Minkälainen käsiveska saa pääsi kääntymään?
Kommentit (69)
Metalliset raamit ja läpinäkyvä muovi, siis että pystyis näkemään mitä siellä on sisällä.
Puusta tehty.
Eipä tule nyt muita mieleen. En ole tuollaisia koskaan nähnyt, mutta kyllä kiinnittäisin niihin huomiota, jos näkisin.
Joku mopsista tehty, joka elää vielä ja haukkuu ja murisee.
Semmoinen jännäkuvioinen, tai hyvin kiiltävä, erikoisen värinen? Muuten en huomaa mitään laukkuja :D Omani ovat tylsän mustia että sopivat joka asuun.
Merkki: mies
Malli: tumma ja komea
Jos olis kouluttanu koiransa kantamaan sitä käsilaukkua suussaan, niin siihen kiinnittäisin huomion.
Olen pahoillani, kenenkään veskat eivät kiinnosta yhtään, en edes tunnista mitään merkkilaukkuja. Itselläni on ollut jo useamman vuoden kantovälineenä musta pikkureppu, ostettu kirpparilta 5 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus etelänreissuilla näkee kivoja, värikkäitä laukkuja joihin kiinnittää huomiota. Mä tykkään sellaisista, missä on kuvioita, painokuvia, blingiä, tupsua ja hapsua.
Desingual on merkkinä varmaankin sellainen, josta saattaisit pitää?
Joo, mulla on useampi Desigualin laukku, mutta tykkään vieläkin värikkäämmistä ja erikoisista. En ole välttämättä minkään tietyn brändin, vaan ihan yksittäiskappaleita. Muutaman sellaisen olen ostanut Intiasta, Espanjasta ja Meksikosta ja pari tilannut Kiinasta. Mulla on paljon laukkuja 😁
Joku neonkeltainen tai iso pinkki laukku voisi herättää katseen. Ruokakaupan kestokassit kiinnityävät eniten huomiota. Itse käytän myös Tokmannin rekka-autokassia. Se on poikalasten suosikki.
Vierailija kirjoitti:
En tunnista merkkejä, mutta kaikki söpöt ja värikkäät. Myöskin kaikki Muumi-laukut, -reput ja -kassit. :D
Ulkomailla tyylikkäät naiset kantaa tyylikkäitä merkkilaukkuja, joko logoilla tai ilman mutta ne näyttää aina hyvin valmistetuilta ja kestäviltä ja niiden kantajat ovat vakuuttavan näköisiä muutenkin.
Näen näitä työmatkoilla harva se viikko, kun käyn monissa eurooppalaisissa isoimmissa kaupungeissa.
Suomessa näkee järkyttävän rumia ja halvan näköisiä kangaskasseja, toisaalta ne sopii oikein hyvin ryhdittömälle, tyylittömälle pottusäkki-kansalle.
No ainakin nämä: Louis Vuitton, Marc Jacobs, Celine, Saint Laurent, Chanel, Valentino, Balenciaga, Gucci, Fendi, Hermes.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin nämä: Louis Vuitton, Marc Jacobs, Celine, Saint Laurent, Chanel, Valentino, Balenciaga, Gucci, Fendi, Hermes.
noiden lisäksi Chloe, Goyard ja Versace.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunnista merkkejä, mutta kaikki söpöt ja värikkäät. Myöskin kaikki Muumi-laukut, -reput ja -kassit. :D
Ulkomailla tyylikkäät naiset kantaa tyylikkäitä merkkilaukkuja, joko logoilla tai ilman mutta ne näyttää aina hyvin valmistetuilta ja kestäviltä ja niiden kantajat ovat vakuuttavan näköisiä muutenkin.
Näen näitä työmatkoilla harva se viikko, kun käyn monissa eurooppalaisissa isoimmissa kaupungeissa.
Suomessa näkee järkyttävän rumia ja halvan näköisiä kangaskasseja, toisaalta ne sopii oikein hyvin ryhdittömälle, tyylittömälle pottusäkki-kansalle.
Minkä maalainen sä olet? Puhut ainakin hyvin suomea 👏
Vierailija kirjoitti:
Joku neonkeltainen tai iso pinkki laukku voisi herättää katseen. Ruokakaupan kestokassit kiinnityävät eniten huomiota. Itse käytän myös Tokmannin rekka-autokassia. Se on poikalasten suosikki.
Mutsi kato! Mr. Tokmannin kassi! :D :D
Ei mitään tunnettua brändiä, ei näkyvää logoa tms!
Käsintehty, nahkaa, kaunis ja tarkoituksenmukainen.
Oma lempparini löytyi vuosia sitten Venetsiasta pienestä nahkapajasta. Ei tule toista vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, ettei liian hieno laukku riitele portusäkkien olemuksen kanssa, niin ei sinun tarvitse siitä vetää herneitä nenään. Toivotaan, että pääset asumaan tyylikkäiden maahan ja joudut vain harvoin, jos koskaan, käymään Suomessa
Pätteri Orpon nenäkarvahomesienilaukku
En tiedä käsilaukuista mitään. Itselläni on jokin Prisman halpislaukku. Jos jotain katsoisin, niin ehkä sellaista kaunista ja värikästä gobeliinilaukkua.
Yhdellä tytöllä oli Kermit-sammakko laukku.