Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki alle 55 v naiset herttaisia, tahdikkaita, mukavia ja fiksuja

Vierailija
17.05.2024 |

Palstan kirjoittajien mukaan.   Naisryhmä 20-55 vuotiaat porukalla inhoaa ja vihaa naisryhmää 55+  joilla lisänimenä äiti tai anoppi.

Mitä tapahtuu yhdessä yössä naisille?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä boomerisukupolvessa ollaan oltu pershäröisiä jo nuoruudesta alkaen. 

Vierailija
2/10 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yli kuusikymppiset olemme voimakastahtoisia ja meillä on mielipiteitä. Ellei ääni kuulu, nousee volyymi! Niin!

- mummo65v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainahan sitä voi ruveta lattiamatoksi johon muut pyyhkii jalkansa mennen tullen ja palatessa. Ja koira kusee päälle. Elämä on valintoja eikä ikä ole mikään syy tai seuraus. Joten asiallisesti voi pitää puolensa oli ikä mikä hyvänsä.

Vierailija
4/10 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset, esimerkiksi poikieni tyttöystävät ja eri alojen ammattilaiset ja omat asiakkaani  kohtelevat minua ystävällisesti. Olen 54-vuotias. Minua on läpi elämäni yleensä kohdeltu hyvin. Harvat huonosti kohtelevat ovat pääsääntöisesti olleet miehiä. 

Vierailija
5/10 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55+, enkä ole äiti enkä anoppi. En ole kyllä koskaan ollut herttainen tai tahdikaskaan. 

Vierailija
6/10 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainahan sitä voi ruveta lattiamatoksi johon muut pyyhkii jalkansa mennen tullen ja palatessa. Ja koira kusee päälle. Elämä on valintoja eikä ikä ole mikään syy tai seuraus. Joten asiallisesti voi pitää puolensa oli ikä mikä hyvänsä.

Tuohan ei koske boomereita.  Heidän tulee olla lastensa ja miniöittensä lattiamattoja.  Hehän eivät ole yhtään mitään,  nuo suomen tuhoajat.

Vierailija
7/10 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on herttainen siihen asti kunnes huomaa miten hänen herttaisuuttaan on käytetty hyväksi ja sitten se loppuu. Yleensä ikä tuo varmuutta mielipiteisiin ja muutenkin.

Vierailija
8/10 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kohtaan ei ole koskaan nuoremmat naiset käyttäytyneet huonosti. Yleensä itsekin käyttäydyn hyvin muita kohtaan. Paitsi terveyskeskuksen ajnavarauksessa saatan kiroilla....

59v

Vierailija
9/10 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele tahdikas?

Vierailija
10/10 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele tahdikas?

Kiittää kauniisti rakentavasta palautteesta, kun anoppi kutsuu tätä pienitissiseksi ja kelvottomaksi imettäjäksi.