Kaikki alle 55 v naiset herttaisia, tahdikkaita, mukavia ja fiksuja
Palstan kirjoittajien mukaan. Naisryhmä 20-55 vuotiaat porukalla inhoaa ja vihaa naisryhmää 55+ joilla lisänimenä äiti tai anoppi.
Mitä tapahtuu yhdessä yössä naisille?
Kommentit (10)
Me yli kuusikymppiset olemme voimakastahtoisia ja meillä on mielipiteitä. Ellei ääni kuulu, nousee volyymi! Niin!
- mummo65v.
No ainahan sitä voi ruveta lattiamatoksi johon muut pyyhkii jalkansa mennen tullen ja palatessa. Ja koira kusee päälle. Elämä on valintoja eikä ikä ole mikään syy tai seuraus. Joten asiallisesti voi pitää puolensa oli ikä mikä hyvänsä.
Nuoret naiset, esimerkiksi poikieni tyttöystävät ja eri alojen ammattilaiset ja omat asiakkaani kohtelevat minua ystävällisesti. Olen 54-vuotias. Minua on läpi elämäni yleensä kohdeltu hyvin. Harvat huonosti kohtelevat ovat pääsääntöisesti olleet miehiä.
Olen 55+, enkä ole äiti enkä anoppi. En ole kyllä koskaan ollut herttainen tai tahdikaskaan.
Vierailija kirjoitti:
No ainahan sitä voi ruveta lattiamatoksi johon muut pyyhkii jalkansa mennen tullen ja palatessa. Ja koira kusee päälle. Elämä on valintoja eikä ikä ole mikään syy tai seuraus. Joten asiallisesti voi pitää puolensa oli ikä mikä hyvänsä.
Tuohan ei koske boomereita. Heidän tulee olla lastensa ja miniöittensä lattiamattoja. Hehän eivät ole yhtään mitään, nuo suomen tuhoajat.
Nainen on herttainen siihen asti kunnes huomaa miten hänen herttaisuuttaan on käytetty hyväksi ja sitten se loppuu. Yleensä ikä tuo varmuutta mielipiteisiin ja muutenkin.
Mua kohtaan ei ole koskaan nuoremmat naiset käyttäytyneet huonosti. Yleensä itsekin käyttäydyn hyvin muita kohtaan. Paitsi terveyskeskuksen ajnavarauksessa saatan kiroilla....
59v
Vierailija kirjoitti:
Määrittele tahdikas?
Kiittää kauniisti rakentavasta palautteesta, kun anoppi kutsuu tätä pienitissiseksi ja kelvottomaksi imettäjäksi.
Kyllä boomerisukupolvessa ollaan oltu pershäröisiä jo nuoruudesta alkaen.