Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä ihmettä? En ole mikään naapuri kyylä, mutta naapuri käy vain päivällä kääntymässä kotona ja lähtee pois yöksi!!

Vierailija
17.05.2024 |

Ollut poissa jo kuukauden, siis missä ihmeessä oikein voi viettää öitä? Uudella seurustelukumppanilla?

En myöskään halua kyylätä, mutta valot ei ole palaneet iltaisin, joten tiedän varmasti, että ei ole kotona. Muuttanut ei ole. Sama nimi postiluukussa ja käy päivällä pikavisiitillä, joskus illalla vielä toisen kerran.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi mun mies tekee reissuhommia, käy kotonaan vaan tarkistamassa että kaikki on kunnossa ja hakemassa vaatteita, ja viettää yleensä mun luona suurimman osan ajasta. Joskus miehen pidempien työreissujen aikana mä käyn puolestani tarkistamassa miehen talolla, että kaikki on ok etenkin talvella. Kaikki eivät elä samalla tavalla, joillain koti on vaan tukikohta, jossa käydään silloin tällöin. 

Vierailija
22/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin käyn vain nopeasti käymässä kotonani, katsomassa postin tai hakemassa jotain, yöt vietän seurustelukumppanini luona. 

Eikö olisi helpompaa muuttaa yhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin käyn vain nopeasti käymässä kotonani, katsomassa postin tai hakemassa jotain, yöt vietän seurustelukumppanini luona. 

Eikö olisi helpompaa muuttaa yhteen?

Ei ole vielä ajankohtaista puolen vuoden seurustelun jälkeen. Näin mennään, onneksi asutaan lähekkäin, asuntojemme välillä on n. 200 metriä.

Vierailija
24/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäätköhän minua? Naisystävälläni olen yöt.

Vierailija
25/25 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa hoito vaatii päivittäin vähintään 2-3 kertaa ruoan ja puhtaan juotavan antamista sekä hiekkalaatikosta jätösten poistamista ja hiekkatäydennyksiä. Kissa tarvitsee myös sosiaalista seuraa tai villiintyy. Hoidon puuttuminen on heitteille jättö ja eläinsuojelurikos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme