti aisiaan, kun on se aamupalaveri. (tässä yksinkertaistettu esimerkki, viestistä jonka itse olen lähettänyt kerran).
Pasi, se kirjoitetaan naispuolinen.
Ja tunnustit juuri viestintäsalaisuuden rikkomisen. (Rikoslaki)
Et ainoastaan lue toisen viestejä vaan levität niitä edelleen.
Se on yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys. (Rikoslaki).