Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikista existäni on tullut minulle riippakiviä

Vierailija
17.05.2024 |

Kytätään tekemisiä, jos sattuvat minut jossain näkemään. Ihme stalkkerointia, en ymmärrä. Olen joutunut estämään numeroita, koska kuvitellaan että voi viestiä tai soitella kuinka huvittaa. Eräskin yritti oikein tahallaan tehdä ongelmia uudelle suhteelleni viestimällä. Kun sanoin hänelle asiasta, niin vastaukseksi tuli vaan, että hän saa laittaa viestiä tai soitella, että se on mun uuden miehen ongelma, ei hänen. No ei se kyllä noin mene. Olen ollut nyt sinkku lähes 2 vuotta ja edellinen miesystävä jatkaa aina vaan satunnaista viestien laittamista, vaikka hän jätti minut. En ole vastannut kertaakaan mitään. Miksi pitää piinata, vaikka on itse halunnut eroon minusta?  Tuskin haluan enää koskaa mitään suhdetta, koska aina niistä saa vaan harmia päätyttyäkin. Minä en kuulu ihmisiin, jotka haluaa olla ystäviä tai jotain exien kanssa. Ystävinä kun ei ole erottukaan, niin miksi jäädä rypemään menneisiin. Kerran tätä yritin ensimmäisen pitkäaikaisen avokin kanssa, ja hän ymmärsi sen toivona palaamisesta yhteen. Syytti minua jopa harhaanjohtamisesta, vaikka yritin vaan olla kohtelias pysymällä väleissä. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heistä  saat hyvän ankkurin veneellesi.

Vierailija
2/3 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsket lopettaa viestittelyn, tai laitat poliisille ilmoituksen vainoamisesta, joka on rikos. Simple as that.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi viimeistä ihan ok, mut neljä ensimmäistä joille myös lapsia niin on melkoisia riippakiviä.  Saan vaan pieniä elatusmaksuja kun kaikki on työttömiäkin vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan