Muistatteko jumppa Annen
Kommentit (53)
Anne Sällylän hikiseen perseeseen teki mieli paneskella jumpan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Meidän liikanope oli se toinen jumppaaja, Eeva.
Eeva olikin minun suosikki noista.
M
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mies jätti sen. Se tapahtui yhtäkkiä, jäi miehen lompakkokin hattuhyllylle. Mies tuli kuitenkin hakemaan lompakon.
Ja eron jälkeen oli rahapula Annella lasten kanssa. Kohtalon oikusta kaikki kodinkoneetkin alkoivat vuoronperään hajoilla.
Vierailija kirjoitti:
joo muistan. Mulla on vieläkin sen jumppa c-kasetti.
Onko hyvä kuunelma?
On edelleen hyvännäköinen. Pitää edelleen jumppatunteja ja kävin keväällä hänen tunnillaan.
Muistan, tottahan toki, vaikka en koskaan jumpannut hänen tahdissaan. Kävin tanssikoulua, jumppasin ja urheilin muuten vain. Ja suurin osa meistä kasarin tytöistä jumppaa kyllä edelleen. Yksikään mun kavereista ei ole ylipainoinen, vaikka osalla on suht vaikeita sairauksiakin, esim. selkärankareuma. Ruokailutottumukset säilyvät lapsuudesta pitkälle vanhuuteen, samoin liikuntatottumukset. N58
Vierailija kirjoitti:
Muistan, tottahan toki, vaikka en koskaan jumpannut hänen tahdissaan. Kävin tanssikoulua, jumppasin ja urheilin muuten vain. Ja suurin osa meistä kasarin tytöistä jumppaa kyllä edelleen. Yksikään mun kavereista ei ole ylipainoinen, vaikka osalla on suht vaikeita sairauksiakin, esim. selkärankareuma. Ruokailutottumukset säilyvät lapsuudesta pitkälle vanhuuteen, samoin liikuntatottumukset. N58
PS. Ja kaikki olemme myös luomuja. Vaikka sitä taatusti epäiltäisiin, jos laittaisin tänne kuvia. Täällä on joku tai muutamia, joiden mielestä kaikki vanhemmat naiset ovat leikeltyjä ja täytettyjä, jos ovat vähänkin hyvännäköisiä, ei tartte edes olla nuoremmannäköinen. Kas kun se tai ne eivät ole tässä ketjussa jo kertomassa miten Anne muka on täytellyt itseään muovilla ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pallojumppa on huippu
Ihania luonnollisia naisia...Huoh.
Oi niitä aikoja.
Ketju oli kuitenkin Annesta, ei heistä!
Tuo tummahousuinen on Anne. Ei tosin Sällylä vaan Soini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on nuo 80-luvun naiset kyllä niin kauniita ja luonnollisia, ei tatuointeja, botoxia, ylipainoa
Koomisen näköisiä nuo säärystimet.
Mun katse kohdistui muihin kohtiin. Olihan tuo ihan seksy nainen.
oli mukava jumppa ohjelma. sais tulla tv jumppaa uudestaan iltaisin vaikka ja aamuisin.
Hän on 68- tai 69-vuotias. Viime syksynä näkyy olleen juttua ET-lehdessä ja on silloin ollut 68.