Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kesällä muka saa käyttää mustia vaatteita?!

Vierailija
17.05.2024 |

minä käytän aina eikä ole kuuma!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa käyttää. Musta imee lämpöä pois kehosta. Esim. väljä musta mekko on oikein vilpoisa kesähelteellä.

Ei oo vilpoinen. Iso ero sillä olenko töissä pihalla mustalla vai vaalealla vaatetuksella. Kyllä alkaa musta kuumottaa. 

Vierailija
22/26 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein kuumimmissa maissa pukeudutaan mustiin kaapuihin. Tietävät kyllä mikä on parasta helteessä.

Jostain syystä tietyissä arabimaissa naisilla on mustat kaavut, miehillä valkoiset (jos kaapua).

Tänään katselin kun mustat kaavut päällä naiset kulkivat, vain vähän kasvot näkyivät ja pulloposket oikein korostuivat. Hellettä +27. Voiko rumempaa ja naista rumentavampaa asua olla? Se kai on tarkoituskin, ettei kukaan vaan vie sitä omaa naista... 🥴

Varsinkin kun näkee noita n i q a b iin pukeutuneita, joista ei näy kuin silmät. Huhhuh

Sellainen oli eräässä päiväkodissa töissä. Lapset pelkäsivät. 😒

Ehkä ei kannata pahemmin kiinnittää huomiota noihin ni qabi ym. juttuihin, tuntuu että niitäkin viljellään tarkoitushakuisesti, että katsokaas nyt mitä kirjoituksia. Voi instigaattori vaikka itse pistellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö halua vaihtelua?

Itse tilasin juuri mustia paita puseroita ja sinne alle voi laittaa jotain värikästä

oikea suunta.

Vierailija
24/26 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän muuten mustia vaatteita, mutta kesähelteellä ei pysty. Ne imevät kuumuutta. Joskus nuorena piti kulkea mustissa farkuissa kesät talvet 🥵

Vierailija
25/26 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikan fanittajat luulevat, että kreikkalaiset tykkäävät, kun turistilla on mustat vaatteet. Asia on päin vastoin. Kreiikkalainen nainen pukeutuu mustiin, kun hänellä on suruaika. Kun muistojuhla on pidetty noin 4kk kuluttua, niin mustaleski pukeutuu normaalisti.

Vierailija
26/26 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missähän näin on sanottu, että mustiin pukeutuminen on kesällä kielletty? Siitä vaan verhoamaan itsesi mustiin vaikka päästä varpaisiin, jos niin haluat. Itse koen, että kesäkuumalla vaaleampi sävyiset vaatteet on vilpoisammat ja siksi mukavammat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi